Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Euh. Laat ze eerst maar eens wat aan KWALITEIT en MINDER TUSSENUREN veranderen ipv alleen maar meer nutteloze lessen uit te delen.
Citaat:Wat ik in al die jaren al naar m'n hoofd geslingerd gekregen heb (ik ga namelijk NIET opzij voor pubers die 4 breed fietsen!)... sowieso alle ziektes die je bedenken kunt plus lege blikjes, lollies, ijsballen etc.
Faelivrin schreef:Euh. Laat ze eerst maar eens wat aan KWALITEIT en MINDER TUSSENUREN veranderen ipv alleen maar meer nutteloze lessen uit te delen.
CtjeLief schreef:Maar het is inderdaad OOK triest dat de goede leiden onder de slechte..
smurffie schreef:overgens. het zijn geen stakingen meer
het zijn ondertussen rellen waar ze mee bezig zijn.. en daar los je helemaal niks mee op
staken en rellen zijn verschillende dingen. maar dat schijnen mensen niet in te zien
katiavl schreef:Komt hier nu op tv, beelden zijn schandalig. Waar ze fietsen en autos vandaliseren, en dan dingen zoals dan moet ik tot vijf uur op school zitten, schandalig toch...
katiavl schreef:Komt hier nu op tv, beelden zijn schandalig. Waar ze fietsen en autos vandaliseren, en dan dingen zoals dan moet ik tot vijf uur op school zitten, schandalig toch...
K_im schreef:katiavl schreef:Komt hier nu op tv, beelden zijn schandalig. Waar ze fietsen en autos vandaliseren, en dan dingen zoals dan moet ik tot vijf uur op school zitten, schandalig toch...
Er komen trouwens wel alleen de erge beelden op tv. Ok, het mag helemaal niet gebeuren, maar de meeste kranten en tvzenders zenden dan ook wel de ergste beelden uit.
K_im schreef:Dat weet ik wel, maar VAAK gebeurd dit wel
K_im schreef:Dat weet ik wel, maar VAAK gebeurd dit wel