Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:21

Als het bij Danae niet zou helpen (een reading laten doen) waarom dan bij andere readers wel? Verward Of durf jij Danae niet aan? Haha!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:22

Nee betaald is betaald, iedereen kan wel zeggen dat het niet klopt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:23

marleen_usar schreef:
Nee betaald is betaald, iedereen kan wel zeggen dat het niet klopt.

Oh dáárom hebben ze altijd gelijk ROFL ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:23

Nou die stoom van de tv en abbo van kabel oid is bij mij ook niet gratis en die krijg ik niet terug omdathet bericht niet klopt Tong uitsteken

En als de osteopaat oid niet werkt, krijg jij dan je geld terug?

Idd marleen, dat zei ik eerder ook al...
zoals er readers zijn die slecht zijn, zijn er ook mensen die ook slecht zijn na een goede reading

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:24

idd, en dat is volgens mij de reden waarom weinig mensen staan te springen om in te gaan op dingske zijn voorstel Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:25

Maar vind wat debo zegt erg nobel, ik zou het ook doen om te helpen, ik doe veel vrijwilligers werk ook om te helpen. En daar zou ik niets voor kunnen vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:28

Ik dnek dat veel mensen zo ook wel begonnen zijn katia
Maar stel jij kunt erg goed behangen
in het begin doe jij dat ook zo bij vrienden want je bent blij te kunnen helpen.
Je buren vragen je eens, tuurlijk wil je helpen, jij weet dat ze dat zo fijn vinden.
Maar dat komt de zus van de buren die het ook zo mooi vond...nou vooruit dan maar, ook al had je het zelf druk en was je moe...maar nee zeggen is moeilijk, mensen zijn telkens zo blij

maar dan komt de buurvrouw van de zus van de buren, later daar de zwager weer van.
En daar later weer een collega enz enz...

blijf je het dan gratis doen?

RobvdPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:29

Phara,
ik zie dat je bek nog altijd groter is dan je verstand
(wat ook weer niet zo moeilijk is),
maar ik ben natuurlijk altijd bereid om de 'test' uit te voeren ism andere,
neutrale Bokkers, zodat de reader in kwestie zeker kan zijn dat de zaken eerlijk en correct verlopen.

Rob

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:31

RobvdPK schreef:
Phara,
ik zie dat je bek nog altijd groter is dan je verstand
(wat ook weer niet zo moeilijk is),
maar ik ben natuurlijk altijd bereid om de 'test' uit te voeren ism andere,
neutrale Bokkers, zodat de reader in kwestie zeker kan zijn dat de zaken eerlijk en correct verlopen.

Rob

*LOL* Je zal besmettelijk zijn rob. Clown Irritant he als je door je argumenten heen bent Nagelbijten / Gniffelen

Rk die discussie is al eens gevoerd en ik ben het nog steeds met Katiavl eens.

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:33

Ik weet niet of ik het moet geloven, wil heel graag mijn paarden laten readen.. Nog iemand die zich hier aanbied?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:33

@phara
de persoonlijke aanvallen die hij eerder tegen je maakte en hierboven ook weer blijf ik temmen
Ik kan me niet voorstellen dat die persoonlijke aanvallen mogen...

voor niets gaat de zon op, wat je ook doet Lachen
Kost toch tijd en energie

Ik moet wel zeggen dat ik bedragen van bijv 50 euro of zo absurt vind
Hier in de buurt zit iemand, die vraagt 70 euro
Sorry, die kan zo goed zijn..maar dat ga ik dus nooit en never betalen.
Een ander mag dat doen, maar ik niet

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:37

rk kan me daar niet druk om maken Nagelbijten / Gniffelen zolang ik maar beter weet Nagelbijten / Gniffelen

ben het in zekere zin met je eens, maar aan de andere kant benadeel je op die manier mensen die geen geld hebben en die toch hulp nodig hebben. (alsin, niet genoeg geld om het daar aan te besteden)à

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:37

Ik zou er geen bedrijfje van maken, ik denk als je zo een nobel iets hebt gekregen (een gave krijgt niet iedereen, is ook heel ruim gave om te delen is bv ook even mooi) Maar dat is het zo dat je het deeld met andere zonder winst op te maken. Maar dat is ook puur mijn gedachte daarond he, ik veroordeel niemand hierop, het is ook deels uit het boeddhisme dat ik dat niet zou doen. Maar heb het niet, dus die vraagstelling moet ik gelukkig niet maken.

Voor niks komt de wereld op is juist een zinnetje dat ik weg probeer te werken, ik vind dat juist enorm irritant Haha!

Ik ben wel van mening zoals debo zegt, dat degene die je nodig hebben je vinden. Dat heb ik in mijn leven ook al ondervonden.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 07-07-07 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:38

Maar bijv 10 euro, als je dat niet kan betalen vraag ik me af of het verstandig is een dier te houden Lachen
We weten allemaal dat ze ons voor dure rekeningen kunnen zetten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 18:39

Al dan niet tijdelijk slotje voor overleg.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:24

Moderatoropmerking:
De basis van een discussie is altijd respect voor de ander en openstaan voor de mening van de ander. Roepen dat mensen rijp zijn voor de psychiatrie, het hebt over beperkte verstandelijke vermogens of een bek die groter dan het verstand is, heeft niks met een normale discussie te maken.

Ik verwacht dan ook dat er op een normale manier over het onderwerp verder gediscussieerd wordt, zonder dat er op de persoon gespeeld wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:29

Bedankt mods voor het heropenen van het topic Ja

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:31

Dank je karl dat het terug open is, erg tof!

Runningkawa dat is waar, maar wat andere doen deert mij eigelijk niet, zolang ik maar een juist leven heb. Kan ook zijn dat die mensen bv bij dierenartsen voor het volk zitten.

Verder hier is een straatkuiser, en hij is psychisch niet in orde maar denk dat het meer komt door de eenzaamheid en daar hoef je niet paranormaal voor te zijn Clown . Maar elke dag waai ik, besteed ik tijd aan een babbel (of ik het altijd gezellig vind nee, want vaak zegt hij gewoon drie keer hetzelfde) en geef hem af en toe eens koffie. Maar via die weg help ik deze persoon ook, kan ook andersom zeggen koffie en warm water kost ook, betaal maar Tong uitsteken

Dat de zon niet voor niks op komt is waar, maar waarom is dat er eigelijk ingekomen. Waarom is het zo raar om voor iemand anders iets te doen, zonder dat je er iets voor terugverwacht. Ik vind persoonlijk iemand geluk geven veel mooier dan tien euro. Maar zet het nog eens bij dat dit louter persoonlijk is, maar als je dat doet moet je wel beperke in de mensen wie je helpt dus degene die het echt nodig hebben, en niet degene die hun paardje is willen laten readen ofzo. Anders blijf je bezig. Dat je de telefoon kosten ofzo terug betaald vind ik dan weer normaal.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:34

Katiavl wat is in godsnaam een straatkuiser??

edit: vuilnisman?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:36

Maar als die schoonmaker nu een heel leger schoonmakers optrommelt en zegt, daar krijg je gratis koffie van, geef je ze dat alle 50? Lachen

Want zo moet je het denk ik wel zien.
af en toe iemand helpen, ik denk dat elke reader dat gratis doet.
Maar als je zoveel aanvragen krijgt, dat het je gewoon veel tijd kost, dan kan dat toch niet meer?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:39

slimmerik schreef:
Katiavl wat is in godsnaam een straatkuiser??

edit: vuilnisman?

Iemand die heel de dag de straat kuist Haha! geen vuilnisman, hij zwerft hier rond en kuist de straten.
Wel vind ik dat je het verdriet van sommige voelt, of dat speciaal is weet ik niet.

Kawa had ik al gezegd, dat je dan wel selectie moet maken van de belangrijkste, want anders blijf je bezig. Vorige keer had ik met phara een tijdje geleden ook deze discussie, en dan kwamen er inneens mensen die hoorde dat het gratis was, inneens af voor een reading, dat vind ik dan ook niet kunnen (dat lijkt me meer profiteren van goedheid Bloos waar je tegenwoordig ook voor moet opletten)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:43

Maar hoe weet je nu via i-net wie het belangrijkste

Iemand die vraagt, wil jij aub naar mijn paard kijken, de da is al vaak geweest en ik kom niet verder

of iemand die een gedramatiseerd verhaal neer zet, half jankend, terwijl dat paard misschien amper iets heeft? En maar snel ff wat antwoord willen.
Hoe herken je dat?

Daarom vind ik een klein bedrag wel goed.
Dan heb je toch mensen die er serieus wat mee willen, maar is het toch betaalbaar. Lachen
Zoals ik eerder zei, van die absurde bedragen..nope daar kan ik ook niet in mee.
Dan wil je door je gave rijk worden en eigenlijk denk ik niet dat je je gave daarvoor hebt gekregen.
Maar ik denk ook niet dat je voor je gave niets hoeft te krijgen, zo werkt de wereld nu eenmaal niet.
Want dan is er snel misbruik...en dat is ook niet de bedoeling van een gave hebben lijkt me Lachen
Iets er tussen in lijkt me beter Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:45

Ja daar heb je gelijk in, maar in mijn ogen is twintig euro veel. Dat was voor mij vroeger een heel pak, toen had ik wel geen paard maar wel een hond. Mischien dom maar daar had ik wel veel affectie aan, en we gingen naar de dierenartsen voor het volk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:47

Geloof niet dat in ons dorpje zo'n dierenarts bestond Lachen

en ja, wat is veel...
Soms zie ik ook bij armere mensen geld gaan naar dingen waarvan ik denk..is dat nu nodig?
Ook wij hadden het vroeger absoluut niet breed, daarom zie ik dat soms en denk dan het mijne ervan... Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:50

Daar heb je gelijk in, versta ook heel goed jou mening.
Gelukkig zit ik ook niet in die situatie maakt het makkelijker om te oordelen, vaak is het anders als je er wel mee geconfronteerd word.