Om moe van te worden, advocaten! Update, Brutus weer thuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mieske

Re: Om moe van te worden, advocaten! Update, Brutus weer thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 12:09

FloortjeM schreef:
never a dull moment met dit paard he!

Nee helaas niet..

Gelukkig gaat het met Brutus heel goed.. Hij is veel afgevallen omdat hij ruim overgewicht had, staat nu rondom op ijzer en geniet iedere dag van de weidegang met onze andere haflinger. Mijn man is weer lekker met hem aan het rijden op hun manier haha. Brutus vind het heerlijk die rondje hobbelen op zijn gemakje en ik neem hem af en toe mee op een buitenritje Lachen

Hier een fotootje van Brutus de eerste paar dagen dat hij weer thuis was..
Afbeelding

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 12:11

Wees wel voorzichtig met het plaatsn van foto's mocht die muts jou topic in de gaten houden kan ze proberen te achterhalen waar Brutus staat.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 12:13

MISTRAL94 schreef:
Wees wel voorzichtig met het plaatsn van foto's mocht die muts jou topic in de gaten houden kan ze proberen te achterhalen waar Brutus staat.

Die reactie had ik al verwacht Knipoog
Ik weet dat ze ook op bokt rond huppelt, ik maak me er geen zorgen om dat ze weet waar hij staat.. Waarom niet, kan ik helaas niet op bokt zetten Knipoog En buiten het feit dat er niemand onopgemerkt op stal kan komen ...

_Caitje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 13:49

Fijn dat hij weer terug bij jou.
Veel succes verder.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-08 12:00

*Updateje*

Het is nu al weer 30 september.. Ondertussen hebben nog niks van de tegenpartij gehoord die Brutus terug eiste.. Hopelijk blijft dat zo en wij genieten ondertussen van elk moment met onze stoere haf..
Hij is er dominant naar onze andere haf, maar ze lopen heerlijk samen in de wei en als de een weg is om te rijden dan staat de andere te hinniken tot ze weer bij elkaar zijn Vork
We zijn ook begonnen met lange lijnen, omdat hij bij de vorige eigenaar waar ik hem van gekocht had hem ook voor de kar had lopen.. Hij pakt dit heel goed op en je ziet aan hem dat hij het heel erg leuk vind.. Als we passend borsttuig hebben, dan gaat een stal genoot hem voor zijn kar spannen Haha!
Brutus is ook zo lief geweest om mijn man voor het eerst over een hindernisje heen te helpen Tong uitsteken Samen hebben ze een paar sprongentjes gemaakt van een cm of 40 .. Brutus nam net de moeite om zijn benen op te tillen, maar wel zo dat hij niet teveel omhoog kwam en dat Michel goed kon blijven zitten.. Ook als hij merkt dat Michel wat onvast zit, dan gaat hij gelijk stappen en dan stilstaan haha..
Afgelopen zondag zijn mijn bijrijdster en ik met de paarden naar de bossen geweest. Echt heerlijk zo met een volle rengalop door het bos.. Kan er nog lekker bij weg dromen Dromen
Brutus is ook al bij de tandarts geweest en gedroeg zich als een echt vent, want een echte vent heeft geen verdoving nodig ookal zitten ze met een electrische vijl in je mond te klóte Huilen van het lachen
Mijn dochtertje van een jaar, heeft ook al op Brutus zijn rug gezeten en ze vond het echt geweldig. Ze probeert al paardje te zeggen, maar komt nog niet verder als paje Haha!
Zoals je kunt lezen gaat het allemaal echt super met Brutus en zijn wij echt super blij dat hij weer terug bij ons is. Pling

De eerste keer rijden toen Brutus net een weekje weer bij ons terug was
Afbeelding

En zijn grote lieve kop Lovers
Afbeelding

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:08

Fijn dat het allemaal goed gaat en dat je (nog) niks gehoort hebt van de tegen partij!

Heel veel plezier met Brutus! Haha!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:21

Zo het hele topic doorgelezen Lachen
Wat super dat je hem weer terug hebt!
En ik hoop dat het zo blijft!