Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 14:24

Danielle_1 schreef:
Damn,zorg je er wel voor dat je aangifte tegen em doet?
Maar ze waren er wel snel zeg,goed gedaan hoor Ach gut

ik durfde niet open te doen, heb lopen schreeuwen en gillen tegen me zusje, die krijgt straks ook een dikke knuf van me, toen het de politie was ben ik naar beneden gekomen ze kwamen echt met piepende banden de bocht om, zo snel. ik heb ook echt heel erg veel respect voor de politie en ben ze dan ook heel erg dankbaar, ook omdat ik me zo stom voelde dat ik 112 belde maar het 0900 nr bleef maar bezet, ze vond het echt niet erg.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:26

Nog heeeeeeeeeeel even: Misschien is het overdreven, misschien had er niet gebeld moeten worden, misschien haalde de TS zich allerlei dingen in het hoofd, misschien had de jongen geen idee wat er aan de hand was, misschien verwarde de TS een vraag om uitleg met stalken. mischien............was het helemaal uit de hand gelopen als ze het niet had gedaan??????

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 14:27

Kelly_Taco schreef:
Voor iemand die niet in deze situatie zit of heeft gezeten is het ook makkelijk praten.

Ik hoor mij ook nog zeggen dat mij dat nooit zou gebeuren en dat ik ze dan wel weg zou sturen.
Nou ik heb echt als een trillende kip op mijn bank gezeten en als mijn telefoon afging dacht ik dat ik een verzakking zou krijgen.

Dit soort mensen heel manipulatief en zullen niet altijd fysiek geweld gebruiken maar maken je in je hoofd helemaal af.
Dit zijn echt geen dingen waar je luchtig over moet doen.

ik deed dus ook altijd erg luchtig erover.. maar het is IRL toch wel heel erg anders als iemand je non stop blijft bellen en rammen op het raam. ik ben nu echt dood en dood op. ben wat rustig maar bang voor als ik weer naar mn werk moet morgen Verdrietig

ik heb trouwens ook vaak genoeg IRL met hem gepraat, hij deed me ook weleens pijn en dan zei ik nou hou eens op je doet me pijn, dan werd ik weggeduwd en zei hij "dan niet"
dit is niet allemaal via sms gebeurt.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:27

nou ts heel veel sterkte de komende dagen
en hopen dat hij je nu met rust laat.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:28

iepsel schreef:
Nog heeeeeeeeeeel even: Misschien is het overdreven, misschien had er niet gebeld moeten worden, misschien haalde de TS zich allerlei dingen in het hoofd, misschien had de jongen geen idee wat er aan de hand was, misschien verwarde de TS een vraag om uitleg met stalken. mischien............was het helemaal uit de hand gelopen als ze het niet had gedaan??????

Tja daar kunnen we over speculeren maar we zullen het toch nooit weten. Knipoog

Tine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:28

Zo, het zal je maar gebeuren.
Goed dat je de politie hebt gebeld, zo'n gek wil je toch niet rond je huis hebben als ik het zo lees..
Veel sterkte!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:29

xDramaQueen schreef:
Kelly_Taco schreef:
Voor iemand die niet in deze situatie zit of heeft gezeten is het ook makkelijk praten.

Ik hoor mij ook nog zeggen dat mij dat nooit zou gebeuren en dat ik ze dan wel weg zou sturen.
Nou ik heb echt als een trillende kip op mijn bank gezeten en als mijn telefoon afging dacht ik dat ik een verzakking zou krijgen.

Dit soort mensen heel manipulatief en zullen niet altijd fysiek geweld gebruiken maar maken je in je hoofd helemaal af.
Dit zijn echt geen dingen waar je luchtig over moet doen.

ik deed dus ook altijd erg luchtig erover.. maar het is IRL toch wel heel erg anders als iemand je non stop blijft bellen en rammen op het raam. ik ben nu echt dood en dood op. ben wat rustig maar bang voor als ik weer naar mn werk moet morgen Verdrietig

ik heb trouwens ook vaak genoeg IRL met hem gepraat, hij deed me ook weleens pijn en dan zei ik nou hou eens op je doet me pijn, dan werd ik weggeduwd en zei hij "dan niet"
dit is niet allemaal via sms gebeurt.

Je hoeft je niet te verdedigen, je hebt goed gehandeld.

Snoekiej

Heel veel sterkte de komende tijd Ach gut
Ik vind dat je goed gehandeld hebt

Danielle_1

xDramaQueen schreef:
Danielle_1 schreef:
Damn,zorg je er wel voor dat je aangifte tegen em doet?
Maar ze waren er wel snel zeg,goed gedaan hoor Ach gut

ik durfde niet open te doen, heb lopen schreeuwen en gillen tegen me zusje, die krijgt straks ook een dikke knuf van me, toen het de politie was ben ik naar beneden gekomen ze kwamen echt met piepende banden de bocht om, zo snel. ik heb ook echt heel erg veel respect voor de politie en ben ze dan ook heel erg dankbaar, ook omdat ik me zo stom voelde dat ik 112 belde maar het 0900 nr bleef maar bezet, ze vond het echt niet erg.

Daar zijn ze voor hoor;)
Heb echt met je meegeleeft.(wilde bijna nog in mijn auto stappen om naar je toe te komen,maar het ging allemaal ineens zo snel)
Ben zelf ook het wat rauwere type,maar heb ook angstige momenten met mannen gekent.
Dan voel je je ineens heel klein en kwetsbaar he?
Ik hoop dat je de vervelende opmerkingen die hier gemaakt zijn van je af laat glijden.
Sommige mensen kunnen zich nu eenmaal slecht verplaatsen in een ander.

Maar,heb je aangifte tegen hem gedaan?

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:31

Danielle: Volgensmij heb jij er juist problemen mee om je in anderen te verplaatsen, want jij hebt je alleen maar in de TS verplaatst en niet in die jongen. Degenen ''met de de vervelende opmerkingen'' hebben dat wél gedaan, en dié zagen meer dan jij en konden dus een beter oordeel vellen. Want als jij je ook in hem had verplaatst had je dat ook gezien. Beetje cru dat je het ook meteen vervelende opmerkingen noemt, want er is niemand (op een enkeling na) die het gemeen of 'vervelend' gebracht heeft. Een andere mening is niet meteen een slechte of vervelende.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:33

Sterkte Meid. Volgens mij heb je goed gehandeld!

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:34

Gelukkig heb je je rust weer wat gevonden & is hij meegenomen..
Je gaat al bijna lekker op vakantie, even je gedachten verzetten!
Verder wens ik je de komende tijd veel sterkte nog hiermee..

Succes!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:34

Redrumfox schreef:
Danielle: Volgensmij heb jij er juist problemen mee om je in anderen te verplaatsen, want jij hebt je alleen maar in de TS verplaatst en niet in die jongen. Degenen ''met de de vervelende opmerkingen'' hebben dat wél gedaan, en dié zagen meer dan jij en konden dus een beter oordeel vellen. Want als jij je ook in hem had verplaatst had je dat ook gezien. Beetje cru dat je het ook meteen vervelende opmerkingen noemt, want er is niemand (op een enkeling na) die het gemeen of 'vervelend' gebracht heeft. Een andere mening is niet meteen een slechte of vervelende.

Ik heb idd totaal geen sympathie voor agressieve mensen nee.
Maar vind het nogal vervelend om dit met jou te bespreken in dit topic.
Wil je je hart luchten,graag per pm dan;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:37

Redrumfox schreef:
want jij hebt je alleen maar in de TS verplaatst en niet in die jongen. Degenen ''met de de vervelende opmerkingen'' hebben dat wél gedaan, en dié zagen meer dan jij en konden dus een beter oordeel vellen.

Waarom zou je jezelf moeten verdiepen in mensen met een gestoorde gedachtengang?
Mensen die niet weten wat het woord "nee" betekend, die niet willen weten dat de relatie beëindigd is en willen afdwingen dat de ander hun elke dag weer opnieuw uitlegd waarom die relatie beëindigd is.

Desnoods met geweld. Neem je de telefoon niet op, dan gaan ze inderdaad wel op je ramen lopen bonken of je 24 uur per dag stalken. Onder het motto: Als je mij niet gelukkig maakt zal ik jou wel even doodongelukkig maken.

Je mag er best over nadenken waarom zo'n jongen dit doet en dan kom je tot de conclusie dat hij proffesionele begeleiding nodig hebt en dat TS ver uit zijn buurt moet blijven en hem vanaf nu compleet moet negeren. Negatieve aandacht is namelijk ook aandacht.

TS mijn complimenten. Je hebt fantastisch gehandeld. Vanaf nu hem compleet negeren. Je hebt hem voldoende verteld. Dat hij niet in staat is om daar niet normaal mee om te gaan is niet jouw probleem maar die van de proffesionele hulpverleners.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:39

Hij had haar moeten respecteren door te stoppen met sms'en/bellen/aankloppen/roepen. Punt. Dat hij dat niet deed, is geen teken van gezonde liefde, maar wel van obsessief gedrag. En mensen die obsessief zijn, hebben zichzelf vaak niet meer in de hand en dan vind ik het niet meer dan normaal dat je jezelf wilt beschermen.

Iepsel: misschien ook niet.

En zielig voor hem? Hij had ook gewoon 1 berichtje kunnen sturen met "Je kan altijd bij me terecht als je wilt praten" oid. Meer niet.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 14:40

Myukii schreef:
xDramaQueen schreef:

"ik wilde praten"de agente vond het erg goed dat ik heb gebeld, ze is liever te vroeg dan te laat, ik mag als ik hem zie altijd per direct bellen en ze komen er aan.

ik ben inmiddels al wat gekalmeerd maar nog erg bang, me hart bonkt ergens in me keel maar ik huil niet meer, me ouders brengen me de komende 2 weken *tot vakantie* naar me werk en halen me op.
me moeder belt nu me werk af voor vanavond, ik moet gaan slapen van me moeder om even bij te komen. ook me lieve broer is met een spoedtempo onderweg, alles is nu bijna thuis voor me.
me moeder is nu aan het bellen voor info over hem.
ik ben van mezelf vrij nuchter en brutaal, maar ik heb me nog nooit zo bang gevoeld dan op dit moment.

*ziet broerlief voor zich, vliegend door de stad heen op z'n knalroze fiets Nagelbijten / Gniffelen *

Jeetje, wat een verhaal zeg, vreselijk! Rust inderdaad maar lekker uit, hopen dat je geen erge last meer van hem zal hebben.. Lachen

hihi me eerste lach verschijnt weer, ja me broer is thuis, me moeder is boodschapjes doen, en me broer moet hier blijven, vanavond moet hij weer weg, maar dan zijn mn moeder en stiefvader er weer, ik ben voorlopig niet alleen thuis, mn moeder gaat wat dingen regelen, sowieso tot ik na de vakantie afgekoeld en tot rust gekomen ben, want ik zit nu nog non stop te denken dat hij morgen me op staat te wachten.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:41

Redrumfox schreef:

Maar doe jij hier niet precies hetzelfde? Wij (de mensen die de TS gewoon geloven en met haar te doen hadden og hebben) hebben ons verplaatst in hoe zei zich voelt. Jullie (de wantrouwigen;-)) deden hetzelfde....van de andere kant. Ik heb me ook in zijn positie proberen te verplaatsen, ga er van uit dat de TS de waarheid spreekt en kan dus weinig respect meer opbrengen voor de jongen.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:42

Hè bah, wat lijkt me dat eng zeg. Nagelbijten / Gniffelen Wij kennen die jongen en de precieze situatie natuurlijk niet, maar ik kan me best voorstellen dat je bang was, ik denk dat ik het ook in m'n broek gedaan zou hebben. Bloos Ik hoop dat hij je nu met rust laat, sterkte hoor! Ach gut

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:43

Gatsie wat een creep Nagelbijten / Gniffelen sterkte meid !

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:45

Bloos! jeetje wat een omstandigheden zeg Scheve mond
Ach gut dikke knuf! Lijkt mij ook dood en dóódeng!!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:45

Saskiaatje schreef:
Nou, ik kan me eigenlijk perfect in ZIJN situatie verplaatsen.

Zegt meer wat over jou dan over TS. Vind het niet normaal om zo door te draaien.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:46

NoaC schreef:
Saskiaatje schreef:
Nou, ik kan me eigenlijk perfect in ZIJN situatie verplaatsen.

Zegt meer wat over jou dan over TS. Vind het niet normaal om zo door te draaien.

Dat was ook niet richting TS gericht.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:46

iepsel schreef:
Redrumfox schreef:

Maar doe jij hier niet precies hetzelfde? Wij (de mensen die de TS gewoon geloven en met haar te doen hadden og hebben) hebben ons verplaatst in hoe zei zich voelt. Jullie (de wantrouwigen;-)) deden hetzelfde....van de andere kant. Ik heb me ook in zijn positie proberen te verplaatsen, ga er van uit dat de TS de waarheid spreekt en kan dus weinig respect meer opbrengen voor de jongen.

Wíj doen hetzelfde: wij verplaatsen ons in beide personen en kiezen vervolgens een kant. Maar ik heb het over mensen die maar 1 kant bekijken, het daar wel mee eens zijn en vervolgens die kant ook kiezen. Dat is dus niet helemaal hetzelfde. Lachen

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:48

Uhm, als de TS de waarheid spreekt (en daar ga ik vanuit), dan valt er weinig van zijn kant te bekijken. Zijn gedrag kan niet, punt, einde aan de lijn.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:48

Jemig dat is echt verschrikkelijk!!
Heel veel succes nog met alles..