Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

HannahFrouk schreef:Op zondag naar het bureau komen ???????
Hmm, raar hoor. Zou het inderdaad een grote verjaardagshoax zijn?
.

Cayenne schreef:Brigadier is gewoon een andere benaming voor agent.

LadyElmira schreef:Ze zei ook dat er een verschil was tussen voorkomen en op gesprek komen

Dan hoeven haar ouders dus niet meer mee toch?
!!! 
Marjo_Wystan schreef:ik denk dat je gewoon een verjaardagscadeau krijgt... autolessen? Weet ik het, kent je vader niemand via via bij de politie? Je hebt wel een vermoeden om welk pakketje het gaat toch? Was dat wel regio Haaglanden waar je het naartoe gestuurd hebt? Je wordt toch 18 die dag? Zal er vast wel iets speciaals zijn...
of ze wachten tot je meerderjarig bent zodat ze je kunnen oppakken voor het niet verzenden van het pakketje!!!
Cayenne schreef:Waarom moet je dan worden teruggebelt? Je hebt toch een brief gekregen met de tijd + datum van de afspraak?
Marjo_Wystan schreef:ik denk dat je gewoon een verjaardagscadeau krijgt... autolessen? Weet ik het, kent je vader niemand via via bij de politie? Je hebt wel een vermoeden om welk pakketje het gaat toch? Was dat wel regio Haaglanden waar je het naartoe gestuurd hebt? Je wordt toch 18 die dag? Zal er vast wel iets speciaals zijn...
of ze wachten tot je meerderjarig bent zodat ze je kunnen oppakken voor het niet verzenden van het pakketje!!!