Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wat_nu schreef:Jullie bedoelen toch dat stukje van Hart van Nederland? Jongetjes die meisjes hebben misbruikt en gewoon nog naar die school gaan?
Het stukje dat ik heb geplaatst is van 2 jaar geleden, maar zo zijn er tientallen voorbeelden van het feit hoe verknipt onze maatschappij kan zijn
ushi schreef:Ennn loopt dat monster nog daar op school?
laquintatje schreef:ushi schreef:Ennn loopt dat monster nog daar op school?
Dit kind weet niet hoe hij zich moet gedragen tegenover andere kinderen.
Echt heel erg, heel veel sterkte en ik hoop dat jullie na pinksteren eindelijk van hem af zijn! 
Daphnezz schreef:Ik zag gister bij hart van nederland een vergelijkend verhaal maar dan over een jongetje van 6 die peuters misbruikte, blaadjes en tajes erin stoppen... piemeltje zuigen dat soort dingen... ik begrijp het echt niet... dit was trouwens in Heerlen
Daphnezz schreef:Ik zag gister bij hart van nederland een vergelijkend verhaal maar dan over een jongetje van 6 die peuters misbruikte, blaadjes en tajes erin stoppen... piemeltje zuigen dat soort dingen... ik begrijp het echt niet... dit was trouwens in Heerlen
Nicole288 schreef:Uitspraken als: 'jullie hebben maar met je poten van mij af te blijven' laten zien dat hij veel te goed weet dat ze hem als leraren/hoofd van de school niet aan mogen pakken. Hij voelt zich gewoon boven de schoolleiding staan en dankt dat hij alles kan maken. Je kunt dan zeggen dat hij niet weet hoe hij zich moet gedragen òf dat hij het wel prima vindt zoals hij zich nu gedraagt.. Dit gaat van kwaad tot erger, crimineeltje in de dop waarvan we straks weer zeggen: hoe heeft het toch zo ver kunnen komen. Ingrijpen! Dat softe gedoe allemaal is waar al dit soort kinderen mee verpest worden. Later als ze nog verder ontspoord zijn hebben ze nog een vervelende jeugd gehad ook..
Denk maar liever aan de kinderen wiens schooljaren door iemand als hij verpest worden.
Cootjuh schreef:Regels en duidelijkheid zijn altijd van belang, of het kind nou een gedragsstoornis heeft of niet. Ik vind dat je gelijk hebt.
Pinksteren is nu voorbij.. Is hij er nog? Of heeft school zich aan zijn belofte gehouden?