Ik skate eigenlijk altijd hier in het dorp een rondje, door de wijk. Hier rijden amper auto's en hoef ik niet steeds opzij ofzo.
Quidou, waar staat je paard op de voordorpsedijk?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

hahahaha
Rij daar nou al een jaartje of 8, wel verschillende beestjes.. haha
hihi
gwn met die blokjes op de achterkant? dat gaat mij nog niet zo goed af.. haha Quidou schreef:Ik denk dat ik er morge weer geen tijd voor hebhihi
En zaterdag ook niet, wordt pas weer zondag
Remmen heb ik ook nog ernstig moeite mee!
Hoe remmen jullie?gwn met die blokjes op de achterkant? dat gaat mij nog niet zo goed af.. haha

Samantha_ schreef:Ik ben net in utrecht geweest, paar skates gepast bij perry.
Fila's in lichtblauw, hele mooie met grote wielen. Alleen 180 euro.
En roces, ook lichtblauw met zilver, die waren wel betaalbaarder, 99 euro.
Bij een andere winkel nog wat gezien van rollerblades, wat een gave kleurtjes zeg! Allemaal soort grijze schoen, de een met roze accenten, de ander lila, lichtblauw, felgroen enz.
Alleen ze hadden daar niks in mijn maat, de prijzen daar lagen tussen de 139 en 199 euro.
Alleen nergens dus k2 skates...
Ik twijfel nu tussen die k2 in lichtblauw (waar hier een plaatje van stond in rood) te bestellen bij die duitse site, of die roces bij perry te halen.
En hele mooie rose, maar daar weet ik de prijs niet van.
Antheman schreef:Bij Collard (Ijsbaan) lagen nog wat aanbiedingen. Ze hadden ook een Fila voor 69.95En hele mooie rose, maar daar weet ik de prijs niet van.
25 euro Samantha_ schreef:Antheman schreef:Bij Collard (Ijsbaan) lagen nog wat aanbiedingen. Ze hadden ook een Fila voor 69.95En hele mooie rose, maar daar weet ik de prijs niet van.
Dat is in utrecht, bij de vechtsebanen of niet?
Karin schreef:Ik vond de overgang van 74 naar 77.5 ook al een flinke.

Jolandaa_ schreef:ik heb de mijne van de bristol25 euro
of op de koniginnen markt kijken