Vriendje is aangeklaagt..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nakisha

Re: Vriendje is aangeklaagt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:13

Ik snap niet waarom iedereen nu zo aan het speculeren is. Misschien schrikt dat de TS wel af.
Ik ben ook heel benieuwd, maar ik ga geen theorieen spuien... laten we nou maar gewoon afwachten.

Hopelijk besluit ze het nog te posten.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:15

hoezo spreek je nu direct met ''iedereen''
er zijn mensen die niet speculeren! Lachen

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:39

ik heb het verhaal ook vanaf het begin gevolgd en ben ook wel benieuwd naar een update!

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:51

Sorry Jolliegirl... uiteraard bedoel ik daarmee dus alleen de mensen die daadwerkelijk speculeren, er zijn gelukkig een paar die dat niet doen.. ik denk dat je wel snapte wat ik bedoel... Knipoog

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:57

Er ziijn er eerder maar een paar die het wél doen Knipoog

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 18:14

Ik ben heel erg benieuwd hoe het met TS en haar vriend is!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 19:58

Ik eigenlijk ook, wel smerig van die "tom"

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:15

Smerig? Sneu dat hij op een dergelijke manier is opgegroeit en zich van geen kwaad bewust is Ja

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:21

Toch had ik graag de afloop willen weten,ik denk meerdere.
Ik snap best dat Ts zich misschien K*t voelt,maar volgens mij voelde ze zich dat ook toen ze dit topic startte.Een heleboel mensen leven toch met haar mee,en idd een berichtje van:Sorry ik heb er nu geen behoefte aan om iets te zeggen dit doe ik later nog een keer,had ik beter gevonden.

Nu snappen wij er ook niks meer van......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:22

welshfreak schreef:
Ik eigenlijk ook, wel smerig van die "tom"

Misschien is het wel smerig van haar vriend!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 20:30

Nakisha schreef:
Sorry Jolliegirl... uiteraard bedoel ik daarmee dus alleen de mensen die daadwerkelijk speculeren, er zijn gelukkig een paar die dat niet doen.. ik denk dat je wel snapte wat ik bedoel... Knipoog

nu wel Haha! Knipoog

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 22:15

ben niet nieuwsgierig hoor..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 00:47

Ik ga temmen of dit topic op slot kan, TS reageerd niet meer en wil waarschijnlijk niet reageren en hier wordt alleen nog maar gespeculeerd.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:35

Rustig afwachten komt vanzelf wel weer een reactie.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 07:42

Als we hier nu niet meer reageren en het topic naar beneden laten zakken dan kan de TS tezijnertijd wanneer zij dat wil, melden wat er gebeurd is.

De mods plaatsen zo weinig mogelijk slotjes en dat is hier dan niet nodig als we het topic niet steeds omhoog schoppen.

Dus het reageren hier alleen aan TS overlaten. Dank u Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:27

Ik had gemist dat jij groen was geworden bij de laatste lichting nieuwe mods? Lachen

Het is raar dat als je eerst het hele hebben en houden erop knalt, neefje flink zwart maakt en het nu af laat weten.
Schuld of niet, dat maakt me niet uit.
Dan had ze gewoon nooit dit topic moeten starten, zo simpel zie ik het Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:29

Slimmerik heeft wel een punt.
Er zijn nu al ruim 6 pagina's met mensen die "afwachten" Dat voegt ook weinig toe.

Als de TS het wil melden, dan komt ze vanzelf wel Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:37

Charaz schreef:
Ik ga temmen of dit topic op slot kan, TS reageerd niet meer en wil waarschijnlijk niet reageren en hier wordt alleen nog maar gespeculeerd.

Dan zou ik toch maar goed lezen, want echt niet alle post bevatten speculaties.
Als de TS niet wilt dat dit topic open blijft zal ze zelf moeten temmen maar dan nog, zij zelf heeft dit topic geopend en ''Tom'' zwart lopen maken, niet gek dat mensen zich dan dingen gaan afvragen en nieuwschierig/benieuwd zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:38

Voegt idd niks toe
Maar tS voegt nog het minste toe...

Ik kan begrijpen dat mensen iets van een update willen hebben.
Al is het iets in de trand van ivm onderzoek mag ik niets zeggen.
Prima, maar niet eerst vol op posten, mensen die met je meeleven en dan niks meer...dat is gewoon niet netjes. En juist daardoor krijg je speculaties Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:44

runningkawa schreef:
Het is raar dat als je eerst het hele hebben en houden erop knalt, neefje flink zwart maakt en het nu af laat weten.
Schuld of niet, dat maakt me niet uit.
Dan had ze gewoon nooit dit topic moeten starten, zo simpel zie ik het Lachen

runningkawa schreef:
Ik kan begrijpen dat mensen iets van een update willen hebben.
Al is het iets in de trand van ivm onderzoek mag ik niets zeggen.
Prima, maar niet eerst vol op posten, mensen die met je meeleven en dan niks meer...dat is gewoon niet netjes. En juist daardoor krijg je speculaties Lachen

Goh dit soort opmerkingen zij al zoveel geplaatst. En daar doe jij nog maar een schepje bovenop. Tja nu kán de TS natuurlijk niets anders meer als reageren. Zullen we daar samen dan maar op wachten? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:45

Ik doe er niet eens een scherpje boven op, alleen een schepje erbij.
Nee voegt niks toe, maar wat jij schrijft ook niet Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 00:12

Moderatoropmerking:
Er kunnen tientallen verschillende redenen zijn waarom TS (nog) niet reageert. Hierover speculeren heeft weinig zin. Het staat de TS vrij om een update te plaatsen, maar op Bokt is er geen enkele verplichting om dat te doen. Als ze daar, om wat voor reden dan ook, geen behoefte aan heeft dan is dat aan de TS en niet aan de rest van Bokt.

Blijven vragen om updates heeft dan ook weinig zin, voegt niks aan het topic toe en is dus ook niet de bedoeling.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 02:00

Hallo

Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar wil graag even zeggen dat je nooit je hand in het vuur moet doen voor iemand anders.
Mijn kinderen zijn aangerand door mijn schoonvader ( hun opa) natuurlijk had hij het niet gedaan en stond zijn vrouw ( oma) vierkant achter hem. Maar hij heeft het wel gedaan en jij of iemand anders kan nooit zeggen dat je vriend dat nooit zou doen.
Er zijn genoeg vaders , ooms trainers , pastoors die dat ( natuurlijk onkennen en nooit zouden doen maar ondertussen) doen en dan hadden andere mensen het ook niet van verwacht of zien aankomen. tenzij jij 24 uur per dag vastgeplakt zit aan je vriend( onmogelijk) dan pas kan je praten. Steek je hand niet in het vuur want dan verbrand je en krijg je blaren. Er zijn maar weing viezerikken die geen verhaaltje verzinnen en gewoon toegeven dat ze het gedaan hebben. Misschien is dat neefje wel misbruikt en wordt jou maar wat wijsgemaakt want jij was er niet bij. En dat je anderhalf jaar samen bent wil niks zeggen. Je kent nooit iemand helemaal ook niet na 30 jaar.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 04:11

Ik hoop dat de waarheid boven tafel komt.
Ja het speculeren is niet van de lucht maar ja dit ligt ook erg zwaar op het gevoel van een ieder.

Ik heb gelezen dat het jongetje al bepaalde gedragingen vertoonde en dat is een bepaald gedrag wat moelijk is om te buigen want wat is normaal voor ons en wat voor het jongetje,

Ook heb ik begrepen dat het jongetje is opgevangen door de familie van de vriend van TS en met deze historie zeker een risico, als je dit zo lees en uitgaande dat de vriend van TS niets verkeerds heeft gedaan dan kan ik me voorstellen dat het lastig is om pleegouders te vinden want dan zijn je eigen kinderen loslopend wild.

Ik weet niet wat de waarheid is en heb ook op dit gebied zeer direct het een en ander meegemaakt maar ik denk wel dat we met zijn allen moeten blijven kijken naar alle kanten en niet direct een ieder aan de schandpaal moeten nagelen.
Vriend kan zich niet verdedigen en het jongetje is een kind wat al gauw iets oproeptqua gevoel bij ons, lastige taak voor een ieder die hier direct mee moet werken en uiteindelijk de conclusies moet trekken.

Sterke aan TS want die heeft niets misdaan dat is zeker gezien het verhaal dus kan ze wel wat hulp/steun gebruiken van ons.

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:47

Ik snap je standpunt krackertje maar waarom meteen geloven in zijn onschuld , hoeveel veizerikken geven toe dat ze het hebben gedaan. Je kan nooit zeggen dat hij het niet heeft gedaan want je kan nooit 24 uur bij iemand zijn elke dag. Ze gaat ervan uit dat hij onschuldig is. Zij zet hier haar kant van het verhaal neer wat is de kant van het verhaal van de degene die hem aanklaagd.