Hitime schreef:kirri schreef:@Hitime ik snap het niet hoor, ze lopen altijd te zeuren eerst zijn er te weinig uren en nu te veel. Het word zo alleen maar erger, ze schoppen hun eigen glazen in. Alhoewel ik wel had verwacht dat hier ook stakingen zouden zijn, een aantal scholen zijn geen lieverdtjes hier. Als hun ruzie hebben wil je daar dus echt niet tussen lopen. maar ot weer: school bereid je voor op het echte leven, zonder papiertje ben je nergens meer. Geloof me waarneer je 40 uur in de week moet werken, dan verlang je terug naar school
maar hellaas zijn de meeste nog niet wijs om dat in te zien *dit is dus niet aanvallend bedoeld tegen mensen*
Precies, dat zegt iedereen, dat de schooltijd je mooiste tijd van je leven is.. Helaas maak je dat als scholier zelf niet mee..
Maargoed, wij zitten nu 33 uur per week op school, maar dan ook nog 2 uur of meer per dag aan ons huis werk, dan zit je ook al aan de 43 uur.. En dan ook nog paardrijden, en voetballen.. 'De jeud van tegenwoordig is ook veel te druk..'
Achter de laatste zin moet nog:
met op straat hangen.