Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ilindra schreef:Ja maar......ik wil mijn boerendorp ook wel eens uit om naar de "grote stad" te gaan![]()
*neuried zachtjes "in the ghetto"*
In welk jaar ben jij blijven steken?
voor de rest ligt het ingesloten door bossen...
Lovely schreef:En wat heeft de rest van NL met jouw balen stro en jouw paarden te maken? Helemaal niets als het er op aankomt. Vergeet niet dat paarden houden hobby is en dat je dat niet moet doen van je laatste geld en precies datzelfde principe geldt wanneer het je beroep is.
Desiree schreef:Ook de middenstand in Nijmegen was pisnijdig. Want die grote dure bakken waar de groen linksen zo afgunstig op zijn, worden bereden door mensen die klant zijn bij die middenstand. Ze moeten daarvan leven en vervolgens moesten ze geweerd worden uit de stad. Gelukkig is het verworpen.
Hurrycane schreef::? In welk jaar ben jij blijven steken?
Hoog Soeren een boerendorp? Volgens mijn maatstaven is dat al jaaaren een elitair forenzen dorp onder de rook van Apeldoorn![]()
![]()
![]()
Het enige gras dat ik er ken is dat van de golfbaanvoor de rest ligt het ingesloten door bossen...
oke er zijn nog een handvol weilandjes of iets wat er op lijkt, maar dat is niet noemenswaardig
(Er staan natuurlijk ook gewonere huizen). Fitzroy schreef:Maar dit topic nog niet want de minister had ook plannen om de terreinwagens aan te pakken, daar begon het allemaal mee
Lovely schreef:Er was laatst een oude documentaire over Radio Kootwijk op televisie, was erg interessant om te zien.
Wat is tegenwoordig nou nog een echt boerendorp?
lijkt me reuze interessant. Hurrycane schreef:Tsja boerendorpen zoals vroeger bestaan natuurlijk niet veel meer met een slager, bakker, kruidenier enzo... bovendien zijn de meeste aardig uitgebreid met nieuwbouw.

Ilindra schreef:Sorry maar als je in Beekbergen woont is je adres toch echt Arnhemseweg.. te Beekbergen.
Hier is het adres Hoog Buurlo.. te Hoog Soeren.
Kijk maar eens in het telefoonboek, Hoog Soeren is groter dan je denkt....
Ilindra schreef:Ook hier niets van dat alles.
Moet altijd lachen om toeristen die helemaal naar Hoog Buurlo zijn gefiets om daar tot de ontdekking te komen dat er alleen 2 boerderijen staan en er echt niets te krijgen is.
"Weet u ook waar Hoog Buurlo is"
"Dat is hier"
"Is dit alles????"
"Tja, het is niet veel maar we zijn er tevreden mee"