Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En inderdaad de reactie hij wil gewoon een jong blaadje etc.
Jacimatho schreef:Overigens zie ik menig man voorbij komen die 20 jaar ouder is en er echt nog heel lekker uit ziet.
Niet iedere man ziet eruit als Al Bundy na zijn 30ste...
_Scarlet_ schreef:Musetta schreef:WinSel denkt helemaal niet anders dan ik. Omdat ik 18 ben zijn mijn hersenen volgroeider dan die van haar? Dacht het niet...
Nou eh... wel dus. In de pubertijd zijn met name centra in je hersenen zich nog aan het ontwikkelen die te maken hebben met beslissingen nemen, en met beter nadenken over consequenties (om het maar even simpel te zeggen). Iemand van 15 zal dus over het algemeen minder ontwikkelde hersenen hebben dan iemand van 18. Diegene zal dus ook niet net zulke doordachte keuzes kunnen maken als iemand van 18, simpelweg omdat de hersens daar nog niet genoeg voor volgroeid zijn.

Liezel1 schreef:dan zou het dus moeten afhangen van de intenties van de man of het goed is of niet?
shron_silver schreef:Liezel1 schreef:dan zou het dus moeten afhangen van de intenties van de man of het goed is of niet?
Loverboy's doen zich ook altijd goed voor

Ik zou er echt niet aan moeten denken om nu naast een man van 56 met 2 gezinnen wakker te moeten worden... geef mij mijn 23 jarige bink maar
shron_silver schreef:iejak! als ze niet uitkijkt volgt de volgende ook nog![]()
Ik moet er noet aan denken zeg o-m-g.
Simba_ schreef:shron_silver schreef:iejak! als ze niet uitkijkt volgt de volgende ook nog![]()
Ik moet er noet aan denken zeg o-m-g.
Alleen al het idee dat je zo'n vent uitzoekt op internet![]()
Ga een keer idioot stappen,, dan kom je er ook wel hoor

Dapy schreef:Ze was 14 en wist niet beter dus een beetje lief mag wel.. Hij heeft haar gemanipuleerd en gebrainwashed ze dacht echt dat hij van haar hield, ze was dom en naief ja.
niet over haar.
shron_silver schreef:Dapy schreef:Ze was 14 en wist niet beter dus een beetje lief mag wel.. Hij heeft haar gemanipuleerd en gebrainwashed ze dacht echt dat hij van haar hield, ze was dom en naief ja.
Dat zijn er wel meer ja
Dapy schreef:Sommige vind ik een beetje onrespectloos hiero..
Dapy schreef:Sommige vind ik een beetje onrespectloos hiero..
xDramaQueen schreef:ik had het over de gozerniet over haar.
@shron_silver vind je reactie beetje ongepast, waar baseer jij dat op? en dan heb ik t over die gratis reactie, je gedraagt je echt heel erg... kinderachtig
shron_silver schreef:xDramaQueen schreef:ik had het over de gozerniet over haar.
@shron_silver vind je reactie beetje ongepast, waar baseer jij dat op? en dan heb ik t over die gratis reactie, je gedraagt je echt heel erg... kinderachtig
Ik ben ook nog een kind Haloow, ik ben bijna 16 jaaa, dan benje dus nog een kind