DeniseES schreef:Heey bedankt allemaal! (het scheelt toch een hoop dat er mensen achter je staan hoor, als iedereen nou gaat zitten dat ik het niet had moeten doen had ik me beroerder gevoelt) Maar het gaat wel redelijk, ik zag het al een poos aankomen (hij ook wel, maar hij hield nog heel veel van me) en ik niet meer van hem als vriend maar meer als broer... Denk ik. En zo wou ik dus niet verder, niet als een soort 'veiligheid' dat ik een vriend had, dus ben ik maar weer in het diepe gesprongen. Hij had het er wel erg moeilijk mee, ik vind het ook echt niet leuk voor hem vooral. En natuurlijk de kleine dingetjes heah, zoals dat ik z'n fam nooit meer zie (en andersom), pfff het is moeilijk, maar beter zo
Echt bedankt jullie! En als je zelf nog twijfelt, twijfelen is fout, als je het teveel doet zit er toch iets niet goed...
Ik twijfel op het moment ook over mijn relatie.
Ook ik heb het meer het broer-zus gevoel dan verliefde gevoelens. Hij voelt wel heel erg veel voor mij, dat weet ik zeker. Dat maakt het juist alleen nog maar moeilijker