Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:08

Misser schreef:
Echt heel erg, dat je zoiets kan doen zeg!

Maar wat ik me nu afvraag, is ze wel waar dat ze psychisch niet helemaal in orde is of is dat ook weer een smoes om d'r lompe actie te verklaren? Of is dat te para?

Ik ben persoonlijk van mening dat als je zo'n lompe actie uithaalt, er dan per definitie iets niet helemaal klopt...

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:16

Er jklop echt iets niet, dat je je zo gaat verdiepen in ziektes om hier een banketstaaf op te gaan hangen. Toch heb ik ontzettend medelijden met haar, dit is weer zo iets moeilijks, een ban hoort, maar of zij er iets aan heeft (als ze uberhaubt nog terug wil naar bokt)

nogmaals, mij kaarsje gaat weer aan, wie doet mee?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:16

Tja.....als ze al vaker bezig was met liegen en bedriegen..........noemen we dat dan op een gegeven moment geen 'pathologisch liegen' ??

Ik heb vroeger ook iemand gekend die telkens allerlei zielige verhaaltjes verzon, en dat is puur een schreeuw om aandacht, er is iets goed mis, dat weten ze en op deze manier schreeuwen ze toch om aandacht, zonder dat ze het direct durven/hoeven zeggen..

triest, heel triest, ik voel me genaaid eigenlijk...........heb echt met haar meegeleefd en heb echt voor haar leven gevreesd.
Heb geen seconde gedacht dat er iets niet klopte, dacht wel 'ns van "goh, apart, maar ik dacht er verder niet bij na, want ja, wie verzint nu zoiets................

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:18

SuperPepeijn schreef:
volgens mij kan je daar dan beter een compleet forum voor starten.

Zoiets als Jokt.nl???

Ik vind dit echt in- en intriest. Heb zelfs nog een kaarsje voor haar gebrand. Achteraf kloppen er idd een paar zaken niet (snel in-uit coma en dan meteen weer op Bokt kruipen).

Het is niet meer als terecht dat ze een Ban gekregen heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:19

Tjee, hier ben ik echt met open ogen ingetuind Scheve mond
Heb een hele discussie met mijn collega's hondengeleiders gehad over het overbrengen van de ziekte van Weil door honden en a.s maandag heeft onze trainer een afspraak met een arts om eens goed te informeren over de risico's en evt. inenting voor ons allemaal.
Zitten er straks 25 hondengeleiders van Politie N.O Gelderland bij de dokter voor een inenting door een leugen op Bokt Haha!

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:19

Het is zeker niet meer dan terecht, die ban, maar ik vind het vooral erg voor haar, wij balan ontzettend, zij heeft een heel groot probleem.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 21:20

Nogmaals.

Citaat:
Ik zie haar niet als een zielig persoon. Die we in de 'boktwatten' moeten leggen. Ze heeft dit waarschijnlijk heel bewust gedaan.

Het ging er mij niet zozeer over wat er gezegd zou worden, maar hoe het gezegd zou worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:21

Duncan schreef:
Het is zeker niet meer dan terecht, die ban, maar ik vind het vooral erg voor haar, wij balan ontzettend, zij heeft een heel groot probleem.

helemaal mee eens
Zij heeft zeker een groot probleeem
Hoop dat haar ouders en vrienden haar daarin willen helpen, want zo erg liegen als dit doe je niet zomaar en ben je toch al een beetje verder heen als dat je je kunt voorstellen

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:21

Ik zou mij maar van de domme houden daar Ilindra Haha!

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:26

runningkawa schreef:
helemaal mee eens
Zij heeft zeker een groot probleeem
Hoop dat haar ouders en vrienden haar daarin willen helpen, want zo erg liegen als dit doe je niet zomaar en ben je toch al een beetje verder heen als dat je je kunt voorstellen

daarom ook dat kaarsje, wie doet er mee???

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:26

Ahg misschien heeft die Miep zich er wel zo goed in verdiept dat het inderdaad wel nuttig is Illindra, en dan heb je toch nog iets aan deze boktleugen gehad, ben benieuwd Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:33

Duncan schreef:
daarom ook dat kaarsje, wie doet er mee???

Nog meer moeite doen voor zo'n iemand ? Je lijkt wel gek !
Alsof een kaarsje haar kan helpen, volgens mij kan er beter gezorgd worden dat ze opgenomen wordt !

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:35

en wie zorgd daar dan voor? dat kan alleen zijzelf, en om haar te stuenen wil ik graag een kaarsje branden (of het nu helpt of niet)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:35

Ik ben met Kojack eens, ik denk dat je haar zo alleen maar nog meer "zielig" maakt, en dat is ze niet! Denk eens aan alle ouders en kinderen die wel door deze ellende heengaan!

Sorry maar ze moet dit gewoon zelf in eigen kring oplossen en dan weer naar de buitenwereld gaan communiceren.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:37

Duncan schreef:
en wie zorgd daar dan voor? dat kan alleen zijzelf, en om haar te stuenen wil ik graag een kaarsje branden (of het nu helpt of niet)

Waarom zo'n persoon steunen ? Ze kickt er alleen maar op dat er weer een kaarsje voor haar wordt gebrand.
Zonde van de kaars in mijn ogen Haha!

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:39

tuurlijk, maar het lijkt me echt afschuwelijk. Wat zal zij zich nu schuldig voelen...

Ik snap best dat jullie (ik trouwens ook hoor) boos zijn, maar zij heeft het grootste probleem, en als ik kan helpen wil ik ook graag helpen. Het is en blijft een mens hoor.

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:40

zo'n kaarsje kost niets, en kicken doet ze daar zeker weten niet op. Zeker nu ze door de mand gevallen is niet, wel toen wij nog niet doorhadden dat het gelogen was.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:41

Ducan doe jij dat maar lekker, maar zelfs 1 eurocent is mij al teveel Knipoog

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:43

Ik denk niet dat jij, of wie dan ook op bokt, hier met de beste wil van de wereld iets aan kan helpen.... Daar zal toch echt professionele hulp aan te pas moeten komen... En een kaarsje branden heeft weinig zin als diegene daar de waarde niet van inziet...

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:43

Ik hoop dat het haar helpt...

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:44

Dat mag Knipoog

Misja

Waterkippie schreef:
jeetje zeg...
ik weet gewoon niet goed wat ik nou moet zeggen..
hoe verzin je al die medische termen enzo Verward

Dat arme kind heeft zich rot moeten studeren Ach gut

Scheve mond

ThePast03

Of ze zich schuldig voel durf ik te betwijfelen.
Ik heb iemand gekend die ongeveer hetzelfde gedrag vertoonde en als je er dan achter kwam dat het allemaal gelogen was voelde dat persoon zich absoluut niet schuldig. Hij voeldig zichzelf alleen nog maar zieliger en gaf de rest de schuld, die begreep hem niet.

Ik hoop van harte voor Miep dat zij zich wel vreselijk schuldig voelt, alleen kan ik daar geen medeleven meer voor opbrengen.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:45

Duncan, echt lief van je, maar het lost niks op. Ze is nu even heel hard tegen zichzelf aangelopen, en zal daarmee klaar moeten komen. Ik denk dat rust voor haar het beste is, eerlijk gezged.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:46

Misja schreef:
Dat arme kind heeft zich rot moeten studeren Ach gut

Scheve mond

Dat blijkt maar weer hoe gestoord iemand kan zijn Tong uitsteken