Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ik vind het niet eng maar heb er niet echt behoefte aan...maar ik vind eigenlijk wel dat ik weer moet gaan...heb ook geen idee hoe het graf erbij ligt...qua beplanting enzo...
Maar het is fijn om dit topic zo mee te kijken en veel dingen zijn zó herkenbaar, dus nu toch maar moed verzameld om zelf ook te posten.
Ik moet er ook niet aan denken dat ik dat niet had kunnen doen, de mensen hier waarbij ouders zo plotseling zijn overleden lijkt me echt vreselijk
Heb ook een tijdje onderaan de trap naar de afdeling staan twijfelen of ik er niet heen zou lopen, maar dat kun je natuurlijk niet maken voor de persoon die nu in dat bed ligt. Maar heel apart, ik ben echt continu bewust/onbewust naar hem op zoek ondanks dat ik 100% weet dat hij er niet meer is en er ook nooit meer gaat zijn. Maar voor de rest is eigenlijk nergens tijd voor, met alles wat nog geregeld moet worden en werk en afstuderen (ik móet voor 31 juli klaar zijn met studeren....), dus zo veel mogelijk living in denial
Met regelmatig een knauw wanneer je weer onverwacht iets tegenkomt wat je eraan herinnert. Maar wanneer je er eens tijd voor hebt om je zielig te voelen enzo, dan kan je het niet
Bellatrix schreef:En hoe moet ik mij dat voorstellen dan?
Citaat:hebben het dus al met al heel lang zien aankomen, maar toch kun je op zoiets echt niet voorbereid zijn...
runningkawa schreef:Sterkte vientje
Citaat:hebben het dus al met al heel lang zien aankomen, maar toch kun je op zoiets echt niet voorbereid zijn...
Bij een kennis van mij stond op het kaartje
"lang veracht maar plotseling heel snel."
Ik denk dat het zo wel is, je kunt je niet voorstellen hoe het is zonder.
Dat lukt eigenlijk niet eensdirect daarna, maar pas als je wat uit de roes komt.
brittje88 schreef:die vinger afdruk op een hartje vind ik een vreselijk mooi gebaar! Nog nooit gehoord dat iemand dat had.
brittje88 schreef:die vinger afdruk op een hartje vind ik een vreselijk mooi gebaar! Nog nooit gehoord dat iemand dat had.