x

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:49

Jeweeeel hoor, het college van B&W heeft het voorstel verworpen.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:51

Lovely schreef:
Jeweeeel hoor, het college van B&W heeft het voorstel verworpen.

Oh das mooi dan Haha!

maar de titel vna het topic blijft: "terreinwagenrijders moeten ontmoedigd worden" *LOL*

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 16:28

Ilindra schreef:
Ja maar......ik wil mijn boerendorp ook wel eens uit om naar de "grote stad" te gaan Haha!
*neuried zachtjes "in the ghetto"*

Verward In welk jaar ben jij blijven steken?

Hoog Soeren een boerendorp? Volgens mijn maatstaven is dat al jaaaren een elitair forenzen dorp onder de rook van Apeldoorn Haha! Haha! Haha!
Het enige gras dat ik er ken is dat van de golfbaan Clown voor de rest ligt het ingesloten door bossen...

oke er zijn nog een handvol weilandjes of iets wat er op lijkt, maar dat is niet noemenswaardig Lachen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 17:20

Lovely schreef:
En wat heeft de rest van NL met jouw balen stro en jouw paarden te maken? Helemaal niets als het er op aankomt. Vergeet niet dat paarden houden hobby is en dat je dat niet moet doen van je laatste geld en precies datzelfde principe geldt wanneer het je beroep is.

De rest van NL heeft helemaal geen reet met hem te maken en zou hem gewoon moeten LATEN in zijn dingen. Hij valt niemand lastig toch?

Ook de middenstand in Nijmegen was pisnijdig. Want die grote dure bakken waar de groen linksen zo afgunstig op zijn, worden bereden door mensen die klant zijn bij die middenstand. Ze moeten daarvan leven en vervolgens moesten ze geweerd worden uit de stad. Gelukkig is het verworpen.

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 17:34

Desiree schreef:
Ook de middenstand in Nijmegen was pisnijdig. Want die grote dure bakken waar de groen linksen zo afgunstig op zijn, worden bereden door mensen die klant zijn bij die middenstand. Ze moeten daarvan leven en vervolgens moesten ze geweerd worden uit de stad. Gelukkig is het verworpen.

Gek he dat de middenstand pisnijdig was? Knipoog

Neem aan dat een aanzienlijk aantal grote dure bakken bezitters nog wel een "paar cent" te besteden hebben in de Nijmeegse binnenstad. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:11

Hurrycane schreef:
:? In welk jaar ben jij blijven steken?

Hoog Soeren een boerendorp? Volgens mijn maatstaven is dat al jaaaren een elitair forenzen dorp onder de rook van Apeldoorn Haha! Haha! Haha!
Het enige gras dat ik er ken is dat van de golfbaan Clown voor de rest ligt het ingesloten door bossen...

oke er zijn nog een handvol weilandjes of iets wat er op lijkt, maar dat is niet noemenswaardig Lachen

Onze "handvol" weilandjes beslaan met zo'n 10 hectare iets meer dan de golfbaan Knipoog
Ik denk mijn vader, in dienst bij Staats Bosbeheer als schaapsherder, plat van het lachen ligt bij de benaming "elitaire forens".
Jammer dat je nooit verder heb gekeken dan de golfbaan, je hebt blijkbaar een hoop gemist in de bossen.
Behalve een schaapsherder woont er nog een boer die de rest van het land in Hoog Soeren pacht en natuurlijk hebben we nog de paters die ook niet echt een klein boerenbedrijf hebben.
Daarnaast hebben we natuurlijk nog een bosbouwbedrijf in het dorp en zijn er heel wat "buren" gewoon in dienst van het Kroondomein.
Op die paar hectare van de golfbaan na wordt de rest dus gewoon voor agrarische/bosbouw doeleinde gebruikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:02

Hurrycane schreef:
Gek he dat de middenstand pisnijdig was? Knipoog

Neem aan dat een aanzienlijk aantal grote dure bakken bezitters nog wel een "paar cent" te besteden hebben in de Nijmeegse binnenstad. Haha!

My thoughts exactly en dat zei ik eerder in dit topic ook al Knipoog.

Het hele plan is verworpen, zaak gesloten.

Fitzroy
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:04

Maar dit topic nog niet want de minister had ook plannen om de terreinwagens aan te pakken, daar begon het allemaal mee Knipoog
⚠️ Fitzroy kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:09

*schrijft in op rondleiding* Haha!

Die paters zitten toch in Assel en niet op Hoog Soeren? Daar ligt inderdaad een aardige lap grond.
Oke, er wonen niet allemaal elitaire forensen maar bij een boerendorp stel ik mij wat anders voor dan 1 boer, 1 schaapsherder (die naar ik aan neem een groot deel van het jaar zijn kudde bij Hoog Buurlo op de hei heeft lopen?) en bosbouw heeft toch weinig met agrarisch te maken in het algemene beeld van een boerendorp. Verward

Van oudsher wonen er inderdaad veel mensen in dienst van het kroondomein maar er staan ook heel wat stulpjes waar andere mensen wonen. Sommige huizen staan weliswaar mooi verscholen aan smalle zandweggetjes maar de prijzen gaan zijn echt niet voor iemand met een modaal inkomen. (Er staan natuurlijk ook gewonere huizen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:12

Hoog Soeren= Hoog Soeren, Hasselo, Assel, Radio Kootwijk en Hoog Buurlo Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:14

Fitzroy schreef:
Maar dit topic nog niet want de minister had ook plannen om de terreinwagens aan te pakken, daar begon het allemaal mee Knipoog

Ja, maar daar heb ik nadien niets meer over gehoord, het zal wel weer opspelen als er iets concreets bedacht wordt.
Maar als bovenmodaal Nederland rondrijdt in die auto's dan kan er toch wel wat mrb bovenop, voor auto's vanaf een bepaald gewicht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:15

Ilindra schreef:
Hoog Soeren= Hoog Soeren, Hasselo, Assel, Radio Kootwijk en Hoog Buurlo Knipoog

Er was laatst een oude documentaire over Radio Kootwijk op televisie, was erg interessant om te zien.

Wat is tegenwoordig nou nog een echt boerendorp?

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:17

Jaja en Apeldoorn is Apeldoorn, Wenum-Wiesel, Beemte, Teuge, Beekbergen, Hoenderloo, Hoog Soeren, etc... tsjee wat hebben wij een boel weilanden in Apeldoorn! Haha! Haha! Haha!

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:20

Lovely schreef:
Er was laatst een oude documentaire over Radio Kootwijk op televisie, was erg interessant om te zien.

Wat is tegenwoordig nou nog een echt boerendorp?

Heb ik ook gezien. Was wel leuk ja!

Tsja boerendorpen zoals vroeger bestaan natuurlijk niet veel meer met een slager, bakker, kruidenier enzo... bovendien zijn de meeste aardig uitgebreid met nieuwbouw.

Ach als tijdreizen mogelijk was wilde ik wel eens een stukje terug kijken lijkt me reuze interessant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:21

Sorry maar als je in Beekbergen woont is je adres toch echt Arnhemseweg.. te Beekbergen.
Hier is het adres Hoog Buurlo.. te Hoog Soeren.
Kijk maar eens in het telefoonboek, Hoog Soeren is groter dan je denkt....

Fitzroy
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:23

Hurrycane schreef:
Tsja boerendorpen zoals vroeger bestaan natuurlijk niet veel meer met een slager, bakker, kruidenier enzo... bovendien zijn de meeste aardig uitgebreid met nieuwbouw.

Kootwijk heeft zelfs die 3 dingen die jij hierboven noemt niet Knipoog
Goed voor boerendorp of niet?
⚠️ Fitzroy kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:24

Wij zeiden vroeger, 3 huizen, een kerk en een Albert Heijn Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:27

Ook hier niets van dat alles.
Moet altijd lachen om toeristen die helemaal naar Hoog Buurlo zijn gefiets om daar tot de ontdekking te komen dat er alleen 2 boerderijen staan en er echt niets te krijgen is.
"Weet u ook waar Hoog Buurlo is"
"Dat is hier"
"Is dit alles????"
"Tja, het is niet veel maar we zijn er tevreden mee" Haha!

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:30

Ilindra schreef:
Sorry maar als je in Beekbergen woont is je adres toch echt Arnhemseweg.. te Beekbergen.
Hier is het adres Hoog Buurlo.. te Hoog Soeren.
Kijk maar eens in het telefoonboek, Hoog Soeren is groter dan je denkt....

Dat geloof ik meteen maar als je praat over het dorp Hoog Soeren denk ik aan Hoog Soeren zelf. Als ik aan de stad (of dorp zoals sommigen nog steeds volhouden) Apeldoorn denk, denk ik ook niet aan de hele gemeente.
Voor mij staat de schaapskooi dus in de buurtschap Hoog Buurlo, en het voormalige zendstation in Radio Kootwijk.. die paters leven bij mij in Assel en als ik bij Jachtlust ga eten, eet ik in Hoog Soeren... Haha!

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:31

Lovely schreef:
Wij zeiden vroeger, 3 huizen, een kerk en een Albert Heijn Haha!.

Je vergeet het cafe!

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:31

Fitzroy schreef:
Kootwijk heeft zelfs die 3 dingen die jij hierboven noemt niet Knipoog
Goed voor boerendorp of niet?

OK dan! goedgekeurd Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:32

en hoe zuidelijker dan moet er ook nog bordeel bij Haha! Haha!

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:34

Ilindra schreef:
Ook hier niets van dat alles.
Moet altijd lachen om toeristen die helemaal naar Hoog Buurlo zijn gefiets om daar tot de ontdekking te komen dat er alleen 2 boerderijen staan en er echt niets te krijgen is.
"Weet u ook waar Hoog Buurlo is"
"Dat is hier"
"Is dit alles????"
"Tja, het is niet veel maar we zijn er tevreden mee" Haha!

In de zomer met geluk een ijsje!

Moet je ze even doorsturen naar Radio Kootwijk dat gaat lekker vals plat omhoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:34

Hurrycane schreef:
en als ik bij Jachtlust ga eten, eet ik in Hoog Soeren... Haha!

Waar is dat dan Verward

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:35

Euh Jachthuis bedoel ik Bloos!