Theo van Gogh doodgestoken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:15

denk niet dat de moord op Theo van Gogh enige invloed heeft op de verkiezingen in USA

QHAhkbar

Faye: wat jij wilt geloven vind ik best moet jij weten, laat maar

Danielle_1

Cassidy schreef:
Nee, de agressie van de moslims komt niet door Amerika, maar wordt al in de Koran gepropageerd. Ze lopen gewoon achter, en met de Koran in de hand en het geschreeuw om een heilige oorlog maken ze zich beslist niet geliefd.
Er zijn andere manieren om een geloofsovertuiging over te brengen dan met angst en geweld.

Amen!

Nu de identiteit bekent is,
vermoed ik echt dat er rellen oid gaan uitbreken.

Sterker nog,ik weet het zeker

Margreet

Tjee... Ik zat afgesloten van de buitenwereld in een collegezaal, hoorde het een paar minuten geleden pas. Bizar... Waar gaat dit eindigen?!

Sterkte voor al zijn naasten.

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:16

er is gewoon maar 1 conclussie: in deze wereld is het verboden om je mening te uiten.

Heel ziek dit.

mobick

QHAhkbar schreef:
Cayusejuhh: ik weet wel dat je neit wil discrimineren, maar indirect doe je het wel hoor, ik heb een moslimse vriend en hij is eigenlijk beter dan alles nederlandse drollen van jongens hier....Hun denken is niet als binlanden of osama

En wat doe jij dan?

Mikje

Alle ellende ooit is begonnen toen de mensen het vertrouwen in de kerken (en het geloof) verloren...

Als mens zal ik Theo echt niet missen. Maar het (waarschijnlijke) motief is natuurlijk van de zotte.

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:17

en hoe zit het dan dat saddam vernietigingswapens had????? ik heb ze neit gezien omdat ze er neit waren!!!!!!!

Rinoa

Zie dat er inmiddels een hele discussie is ontstaan waar ik me niet in ga mengen Lachen

Ik lees net op de site van msn dat Theo van Gogh is vermoord. Ik vond het een vreselijke vent, maar ik schrok hier toch heel erg van. Zoeits gun je niemand toe, verschrikkelijk.
Het schijnt wel dat ze de dader te pakken hebben gekregen, na een klopjacht. Gelukkig maar. Hoe haalt zo'n gek het in zijn hoofd Lips are sealed

Guess001

joostvangestel schreef:
Dus: dit was hoogstwaarschijnlijk een ziek individu. Een ziek individu met een motief, weliswaar. Ik ben er ook van overtuigd dat er bij Volkert een schroefje los zat, net als met de meeste eenlingen die dit soort ongein uithalen. Om nu maar een hele bevolkingsgroep of een groep met een geloofsovertuiging eruit te halen is wat te ver gezocht. Vind de dader en straf hem. Blijkbaar is de dader gevonden, nu nog de correcte strafmaat toepassen.

En natuurlijk er voor zorgen dat dit soort gestoorden verzorgd worden en niet met wapens in hun hand door Nederland heen lopen.

Amen!
Goed verwoord Joost!

De speculaties in dit topic vind ik echt walgelijk.
Laten we met zijn allen verdraagzaam zijn.
Laten we eerst nou maar afwachten wat het motief is. Dan kan de discussie altijd nog daarna plaatsvinden.

QHAhkbar

mobick: ik? zit ik te discrimineren dan? niet dat ik weet

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:18

Tallie1979 schreef:
Ik heb Farentheit 9/11 die weekeind gezien.. Kan je vertellen dat ik echt van harte hoop dat meneer Bush de verkiezing gaat verliezen.. Die man heeft echt een raar luchtje..

Misschien raar, maar ik kan echt geen keuze maken wie er zou moeten winnen.. En als ik dan toch moet kiezen zal het dan toch bush zijn.
Absoluut niet omdat ik vind dat hij zijn zaakjes goed voor elkaar heeft. Maar om het feit dat ik denk dat kerry geen flauw idee heeft hoe hij alles moet oplossen wat bush heeft veroorzaakt.. Kerry wordt dan zo in het diepe gegooid, die komt nooit meer boven. En daarna mag bushweer zo snel mogelijk opzouten!

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:19

fiets BUSH!!!!! soory hoor, maar hij is evil

Tallie1979

QHAhkbar schreef:
en hoe zit het dan dat saddam vernietigingswapens had????? ik heb ze neit gezien omdat ze er neit waren!!!!!!!

Dat zal je ook in farenheit 9/11 zien, wat voor mij de reden is om te hopen dat Kerry wint, maar goed, in dit geval gaat het om Theo van Gogh. Het lijkt mij wijs om verder on topic te blijven..

Caye

QHAhkbar schreef:
Cayusejuhh: ik weet wel dat je neit wil discrimineren, maar indirect doe je het wel hoor, ik heb een moslimse vriend en hij is eigenlijk beter dan alles nederlandse drollen van jongens hier....Hun denken is niet als binlanden of osama

maar dat zeg ik toch ook niet.. LEZEN!!!

ik verafschuw zeker niet marokanen. Ik heb zelf marokaanse vrienden waar ik zaterdag een hele gezellige avond mee gehad heb !!

Ik heb het uitgelegd wat ik bedoel .. lees het nog maar een keer als je me niet snapt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:20

QHAhkbar schreef:

Ik weet niet of George wel kan fietsen! Knipoog

Barmat

Ik heb net met total verbijstering naar het journaal liggen kijken.

Ik kende Theo niet persoonlijk, maar het voelde alsof mijn keel werd dichtgeknepen. Ik was ontzet, geschokt en het gevoel van "waar gaat dit toch in godsnaam heen?" overheerste.

Je kon het met Theo eens zijn of niet. Feit is dat hij een markante persoon was, die zijn eigen mening niet onder stoelen of banken stak, en mensen niet probeerde te pleasen, maar altijd vasthield aan zijn eigen mening, zijn eigen woorden.

En dat maakte hem uniek. Geliefd en gehaat tegelijkertijd.

Dat hij zijn prominente mening nu heeft moeten bekopen met de dood is verschrikkelijk. Dat gun je niemand.

Jammer alleen dat dit nu weer heeft moeten gebeuren, zodat "men" nu met kreten komt als "er moet iets gedaan worden" Dat is nu te laat, er zijn al meer dan genoeg slachtoffers gevallen.

Het is in en in triest......

QHAhkbar

ja groot gelijk, de discussie van moslis en amerika zal altijd zo blijven gaan totdat 1 land totaaaaal plat daat, ofterwijl heeeeel midden-oosten meot maar dood he mensen zo moeten we maar denken

(dit is sarcatisch bedoelt)

Tallie1979

plagom schreef:
Misschien raar, maar ik kan echt geen keuze maken wie er zou moeten winnen.. En als ik dan toch moet kiezen zal het dan toch bush zijn.
Absoluut niet omdat ik vind dat hij zijn zaakjes goed voor elkaar heeft. Maar om het feit dat ik denk dat kerry geen flauw idee heeft hoe hij alles moet oplossen wat bush heeft veroorzaakt.. Kerry wordt dan zo in het diepe gegooid, die komt nooit meer boven. En daarna mag bushweer zo snel mogelijk opzouten!

Of het word alleen maar erger en de hele wereld gaat naar de knoppen, het kan 2 kanten op werken he Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:21

En vanmorgen op het nieuws: Nederlands Agenten krijgen speciale cursussen om eermoorden te herkennen en te helpen voorkomen.

_Romana_

gister in play ( tmf) vroegen ze aan birgit met wie ze uit wilde gaan, theo van gogh, en nog twee anderen. Raar dat hij nu dood is dan, nahja weinig boeiend maar ja.

mobick

QHAhkbar schreef:

Waarom is hij evil dan????
Ben overigens wel erg benieuwd naar jouw mening over de zionisten, maar dan gaan we wel heel offtopic denk ik.
Laatst bijgewerkt door mobick op 02-11-04 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

QHAhkbar schreef:
ja groot gelijk, de discussie van moslis en amerika zal altijd zo blijven gaan totdat 1 land totaaaaal plat daat, ofterwijl heeeeel midden-oosten meot maar dood he mensen zo moeten we maar denken

(dit is sarcatisch bedoelt)

joh relax een beetje, je draaft een beetje door

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:22

ja helemaal gelijk!!!!!! elke president heeft zijn goede en slecht punten: Bush wil ook geen abortussen enzo

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:22

plagom schreef:

Kerry is ook geen haar beter dan Bush.

Maar dit heeft totaal niets te maken met de dood van Theo van Gogh.
Laatst bijgewerkt door Suusjeher op 02-11-04 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt