Mijn nieuwe buren..... (16+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Mijn nieuwe buren..... (16+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 10:53

Sily schreef:
(wij hebben ook weleens zo'n smsje gehad van de buurman, snapte er niets van, bleek de wasmachine te zijn die niet stabiel stond en bonkgeluiden maakte Haha! )

Geweldig ROFL

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:55

haha dan schaam je je toch ook rot Clown

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 12:11

Ondertussen is mijn vriend terug thuis na een aantal weken werken. Ik had hem al verteld over de bijgeluiden van onze nieuwe buren. Hij heeft het nu in levende lijve mogen ondervinden. Zoals ik al verwacht had, is hij direct richting voordeur van de buren gegaan. Volgens mij vonden ze dat helemaal geweldig, de "oooooooo"s en "aaaaaaaaaaaaaa"'s zwengelden meteen nog harder aan. Vriendlief is een volhouder, na bijna een uur lang op en neer te ijsberen tussen onze bank en de voordeur van de buren, deed uiteindelijk dan toch de buurvrouw open in een ieniemini badjasje. Aangezien vriendlief al op de hoogte was van de manier van communiceren van de buurvrouw, en zeer zeker niet gecharmeerd was van haar korte badjasje, heeft hij direct om de buurman verzocht.

Er heeft een enigzins verhit gesprek plaats gevonden, wat in het kort hier op neer kwam: Er was al een klacht geweest van onze (lees: MIJN) kant. Hierin waren ze tegemoetgekomen door de nachtelijke activiteiten te verplaatsen naar het begin van de avond. Mijn buurman vond dit al een hele stap en hij had moeten praten als brugman om zijn vrouw hiermee in te laten stemmen, aldus de buurman. Direct daar achteraan kwam de mededeling dat er a.s. zaterdag (dus 15-09) weer een samenkomst zou zijn bij hun thuis. Mijn vriend heeft hierbij nadrukkelijk aan de buurman verzocht om er voor te zorgen dat deze zogenaamde "samenkomst" geen invloed heeft op onze nachtrust. We zullen zien....

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:15

Hmm.. ik hoop het voor je britty .. toch wel vervelend als ze nadat jij langs bent geweest niet echt geweldig rekening met jullie houden .. lijkt me dat je dat toch wel gaat doen als je de buurvrouw ineens aan de deur hebt staan met zo´n klacht Nagelbijten / Gniffelen

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:18

Bizar, dat dat er zulke mensen naast je wonen...
Vind dat je je netjes houd, hoor!

Weet je wat erg is? Dat ik in de google-ads hieronder steeds reclame voor geluidstesten krijg...

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:24

Hmm, ik hoop dat ze zich nu een beetje aan de afsprake houden!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:25

Leve het vriendje Nagelbijten / Gniffelen nouja, wel 'aardig' dat ze je even waarschuwen. Haha! maar je bent niet uitgenodigd?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:30

sflj schreef:
Waarom niet? Kan ik t helpen dat zij kinderen hebben?
Als ik in m'n eigen huis al niet kan doen wat ik zelf wil...

Ik woon vrijstaand, en ben niet zo exhibisionistisch Haha! maar ga zéker geen rekening met de buren houden, in m'n eigen huis hoor! Doe wat ik wil!

Dan heb je gelijk een naam in het dorp. Zou me niet meer buiten de deur durven te vertonen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:40

Faelivrin schreef:
Het opnemen is inderdaad wel een goed idee, wel eerst vooraf bij de politie vragen of dat niet een geval van 'misdaad' is (ongevraagt iemand 'opnemen'.) Lachen

Volgens mij mag je de geluiden in je eigen huis wel opnemen. Arme TS, met zulke buren heb je het echt niet getroffen Ach gut. Ik hoop dat jullie eruit gaan komen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 13:53

Waarom zou je de geluiden niet mogen opnemen? Als zij zoveel herrie maken dat jullie het in huis kunnen horen mag je het ook gewoon opnemen hoor, geen enkel probleem!

Ik vind overigens wel dat je vriend goed gereageert heeft, jij hebt in zekere zin al een beetje over je heen laten lopen (wat dan wel kwam opdat je niet verwacht had dat de buurvrouw zo aso zou zijn) en hij heeft dat recht gebreid. Meteen om buurman vragen en kortaf zeggen hoe het ervoor staat vind ik een sterke reactie, zo weten ze meteen wat ze aan hem hebben en dat je zeker niet van plan bent om hun lawaai aan te horen.
Als het komend weekend overlast gaat veroorzaken zou ik ook zeker zo reageren, meteen erheen, niet in gesprek gaan met buurvrouw maar meteen naar buurman vragen en ook zeggen dat je de politie inschakeld als ze zich niet wat meer schikken.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:52

Goed dat je vriend vol heeft gehouden. Eigenlijk is het ook belachelijk dat je hun gekerm toch nog aan moet horen, ook al is het eerder op de avond. Door hun kun je eigenlijk geen bezoek meer ontvangen zonder je rot te schamen.
Ik heb erg medelijden met je dat je naast zulke sex-aso's woont, misschien vinden ze binnenkort ergens een vrijstaand huisje. Ik hoop het voor je.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:13

Idd, als de hond van de buren de hele dag jankt is het wat anders maar als de buren de hele buurt bij elkaar gillen is het toch anders... Ook als zijn zij degenen die zich ervoor moeten schamen en jij kunt er tenslotte ook niets aan doen dat je naast zulke mensen woont, 't blijft een nare situatie.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 19:50

Solvej schreef:
sflj schreef:

Ik woon vrijstaand, en ben niet zo exhibisionistisch Haha! maar ga zéker geen rekening met de buren houden, in m'n eigen huis hoor! Doe wat ik wil!

Lekker sociaal OK dan!

Hoezo? Ik zeg toch niet dat ze moeten gaan staan kijken / luisteren / whatever?? Dát vind ik pas asociaal!
Cayenne schreef:
sflj schreef:

Dan heb je gelijk een naam in het dorp. Zou me niet meer buiten de deur durven te vertonen Nagelbijten / Gniffelen

Heb ik toch al en me nog nooit iets van aan getrokken! Haha! Iedereen is nog steeds erg aardig tegen me Haha!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 20:25

sflj: Er bestaat volgens mij nog iets als sociaal gedrag. Als niemand meer rekening houdt met een ander dan wordt het een mooi zootje op deze wereld. Jij mag van mij alles doen in je huis wat je wilt, zolang je een ander maar niet tot overlast bent.

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 20:35

Ik zou de politie bellen als ze met die ''samenkomst'' weer zo'n herrie maken, moet is kijken hoe snel ze zich kunnen aankleden Vork

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:12

Succes zaterdag Clown

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:16

pfff wat een moeilijk mensen, klinkt echt alsof die vrouw het wel erg leuk vind dat het jou en je vriend zo bezig houd, meteen de politie bellen als ze die 'bijeenkomst'beginnen en net zo lang bellen totdat ze langskomen

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:17

Ik zou echt niet blij worden met zulke buren.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 23:58

Elaine schreef:
Succes zaterdag Clown

Idd ja...
Vind het ronduit asociaal en schandalig dat die mensen zich niks van je aantrekken Zou me kapot schamen...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 00:53

Miemserik schreef:
Ik zou de politie bellen als ze met die ''samenkomst'' weer zo'n herrie maken, moet is kijken hoe snel ze zich kunnen aankleden Vork

Ik ook, je hebt ze al gewaarschuwd dus je kunt in princiepe al meteen bellen. Anders zou ik 2 of 3 keer aanbellen(maar er zeker geen kwartier gaan staan) en dan gaan bellen, kun je iig nog zeggen dat je hebt geprobeerd om ze erop te wijzen.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 10:53

Zaterdagavond ligt de telefoon in de aanslag! In eerste instantie had ik zelf zoiets van: ach, zorg ik wel dat ik die avond niet thuis ben. Maar mn vriend merkt (terecht) op dat we ons echt niet uit ons eigen huis gaan laten jagen. Het is niet zoiets als een verjaardagspartijtje, wat eens per jaar plaats vind. Ik geloof dat er redelijk constant feestjes gegeven worden. En al is het maar eens per maand: ik zit er gewoon niet op te wachten!

Dus het feit dat ze het nu vooraf hebben aangegeven, kan me niets meer interesseren. Ik bel zaterdag gewoon de politie.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 10:54

pff gaat lekker zeg...
sterkte zaterdag Ach gut

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 11:00

Strkte zaterdag, ik denk dat je vriend groot gelijk heeft en dat jullie je niet uit je eigen huis moeten laten jagen!

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 11:38

Ik zou trots zijn op zo'n vriend! Hij heeft groot gelijk en veel lef Knipoog
Veel sterkte zaterdag.. Kun je trouwens niet aankondigen bij de politie wat de buren hebben verteld, zodat ze ook daadwerkelijk langs komen als je belt?

Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 12:13

weet je wat het ook is met die rot politie ze komen zo laat dat ze dan inmiddels al klaar zijn Clown