Gala!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karinFTbing

Re: Gala!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 11:03

Nog beter dan met de kar Tong uitsteken
Ben benieuwd hoe het eruit ziet dan! Lachen

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 12:06

Ik had een rode cocktail jurk van de Zara met kerst. Ik had een soort van mini 'gala'

edit:

De middelste! Ik was als enige in fel rood, er was nog 1 bordeaux en 2 paars/blauwige.
Afbeelding
Afbeelding

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:13

Het gaat echt een ramp worden voor mij hoor!
Je ziet mij nog niet al te snel in een gala jurk lopen...en als je het ziet dan moet er wel iets speciaals zijn zou als dinner bij ons op school.

Ik zoek ook nog een jurk voor Christmas dinner dit jaar. Ik hou absoluut niet van zulke simple jurkjes en ben erg kieskeurig. Weet iemand een leuke jurk? Geen korte a.u.b. want met mijn dikke spierbenen eronder staat dat dus echt niet! Tong uitsteken
Prijsklasse maakt me dus ook helemaal niks uit, jurk mag gerust dikke 1000,- euro kosten! (of meer eventueel) Vork

MariekeVol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:21

ielsjj_ schreef:
Het gaat echt een ramp worden voor mij hoor!
Je ziet mij nog niet al te snel in een gala jurk lopen...en als je het ziet dan moet er wel iets speciaals zijn zou als dinner bij ons op school.

Ik zoek ook nog een jurk voor Christmas dinner dit jaar. Ik hou absoluut niet van zulke simple jurkjes en ben erg kieskeurig. Weet iemand een leuke jurk? Geen korte a.u.b. want met mijn dikke spierbenen eronder staat dat dus echt niet! Tong uitsteken
Prijsklasse maakt me dus ook helemaal niks uit, jurk mag gerust dikke 1000,- euro kosten! (of meer eventueel) Vork

Wow dat is veel geld! Ik had een erg mooie vond ik zelf, was ook redelijk duur vergeleken met mijn vriendinnen, en die was 90 euro...

Maar als je er zoveel geld voor over hebt, dan zou ik gewoon naar de stad gaan en in de wat betere boetiekjes kijken...

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:21

Ik zeg niet dat hij dat perse moet kosten, maar het mag wel zolang het echt een prachtjurk is! (kieskeurig he Tong uitsteken)