Sily schreef:(wij hebben ook weleens zo'n smsje gehad van de buurman, snapte er niets van, bleek de wasmachine te zijn die niet stabiel stond en bonkgeluiden maakte)
Geweldig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sily schreef:(wij hebben ook weleens zo'n smsje gehad van de buurman, snapte er niets van, bleek de wasmachine te zijn die niet stabiel stond en bonkgeluiden maakte)
sflj schreef:Waarom niet? Kan ik t helpen dat zij kinderen hebben?
Als ik in m'n eigen huis al niet kan doen wat ik zelf wil...
Ik woon vrijstaand, en ben niet zo exhibisionistischmaar ga zéker geen rekening met de buren houden, in m'n eigen huis hoor! Doe wat ik wil!
Faelivrin schreef:Het opnemen is inderdaad wel een goed idee, wel eerst vooraf bij de politie vragen of dat niet een geval van 'misdaad' is (ongevraagt iemand 'opnemen'.)
Solvej schreef:sflj schreef:Waarom niet? Kan ik t helpen dat zij kinderen hebben?
Ik woon vrijstaand, en ben niet zo exhibisionistischmaar ga zéker geen rekening met de buren houden, in m'n eigen huis hoor! Doe wat ik wil!
Lekker sociaal
Cayenne schreef:sflj schreef:Waarom niet? Kan ik t helpen dat zij kinderen hebben?
Dan heb je gelijk een naam in het dorp. Zou me niet meer buiten de deur durven te vertonen
Elaine schreef:Succes zaterdag
Miemserik schreef:Ik zou de politie bellen als ze met die ''samenkomst'' weer zo'n herrie maken, moet is kijken hoe snel ze zich kunnen aankleden