Meer mensen die stijldansen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dancinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:06

Supah_Sky schreef:
Ik heb 4 jaar geleden ongeveer een jaar op steildansen gezeten in veldhoven. Het was toen een soort van rage onder mijn vriendinnen, vrienden en dorpsgenoten. Ik vond het super leuk en ik ben echt blij dat ik de basis ken. Soms baal ik wel eens dat ik er niet mee door ben gegaan maar het was op een zaterdag avond en wilde op een gegeve moment toch liever andere dingen doen op dat tijdstip.

er zit tegenwoordig ook een locatie van dansschool Cultura in eindhoven! misschien is dat wat voor je??
want ik weet zeker dat ze ook buiten de zaterdagavond daar cursussen geven!
kijk maar op de site : http://www.dansschoolcultura.nl

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:08

Supah_Sky schreef:
Ik heb 4 jaar geleden ongeveer een jaar op steildansen gezeten in veldhoven. Het was toen een soort van rage onder mijn vriendinnen, vrienden en dorpsgenoten. Ik vond het super leuk en ik ben echt blij dat ik de basis ken. Soms baal ik wel eens dat ik er niet mee door ben gegaan maar het was op een zaterdag avond en wilde op een gegeve moment toch liever andere dingen doen op dat tijdstip.

*ziet Supah-Sky dansen op een steilsprong* _O-

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:19

n_atas schreef:
waarom in utrecht? zie dat je uit ede komt, je heb dichterbij ook leuke dansscholen ;)

Haha, ja beetje onduidelijk. Ik heb een paar jaar bij swingpoint gedanst maar ik zit nu op kamers in Utrecht.. Dus vandaar ;)

eempiej

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:49

Ik heb mijn latinjurkje gekocht gister :)
22 april afdansen in ballroom en latin.

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:55

Ik moet 19 april afdansen en foto foto van je latinjurkje !!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:58

Ik ga eerst even slapen en daarna even een foto maken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:59

Ik heb gedanst bij Ruitenbeek in Veenendaal. Danstte ook wedstrijden. Wil ooit wel weer gaan beginnen maar mn vriend wil niet mee, dus moet nog ff een man ergens zien te vinden die op stijldansen wilt, meestal als ik zeg of ze meegaan dansen is t ja, totdat ik zeg dat t stijldansen is :D

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:02

Cinnepin schreef:
Ik heb gedanst bij Ruitenbeek in Veenendaal. Danstte ook wedstrijden. Wil ooit wel weer gaan beginnen maar mn vriend wil niet mee, dus moet nog ff een man ergens zien te vinden die op stijldansen wilt, meestal als ik zeg of ze meegaan dansen is t ja, totdat ik zeg dat t stijldansen is :D

Gewoon niet zeggen dat het stijldansen is :+ en dan gewoon meeslepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:05

hahahahahaha jah zou een optie zijn, alleen dan zien ze t en rennen ze weg en sta ik alleen op de vloer hahaha

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:06

Ik heb vroegah altijd aan showballet gedaan, ik zou nu wel willen stijldansen (mn voor toekomstige bruiloft :P ) alleen mijn vriend kan al stijldansen (erg goed) en die heeft geen zin om weer onderaan te beginnen.. Wat ik ergens ook wel weer snap!

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:07

Blindoeken :+ Nee dat is ook wel weer erg banketstaaf maar meestal als ze het 1 keer geprobeerd hebben zijn ze toch wel aangestoken door het dansvirus.

Nou ik ga me dansschoenen maar even poetsen en vrijdansen ;)

@ Cinnepin Echt een geniale avater.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:09

veel plezier met vrijdansen!!!
Moet ik overigens ook maar eens doen, heb topklasse gedanst, kijken wat ik er nog van kan hahaha

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:10

Ik dans nu zilver. Dus kan nog wel een heleboel oefening gebruiken. :) Veel vrijdansen dus alleen me danspartner waterpoloot ook nog op zaterdagavond dus vaak kunnen we niet :( maar nu gelukkig wel. :)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:13

wie is je partner rianca??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:13

gelukkig idd, ik zat er toen dr tijd ook elke vrijedans avond, de hele avond door op de vloer! Vooral latin en dan de samba en mambo, ooh wat genoot ik er van, mis t wel.
Dus snel een jongen zien te regelen die ookal aardig op niveau is zodat ik niete rgens onderaan hoef te beginnen, de meeste doe je toch weer zo als je een goed lijdende man hebt ;) of is t leiden met ei? hahaha

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:38

eempiej schreef:
wie is je partner rianca??

Vincent, ;) Ken je waarschijnlijk niet danst bij mij in het jaar en is ook me vriendje :o

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:39

Cinnepin schreef:
gelukkig idd, ik zat er toen dr tijd ook elke vrijedans avond, de hele avond door op de vloer! Vooral latin en dan de samba en mambo, ooh wat genoot ik er van, mis t wel.
Dus snel een jongen zien te regelen die ookal aardig op niveau is zodat ik niete rgens onderaan hoef te beginnen, de meeste doe je toch weer zo als je een goed lijdende man hebt ;) of is t leiden met ei? hahaha

Leiden met een ei dus :+ En ja wij leren dit jaar de samba, Niet dat het dan al veel voorsteld maar hoe hoger je komt hoe leuker hij is dus ik kan niet wachten totdat we de samba gaan leren. Al verheug ik me momenteel meer op de cursus rock en roll :+

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:55

Nou ja, als je het verkeerd doet kan het best wel eens lijden met een lange ij worden voor de man :+

Heb mijn oog laten vallen op dansschool Clara Lamar in Sittard, maar heeft iemand een idee of dat te doen is met OV?
En iemand ervaringen met die dansschool? :)

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 22:28

Nee helaas geen idee....

Wat is afdansen al vroeg bij jullie zeg! wij hebben 5 juni pas afdansen....

Volgende week wedstrijd!! ik heb er nu al zin in :=

We hebben ook volgende week zaterdag vrijdansen, maar dan met karaoke erbij, speciaal voor de jeugd een avond! Dat wordt echt hilarisch _O- :')

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:21

Haha mooi toch! :D Alvast veel plezier toegewenst! ;)
...En misschien ook leedvermaak naar de karaoke'ers :+...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 00:01

ja die ei en de ij hou ik nooit uit elkaar :P

Ja bij zilver is de samba idd nog niet zoveel, hoger wel :P Ook de rumba vind ik een geweldig mooie dans!

mij ligt latin wel meer dan ballroom, al vond ik de weense wals ook leuk!

ik danstte trouwens wedstrijden voor de ndo ( nerderlandse dans organisatie ) een andere dansschool die hier gezeten heeft danstte voor de ndb ( nederlandse dans bont ) waar zit jullie dannsscool bij aangesloten?

Edit, cursus rock en roll heb ik ook gehad idd en merenque, salsa en de valeta ook :P

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 00:16

Ik ga cursus weense wals doen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 00:17

oja? dies gaaf hoor, en heel makkelijk :P in de basis doe je eigk maar 2 verschillende passen

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 00:20

ja, t leek me ook wel wat voor mij :P rock en roll ben ik niet voor gebouwd :P

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 00:39

Maar bestaat er eigenlijk nog een uitbreiding van?
Wij hebben ook de Weense Wals gehad, maar dat is laat maar zeggen aan een stuk door de.. rechtsomgaande draai uit de Engelse Wals steeds herhaald...
Is hartstikke leuk, maar na een paar rondjes heb ik wel zoiets van ok, nu heb ik de draaien en de duizeligheid weer gehad :P :Y)