Oa om die reden gaat dit dus nooooooooit een relatie worden...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuvdaTossa schreef:Tuurlijk maar hij mag eerst wel even oefenen
Bealy schreef:Pff... mijn vriendje en ik sexten al een jaar of 4 voordat we besloten eens te gaan daten (laten we eens wat woorden uitwisselen) en we echt een relatie kregen,
katiavl schreef:sommige geven hier echt teveel informatie weg
Lovely1 schreef:Je moet er ook niet aan denken dat je na een ruzie OOK nog eens slechte seks hebt... is de lol er ook een beetje vanafKijk als de ruzie wordt opgevolgd door goede seks.. is alles weer vergeven en vergeten
Renske_ schreef:Lovely1 schreef:Je moet er ook niet aan denken dat je na een ruzie OOK nog eens slechte seks hebt... is de lol er ook een beetje vanafKijk als de ruzie wordt opgevolgd door goede seks.. is alles weer vergeven en vergeten
![]()
![]()
![]()
![]()
superrrr hahaha en zooo waar!!
Lovely1 schreef:Je moet er ook niet aan denken dat je na een ruzie OOK nog eens slechte seks hebt... is de lol er ook een beetje vanafKijk als de ruzie wordt opgevolgd door goede seks.. is alles weer vergeven en vergeten
Vende schreef:Noem me een lellebel sloerie of iets in die richting, maar hoe kan je in godsnaam een half jaar zonder sex met iemand met wie je een relatie hebt?
Vende schreef:Noem me een lellebel sloerie of iets in die richting, maar hoe kan je in godsnaam een half jaar zonder sex met iemand met wie je een relatie hebt?
Relaxed schreef:Vende schreef:Noem me een lellebel sloerie of iets in die richting, maar hoe kan je in godsnaam een half jaar zonder sex met iemand met wie je een relatie hebt?
Oppervlakkig zou ik je dan eerder noemen... Wederom komt het er bij sommigen op neer dat het alleen maar om sex gaat in een relatie...
Relaxed schreef:Vende schreef:Noem me een lellebel sloerie of iets in die richting, maar hoe kan je in godsnaam een half jaar zonder sex met iemand met wie je een relatie hebt?
Oppervlakkig zou ik je dan eerder noemen... Wederom komt het er bij sommigen op neer dat het alleen maar om sex gaat in een relatie...
MamaMiesje schreef:Vende schreef:Noem me een lellebel sloerie of iets in die richting, maar hoe kan je in godsnaam een half jaar zonder sex met iemand met wie je een relatie hebt?
Tjah...ik was 18 in die tijd (lees: 13 jaar geleden dus) en misschien waren de tijden toen nog anders, of ik was er gewoon nog niet aantoe en mijn vriendje accepteerde dat (normaalste zaak van de wereld trouwens). Als ik tegenwoordig lees dat er "uit onderzoek" is gebleken dat de gemiddelde leeftijd waarop kinderen (ja, ik gebruik expres het woord 'kinderen') sex hebben, 14 is ofzo. Dan val ik echt van mn stoel hoor