En truien met vleermuismouwen!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

missmuts schreef:En hebben jullie ook van die gekleurde ' kralen' aan de spaken van je fiets gehad. Dat klonk zo geinig bij het fietsen.

ShadowFax schreef:Vanacht wist ik ineens weer hoe dat tikspel heetten wat ik altijd zo leuk vond... TVTIKKERTJE!
Dan was er een tikker en 1 "vrij tikker"of hoe die ook heette... en als je dan bijna getikt werd moest je een tvprogramma roepen en met je handen over elkaar staan. De vrijtikker moet je vrijtikken en dan mocht je weer meedoen!
Geknutseld en gevouwen... jeetje wat heb ik dat veel gedaan!
En met die ienieminie kraaltje op een plastic bord met pinnetjes erop, was je klaar kon je moeder het strijken en had je een, ja, uhuh, plastic schilderijtje
Ik en mijn broertje Play-ode ook behoorlijk wat af
.
Rhiannon schreef:leuk topic!
wat dachten jullie hiervan: http://jeugdsentimenten.web-log.nl/log/3488554dat speelden we echt heeeel erg vaak in de klas!
op die site staat trouwens nog veel meer leuks..
. Echt wel. 
Ik weet ook nog wel plateauzolen die in waren...
Ik weet niet hoe het tikkertje heette, wij riepen dan Buut Vrij? maar als 12 jarige deden we al geen tikkertje meer wel nog elastieken

) mar heb het nooit helemaal gesnapt 
)
Buut vrij deden wij en klap of zoen. Meppen maar.Buut vrij deden wij en klap of zoen. Meppen maar.

het is dat mijn moeder mij vertelde dat ik dat als peuter keek
Ik keek ook naar de tekenfilm Sinbad en Barbapapa en Calimero en later Alfred J Kwak... dat weet ik nog wel

Marreke schreef:Dan hebben mijn kinderen het toch slecht. MacDonalds gaan ze maar met opa en oma heen (moeders vind dat zonde van het geld), een mobiel mogen ze lenen van pa en ma als ze weggaan.
En een grote b*k wordt hier al helemaal niet op prijs gesteld.
Rokjes tot op de bilnaad heeft moeders ook wat moeite mee en worden niet gedragen. Voor zover ik daar zicht op heb![]()
Hoeveel is er nou echt veranderd in al die jaren?
)
Lekker vrolijk!Quote schreef:Ja Janneke dat merk ik ook.
Soms denk ik echt zo: Die jeugd van tegenwoordig, en ik ben pas 15. (bijna 16)
.