Maar ik wil geen kinderen en ik ga ze ook niet willen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
isabelle schreef:alle moeders BLIJVEN hier maar zeggen hoe zeer wij het respecteren dat jullie kinderloos willen blijven
faye schreef:Nou Arwen, zo open sta je niet hoor. Dat denk je misschien, maar dat valt wat tegen
ArwenLune schreef:Misschien wel het ergerlijkste aan sommige moeders is dat ze nogal eens denken dat omdat ze kinderen hebben, ze de rest van de wereld ook als kind kunnen behandelen.
Waarom sta ik niet open voor het feit dat mijn ontzettend indrukwekkende en mooie ervaring voor een ander misschien wel niet zo veel betekend en waar maak jij dat uit op? Leg even uit? Ik heb mezelf namelijk nog niet horen zeggen dat jullie ervaringen verbleken bij mijn mooie ervaring.
ArwenLune schreef:In groepen wel ja. Niets in de wereld is zo hard, zo koud en zo wreed als een groep kinderen in een treiterbui.
Ik ben niet voor niets gestopt met de lerarenopleiding.
ArwenLune schreef:Zodat je 'm kan vergelijken met het moederschap?
Eerlijk gezegt denk ik dat het mijn punt beter illustreert (illustreerd? illustreerdt? Ik schaam mij diep) als ik het niet vertel.
ArwenLune schreef:In groepen wel ja. Niets in de wereld is zo hard, zo koud en zo wreed als een groep kinderen in een treiterbui.
Ik ben niet voor niets gestopt met de lerarenopleiding.
faye"]
Heel verstandig
[/quote]
Ik heb wel een beetje genoeg van die betuttelende toon, 'mamsie'.
Edit: je hebt mijn vraag nog niet beantwoord..
[quote="ArwenLune schreef:Waarom sta ik niet open voor het feit dat mijn ontzettend indrukwekkende en mooie ervaring voor een ander misschien wel niet zo veel betekend en waar maak jij dat uit op? Leg even uit? Ik heb mezelf namelijk nog niet horen zeggen dat jullie ervaringen verbleken bij mijn mooie ervaring.