Nadya schreef:Alcohol mogen ze van mij ook aanpakken.

In het verkeer mogen ze alcohol aanpakken

Maar helemaal verbieden

Kom op beetje leven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:Alcohol mogen ze van mij ook aanpakken.
Splinter schreef:Nadya schreef:Alcohol mogen ze van mij ook aanpakken.
is dat ook al slecht voor JOUW gezondheid??
![]()
Maar helemaal verbieden![]()
Kom op beetje levenIK heb af en toe echt een borrel nodig
Quellian schreef:Kijk en nu zou ik dus als niet-drinker en dochter van een alcoholist finaal los kunnen gaan
Splinter schreef:Nadya schreef:Alcohol mogen ze van mij ook aanpakken.
is dat ook al slecht voor JOUW gezondheid??
![]()
Maar helemaal verbieden![]()
Splinter schreef:Maar helemaal verbieden![]()
slimmerik schreef:Splinter schreef:Maar helemaal verbieden![]()
Zolang je het net als bij roken niet in mijn ogen spuugt of in mijn longen vind ik het primaMaar niet teveel drinken hè
Quellian schreef:Het land mag inderdaad blij zijn dat ik hier op kantoor senioren op internet aan het begeleiden ben ipv dat ik regels zit te bedenken op het binnenhof![]()
![]()
Yinari schreef:Nou, ik denk toch echt niet dat in de definitie van verslaving thuishoort dat je steeds meer van het verslavend middel nodig hebt. Ik zal eens zoeken...
Quellian schreef:Ik denk dat Chiqa met dat topic bedoelde hoe gefrustreerd een niet-roker zich kan gedragen tegenover een roker.
Chiqa schreef:Yinari schreef:Nou, ik denk toch echt niet dat in de definitie van verslaving thuishoort dat je steeds meer van het verslavend middel nodig hebt. Ik zal eens zoeken...
Nee om hetzelfde effect te hebben snap je....is al genoeg naar gekeken iig.
Daarom is antidepressiva niet verslavend, maar wel de benzo's, daar heb je ook steeds meer van nodig.Quellian schreef:Ik denk dat Chiqa met dat topic bedoelde hoe gefrustreerd een niet-roker zich kan gedragen tegenover een roker.
Presies, jij heb goed gelezen en daarom zei ik ook hoe gefrustreerd een niet roker kán zijn
Ik snap het probleem daarom ook niet zo, 15 jaar geleden wezen ze naar hun voorhoofd als je je zo uitliet