Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Nee, de agressie van de moslims komt niet door Amerika, maar wordt al in de Koran gepropageerd. Ze lopen gewoon achter, en met de Koran in de hand en het geschreeuw om een heilige oorlog maken ze zich beslist niet geliefd.
Er zijn andere manieren om een geloofsovertuiging over te brengen dan met angst en geweld.
joostvangestel schreef:Dus: dit was hoogstwaarschijnlijk een ziek individu. Een ziek individu met een motief, weliswaar. Ik ben er ook van overtuigd dat er bij Volkert een schroefje los zat, net als met de meeste eenlingen die dit soort ongein uithalen. Om nu maar een hele bevolkingsgroep of een groep met een geloofsovertuiging eruit te halen is wat te ver gezocht. Vind de dader en straf hem. Blijkbaar is de dader gevonden, nu nog de correcte strafmaat toepassen.
En natuurlijk er voor zorgen dat dit soort gestoorden verzorgd worden en niet met wapens in hun hand door Nederland heen lopen.
Tallie1979 schreef:Ik heb Farentheit 9/11 die weekeind gezien.. Kan je vertellen dat ik echt van harte hoop dat meneer Bush de verkiezing gaat verliezen.. Die man heeft echt een raar luchtje..
QHAhkbar schreef:en hoe zit het dan dat saddam vernietigingswapens had????? ik heb ze neit gezien omdat ze er neit waren!!!!!!!
QHAhkbar schreef:Cayusejuhh: ik weet wel dat je neit wil discrimineren, maar indirect doe je het wel hoor, ik heb een moslimse vriend en hij is eigenlijk beter dan alles nederlandse drollen van jongens hier....Hun denken is niet als binlanden of osama
plagom schreef:Misschien raar, maar ik kan echt geen keuze maken wie er zou moeten winnen.. En als ik dan toch moet kiezen zal het dan toch bush zijn.
Absoluut niet omdat ik vind dat hij zijn zaakjes goed voor elkaar heeft. Maar om het feit dat ik denk dat kerry geen flauw idee heeft hoe hij alles moet oplossen wat bush heeft veroorzaakt.. Kerry wordt dan zo in het diepe gegooid, die komt nooit meer boven. En daarna mag bushweer zo snel mogelijk opzouten!
plagom schreef:Misschien raar, maar ik kan echt geen keuze maken wie er zou moeten winnen.. En als ik dan toch moet kiezen zal het dan toch bush zijn.
Absoluut niet omdat ik vind dat hij zijn zaakjes goed voor elkaar heeft. Maar om het feit dat ik denk dat kerry geen flauw idee heeft hoe hij alles moet oplossen wat bush heeft veroorzaakt.. Kerry wordt dan zo in het diepe gegooid, die komt nooit meer boven. En daarna mag bushweer zo snel mogelijk opzouten!