Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:krijg net pm dat wel doorgaat met die ander. Ze is dus verkocht!!
Lynn_Nikita schreef:eeeen weet naam even niet, iemand van bokt die al eerder genoemd werd. 1 heeft geld geregeld en komt bij iemand anders te staan. Zullen ze zelf wel zeggen op bokt als alles rond is. Mocht niet doorgaan komt ze alsnog naar mij toe
erleyne schreef:Die staat op EA
0maris0 schreef:erleyne schreef:Die staat op EA
Welke adv titel??
vikki schreef:Pvd, had ik een hele reactie getypt, druk ik per ongeluk op verwijderen… maar in het kort wil ik toch even kwijt dat ik vind dat jullie je best een beetje mogen schamen dat jullie Sorayalover1 zo aanvallen in dit topic… Het is niet niets dat ze mee heeft gemaakt en het is toch niet moeilijk om er een beetje begrip voor te hebben dat zij en haar ouders zich in eerste instantie wellicht hebben laten leiden door angst en andere emoties??? Het is wel heel makkelijk praten voor mensen die niet zelf in deze situatie hebben gezeten… Ik denk dat niemand het leuk zal vinden om een paard in te laten slapen / naar de slacht te brengen, maar soms is er geen andere (betere) keuze. Ik ben heel erg blij dat het paardje een nieuwe kans krijgt en ik hoop van harte dat dat goed gaat… maar ik kan me wel voorstellen dat Sorayalover1’s ouders toch ook anders hebben gedacht omdat ze niet willen zien dat een ander verongelukt met het paardje… de schrik zal er bij hen goed in zitten, beetje respect voor hen gevoelens zou ik wel op zijn plaats vinden.
Arabianlover; gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en dat het maar goed mag klikken tussen jullie.
vikki schreef:beetje respect voor hen gevoelens zou ik wel op zijn plaats vinden.