benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:16

Even een oproepje voor alle juryleden op bokt die gratis willen jureren voor Azie.
Aan L juryleden is wel te komen (scum wilde al komen), ik had in ook een L jurylid al geregeld alleen komt er misschien iemand uit Laren lesgeven en kan ze niet.
We hebben vooral een M en een Z jurylid nodig. Of een Z-jurylid die beide klasses wil komen jureren. Als iemand vragen heeft, of graag wil meehelpen graag even een pb'tje sturen. Alvast bedankt!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:16

pegassa schreef:
Ik heb evt. nog een B-combinatie, maar dan moet ik iemand vinden die deze naar Schijndel kan rijden, aangezien Pegassa en Avalon NIET samen op één trailer kunnen. Daar komen kleintjes van Tong uitsteken

leuk toch Schijnheilig hihi

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:33

Pegassa wil je nog even reageren op mijn pb? Schijnheilig

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:42

wat bedreft het springen hebben jullie dan ook een parcour voor b-b
anders wil ik daar wel aan mee doen als we kunnen en papa het niet te ver rijden vind

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:46

kyrkelover:
Je mag ook dressuur in je eigen klasse had je dat al gelezen?

Als je dan inschrijft via www.inschrijfsysteem.nl (kan nu nog niet) moet je inschrijven in de A klasse en aangeven dat je een B-pony hebt. De rest regel ik.

Er is geen parcours voor de B-b, er wordt zowiezo niet gesprongen in klasses. Er zal namelijk punten springen worden gehouden. Dat wil zeggen dat er verschillende hindernissen komen te staan die verschillen in zowel hoogte, breedte als moeilijkheidsgraad.
Uiteraard kun je hier gewoon aan meedoen.
Wel zal er rekening gehouden worden met het verschil tussen pony's en paarden.

Houdt er wel rekening mee dat als je in zowel springen als dressuur mee doet je dressuur de allereerste rubriek zal zijn van de dag en het springen pas de allerlaatste. Je pony zou dan dus de hele dag op de trailer staan, tenzij je heen en weer rijdt.

Ik hoor het wel!

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:50

ik kan niet zelf mee rijden omdat ik geen rij pony heb maar ik wil natuurlijk wel helpen! ik heb vaker geschreven bij de dressuur maar ringmeester of hamburger bakker zie ik mezelf ook wel doen!! het maakt me dus eigenlijk niets uit... ik hoor het wel of jullie nog iemand nodig hebben !! anders ben ik zowieso aanwezig om te kijken Lachen

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:56

Afbeelding

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:05

wow pegasse super!!

Echt enorm mooi, bedankt dat je het gemaakt hebt!!

Je bood trouwens aan om een website te maken, heb je hier nog gegevens voor nodig?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:11

als je je al ingeschreven hebt kan je dan (als je geen vervoer kan regelen) nog terug??

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:14

Wow supermooi logo! :d
Ik vroeg me ook nog even af hoe het nou precies zit met springen? Is er iemand die verstand heeft van parcoursbouwen? En moet hier ook een jury voor geregeld worden?
Ik ben totaal niet thuis in de springsport

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:21

risje schreef:
wow pegasse super!!

Echt enorm mooi, bedankt dat je het gemaakt hebt!!

Je bood trouwens aan om een website te maken, heb je hier nog gegevens voor nodig?

Ja,

Tijdschema van de dag
Foto's van shownummers
Foto's van Molenheide (locatie)
Logo's /banners evt. sponsors
email-adressen van de personen verantwoordelijk voor organisatie
Persberichtje

Dit is te sturen naar: club_cav@hotmail.com

Even voor de duidelijkheid: ik ben dus NIET in de gelegenheid een drukker te zoeken aangezien ik hier géén contacten heb liggen en ik tijdens kantoor uren géén tijd heb om hier achteraan te kunnen gaan.
Ik kan wel voor de aanlevering en layout zorgen. Dus iemand anders zal een drukker moeten strikken Haha!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:37

ik kan zodra er iets meer bekend is over shownummers en sponsors, wel een persbericht schrijven (pas nog geleerd op school hoe daar de regels voor zijn enzo). Dit moet dan eigenlijk naar alle hippische bladen,lokale kranten, verenigingen etc. om toeschouwers en deelnemers aan te trekken. Maar dit moet natuurlijk dan centraal geregeld worden, niet dat kranten drie keer hetzelfde krijgen.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:40

Nee, het persgebeuren moet centraal worden geregeld en ná dat de website online is. Ik zal hem deze week online gooien Haha!

Persberichten kun je via e-mail verzenden en verwijzen naar uitgebreide info op de site.

Ook moet ik een link hebben naar de site waar mensen zich kunnen aanmelden voor de wedstrijd.

Foto's die worden toegestuurd voor op de site moeten vrij zijn van copyrights!!! Anders krijgen we daar een hoop toestanden over.

Verder heb ik dringend foto's nodig van een dressuurcombinatie en een springcombinatie (goede kwaliteit en prof. uitstraling)

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 22:59

Super Pegassa, mooi logo OK dan!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:10

Paardennamen schreef:
Super Pegassa, mooi logo OK dan!

Wacht de site maar af Haha!

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:53

als je inschrijft moet je dan een officiele startcoupon opsturen of word het op speciaal gemaakt coupons ingevuld?En het inschrijf geld is daar een speciaal rekening nummer voor of meteen naar bokt voor azie rekening?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 11:54

ippolata:
Je hoeft geen officiele startcoupon op te sturen. Het gaat immers om een oefenwedstrijd. Als je echter normaal ook KNHS wedstrijden start kun je op het online inschrijfformulier wel je registratienummer invullen. DIt is echter niet verplicht, dus heb je het niet is er niks aan de hand.

Het geld zal voor aanvang van de wedstrijd moeten worden overgemaakt op de rekening van Pauline, oftewel de bokt voor azie rekening. Wat inschrijving betreft moet dit met de volgende inschrijfcode:
BW naam ruiter, naam paard / pony, startcode.

Je krijgt dan bijvoorbeeld:
BW Jolanda Tegenbosch, sunday, B13.

BW staat overigens voor bokt-wedstrijd, dit zodat pauline kan zien dat het geld voor onze benefiet is bestemd. Ze zal regelmatig een overzichtje sturen zodat we snel weten welk geld (van wie) wanneer binnenkomt.
B13 is de zogenaamde startcode. Op het online inschrijfsysteem kun je aangeven welke klasse je wil starten en op welke startplaats. B13 staat zodoende voor klasse B startplaats 13.

Is dit zo duidelijk?

Pegassa:
Het persbericht moet idd centraal geregeld worden en het lijkt me handig als ik dit doe, het regelwerk tenminste. Dit omdat ik een goed overzicht heb over wie wat doet en vooral wat nog moet gebeuren.
Als fleurtje100 het wil schrijven vind tik dit best. Ik zal de informatie die bekend is wel doorgeven zodat je het kan schirjven, ok?

De link naar de site waar mensen kunnen inschrijven komt zodra de inschrijving online gaat. Op dit moment worden alle gegevens ingevoerd, ik krijg door zodra het online is en geef het uiteraard dan ook meteen hier door.

Ik heb afgelopen mei 2004 een aantal foto's gemaakt op internationaal evenement in eindhoven. Mooie foto's dus van vooral springen. Is dit professioneel genoeg?
Voor dressuur foto's kan ik ook wel kijken wat ik ertussen heb zitten. Hoe groot mogen de foto's overigens zijn voor op de website?

Zodra er banners van sponsoren zijn laat ik je dit weten, ok?
Foto's van de molenheide zal ik ook proberen te bemachtigen, op hun website staat eigenlijk niks namelijk. Stuur ik je ook zo snel mogleijk toe!!

E-mailadressen van de organisatie regel ik zo snel mogelijk, mijn adres is in elk geval risje61@gmx.net.

Tijdschema komt er ook aan, dit heb ik zodra de inschrijving online kan en dus de rubrieken vastsstaan. Er moet echter wel duidelijk bij dat de tijdens onder voorbehoud zijn. Dit staat pas vast als de inschrijvingen binnenzijn.Misschien zijn er namelijk wel vele meer B combinaties dan we nu plannen en minder in M en Z.

Ik zal wel kijken of ik een drukker kan vinden voor het boekje....

FLeurtje100:
Ik wil wel iemand regel die een parcours kan bouwen. Tijdens het springen meot er ook ene jury bij zijn. Dit kan een officiele jury zijn, maar ook een ervaren instructeur wat mij betreft!
Flerutje als ik wat heb laat ik het je weten zodat jij verder contact met jury kan regelen, ok?

Ga nu naar de clinic van tyrza in lonneker kijken, ben straks wel wee ronline!!

Tot dan allemaal

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 12:35

zou mijn pony met iemand mee kunnen rijden?? ze staat in dorpje zeeland is een tinker van 1.40... wie kan mij helpen??

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 14:12

Risje

Ja die foto's zullen wel goed zijn. Stuur er maar een paar laten we zeggen max 500 pixels breed jpg formaat en 72-100 dpi.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 15:32

heb je pb gestuurd over de foto's....
Had oveirgens niet zoveel dressur foto's, maar goed dat had ik al gezegd

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 16:33

voorbeeld van de foto;s die ik gevonden heb:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan, best cool toch?

Pegassa, als je meer nodig hebt, geen probleem....vooral springfoto's heb ik nog erg veel!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 16:34

ps: allemaal zelf gemaakt, mijn foto's dus, maar ze mogen gerust gebruikt worden voor de benefiet website, geen probleem.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 16:57

Ok Thanks!!......De personen in kwestie er ook geen pproblemen mee ivm met portret recht???

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 17:27

Ik heb nóg 3 foto's nodig Bloos! Gaarne dressuur!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 19:35

of die personen er problemen mee hebben weet je niet en kom je nooit achter.
Ze weten overigens allemaal dat er foto's gemaakt werden en niemand maakte bezwaar. Zal wel goed zitten dus;-)

Zal even op zoek gaan naar nog meer dressuurfoto's,als ik ze heb gevonden zet ik ze hier wel online!!