Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lisanne1989 schreef:Ik ben helaas al 2 keer gezaktWeet nog niet wanneer ik weer op mag.. hoop wel snel!
Ik les trouwens ook in een Mazda 3, erg fijn wagentje
Quir schreef:Volgende week woensdag moet ik afrijden!!
Ben nog niet bepaald zenuwachtig en dat zal ik ook niet worden.![]()
Heb morgen, woensdag, donderdag, vrijdag en dinsdag rijles om 9uur en dan woensdag nog een les voor mijn examen en om 5 voor 3 examen!
Heb dus nog flink wat uurtjes in de auto voor mijn examen te gaan, maar heb écht te veel lessen over, gewoon te veel lessen in mijn pakket. Hihi.
Paula1990 schreef:Quir schreef:Volgende week woensdag moet ik afrijden!!
Ben nog niet bepaald zenuwachtig en dat zal ik ook niet worden.![]()
Heb morgen, woensdag, donderdag, vrijdag en dinsdag rijles om 9uur en dan woensdag nog een les voor mijn examen en om 5 voor 3 examen!
Heb dus nog flink wat uurtjes in de auto voor mijn examen te gaan, maar heb écht te veel lessen over, gewoon te veel lessen in mijn pakket. Hihi.
Ik moet ook volgende weer woensdag ophoelaat jij ??/
Ik moet morgen en woensdag en dan die avond ervoor nog..
tanec_meisje schreef:Les je dan toevallig ook bij Bas Metten (of Wendy)?
lisanne1989 schreef:tanec_meisje schreef:Les je dan toevallig ook bij Bas Metten (of Wendy)?
Ja, ik les ook Bas Metten, en heb les van Wendy (ik les in de zwarte Mazda3)
WillemYntJee schreef:Had een vrouw en ze begon in de auto meteen over italie en toen bleek dat ze in dezelfde week als k aan hetzelfde meer is geweest! Alleen in een andere plaats. Dus de sfeer was meteen goedK zat natuurlijk in een andere auto, dus k heb m nog 2 x laten afslaan ook, schaamde me dood
Moest stopopdracht doen en keren (had ingeschat dat een halve draai net niet paste dus k ging straatje keren, ging super!), situatiebevraging over een stel fietsers die k had ingehaald en coordinatiepunt naar rotterdam airport rijden over de snelweg. Toen we terug kwamen bij het tafeltje was het eerste wat ze zei: nou je bent geslaagd!Dus k; ECHT
?! hihi echt leuk.
Nou straks meteen pasfoto's maken en aanvragen!
WillemYntJee schreef:![]()
IK BEN GESLAAAAAGD!!!
![]()
edit: quote uit ander topic:WillemYntJee schreef:Had een vrouw en ze begon in de auto meteen over italie en toen bleek dat ze in dezelfde week als k aan hetzelfde meer is geweest! Alleen in een andere plaats. Dus de sfeer was meteen goedK zat natuurlijk in een andere auto, dus k heb m nog 2 x laten afslaan ook, schaamde me dood
Moest stopopdracht doen en keren (had ingeschat dat een halve draai net niet paste dus k ging straatje keren, ging super!), situatiebevraging over een stel fietsers die k had ingehaald en coordinatiepunt naar rotterdam airport rijden over de snelweg. Toen we terug kwamen bij het tafeltje was het eerste wat ze zei: nou je bent geslaagd!Dus k; ECHT
?! hihi echt leuk.
Nou straks meteen pasfoto's maken en aanvragen!