Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:44

Mijn scharrel heb ik vanavond maar weer eens gevraagd wat ie nu wil... Hij zegt een hoop, maar daar blijft t bij.. En onderhand ben ik zo ver dat hij het initiatief eens lekker mag nemen.. Knipoog En als ik dan vraag wat ie wil is het.. Jij dan?? Neee dat vroeg ik niet... Tong uitsteken
Oa om die reden gaat dit dus nooooooooit een relatie worden... Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:53

LuvdaTossa schreef:
Tuurlijk maar hij mag eerst wel even oefenen Tong uitsteken

maar dan graag wel op een ander...mag ie terugkomen als ie flink bijles gehad heeft Clown
heb het zó gehad wat dat betreft dat ik die bijles zelf lekker laat voor wat het is, iig als ie erg slecht is dan he!
als t met simpel beetje bijschaven op te lossen is dan valt er over na te denken.. Knipoog

Bealy schreef:
Pff... mijn vriendje en ik sexten al een jaar of 4 voordat we besloten eens te gaan daten (laten we eens wat woorden uitwisselen) en we echt een relatie kregen,

ge-wel-dig *LOL* OK dan!

katiavl schreef:
sommige geven hier echt teveel informatie weg ROFL

ik flap er ook altijd alles uit, had soms wel fijn geweest als ik erg anoniem was geweest op bokt maar mn halve omgeving weet me hier te vinden Nagelbijten / Gniffelen
achja die weten toch wel hoe ik ben Knipoog

zoooo nu helemaal bijgelezen!!

heerlijk topic dit, geweldig gelachen tijdens het bijlezen *LOL*

enne Relaxed, herkenbaar zo'n scharrel Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:01

ik heb bas ook 2 jaar uitgeprobeerd (en hij mij) voordat het serieus werd. Voor ons heel goed geweest, we weten echt wat we aan elkaar hebben Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:05

Kan ik me ook helemaal in vinden von Ja
Het bewijs dat sex juist de basis is van een goede relatie, het tegenovergestelde dus van het onderzoek!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:07

hahaha zo dacht ik normaal ook... zie wel wat eruit komt maar ja wilde hier dus zoals eerder gezegt met een schone lei beginnen en dat heeft gebaat Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:08

idd!! en dan af en toe tussendoor nog iets anders, en toen wist ik heeeeeeeeeeel zeker wie ik wilde Tong uitsteken

waarom ben je niet op msn?

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:14

Je moet er ook niet aan denken dat je na een ruzie OOK nog eens slechte seks hebt... is de lol er ook een beetje vanaf Haha! Kijk als de ruzie wordt opgevolgd door goede seks.. is alles weer vergeven en vergeten Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:15

Heb alles bijgelezen en wat een masterlijke opmerkingen *LOL* Geweldig Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:18

Lovely1 schreef:
Je moet er ook niet aan denken dat je na een ruzie OOK nog eens slechte seks hebt... is de lol er ook een beetje vanaf Haha! Kijk als de ruzie wordt opgevolgd door goede seks.. is alles weer vergeven en vergeten Knipoog

ROFL ROFL ROFL ROFL

superrrr hahaha en zooo waar!!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:22

Renske_ schreef:
Lovely1 schreef:

ROFL ROFL ROFL ROFL

superrrr hahaha en zooo waar!!

hahah dat klinkt me erg bekend in de oren aangezien mijn vriend geen goed prater is kwa ruzies hahhahaa en dan ff hatseflatsen en is alles weer goed Haha!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:24

Lovely1 schreef:

geweldige uitspraak! Haha!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:26

Sex op de eerste date slecht voor je relatie...
Hmm...maar goed dan dat ik (we) heel braaf waren en pas na een half jaar ofzo echt sex hebben gehad Knipoog En het resultaat mag er wezen, het was allemaal niet voor niks: we zijn nu al 13 jaar bij elkaar, waarvan bijna 4 jaar getrouwd en we hebben een schat van een zoontje Lachen

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:27

Noem me een lellebel sloerie of iets in die richting, maar hoe kan je in godsnaam een half jaar zonder sex met iemand met wie je een relatie hebt? Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:28

helemaal eens met je, vende!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:29

Vende schreef:
Noem me een lellebel sloerie of iets in die richting, maar hoe kan je in godsnaam een half jaar zonder sex met iemand met wie je een relatie hebt? Haha!

Oppervlakkig zou ik je dan eerder noemen... Wederom komt het er bij sommigen op neer dat het alleen maar om sex gaat in een relatie... Bloos

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:29

Vende schreef:

Kan toch best, er zijn mensen die naar andere dingen kijken dan naar sex

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:31

Het was maar een vraag Vork Tuurlijk dat sommige mensen het begrijpen, maar ik niet Haha!

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:33

Relaxed schreef:
Vende schreef:

Oppervlakkig zou ik je dan eerder noemen... Wederom komt het er bij sommigen op neer dat het alleen maar om sex gaat in een relatie... Bloos

Omdat ik het niet begrijp ben ik oppervlakkig? Mijn relatie draait niet om sex, maar sex behoort wel tot een groot deel van m'n relatie (of activiteit) Sigaar

Nicje87

Relaxed schreef:
Vende schreef:

het is zeker 1 van de belangrijkste dingen in een relatie (en heb de goede seks gevonden gelukkig hahahahha) of eerlijk gezegt hij mij...

MamaMiesje

Vende schreef:

Tjah...ik was 18 in die tijd (lees: 13 jaar geleden dus) en misschien waren de tijden toen nog anders, of ik was er gewoon nog niet aantoe en mijn vriendje accepteerde dat (normaalste zaak van de wereld trouwens). Als ik tegenwoordig lees dat er "uit onderzoek" is gebleken dat de gemiddelde leeftijd waarop kinderen (ja, ik gebruik expres het woord 'kinderen') sex hebben, 14 is ofzo. Dan val ik echt van mn stoel hoor

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:34

Oppervlakkig zou ik je dan eerder noemen... Wederom komt het er bij sommigen op neer dat het alleen maar om sex gaat in een relatie... Bloos[/quote]

het is zeker 1 van de belangrijkste dingen in een relatie (en heb de goede seks gevonden gelukkig hahahahha) of eerlijk gezegt hij mij...[/quote]

onze baas ons hahaha

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:36

MamaMiesje schreef:
Vende schreef:

Tjah...ik was 18 in die tijd (lees: 13 jaar geleden dus) en misschien waren de tijden toen nog anders, of ik was er gewoon nog niet aantoe en mijn vriendje accepteerde dat (normaalste zaak van de wereld trouwens). Als ik tegenwoordig lees dat er "uit onderzoek" is gebleken dat de gemiddelde leeftijd waarop kinderen (ja, ik gebruik expres het woord 'kinderen') sex hebben, 14 is ofzo. Dan val ik echt van mn stoel hoor

nu komen we op het onderwerp hoe oud was je op je eerste date en werd je dus ontmaagd Tong uitsteken????(dat onderwerp hebben we nog niet gehad Clown)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:36

18 dus Tong uitsteken
Ja, heel braaf Ja En JA hij was dus ook de eerste en tot nu toe dus enige Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:37

och ik denk dat ieder het voor zich moet weten.

maar het zou toch wat zijn. na een half jaar een super relatie is de seks om te janken!! haha dat zou een domper zijn

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:38

Ja, dat is ook weer waar vonneke Nagelbijten / Gniffelen
Maar gelukkig viel/valt dat wel mee.
Hoewel ik mijn man wel eens plaag door te zeggen: "Nouja, ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal Tong uitsteken "