Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:"Sim0ne" Jij weet dus duidelijk niet wat de hersens met roken te maken hebben?Het is bewezen dat de nicotine goed is voor je hersens!Dus als ik jou zo hoor,word het toch tijd dat je wat nicotine neemt.Nicotine is slecht voor je longen niet voor je hersens.
gohya schreef:In Engeland hebben onderzoekers dat dus wél bewezen.Je moet wat vaker t.v. kijken,dan hoor je meer.
Citaat:doom schreef:haha, mijn hersenen zijn in ieder geval niet wazig en week geworden door de verslavende stoffen(PS: na een punt en een komma moet ook gewoon een spatie)
zeg laten we het even leuk houden en elkaar respecteren of je nou rookt of niet
Sim0ne schreef:En ook al zou nicotine goed zijn voor je hersenen, roken is dat zeker niet. Dat werkt dus alleen als je het via nicotinepleisters binnenkrijgt.
gohya schreef:Ik geloof ze beide niet, die je noemt.
katiavl schreef:gohya schreef:Ik geloof ze beide niet, die je noemt.
ja tuurlijk officiele wetenschappelijke onderzoeken, zijn natuurlijk brol gemaakt om roken een slechte reputatie te geven
gohya schreef:Sim0ne die beschrijving ken ik allang hoor.Dacht je nou echt dat ik niet weet dat roken slecht voor je is?Mijn hersens zijn heus niet week geworden hoor door de nicotine.Ik ben kern gezond,ben nooit ziek of verkouden!al jaren niet meer.Zit alleen met een hernia in de nek,maar geloof niet dat die door het roken er is gekomen?Ik heb meer conditie en lucht bij het [dames] voetbal dan al mijn team genoten die tientallen jaren jonger [14 tot 24]zijn en NIET roken!Nu jij weer.
Sim0ne schreef:Iemand die gewoon je peuken de hele tijd weggooit, of zorgen dat je geen geld bij je hebt