Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sugarmiss schreef:Dat is het um nu net Sugarmiss... die zijn er niet!Misschien dat wat reacties van tevreden kopers/verkopers ook op zijn plaats zou zijn.
Met welles/nietes reacties schiet niemand wat op.
Spetterlover"]pollytje of corneel want heb het met corneel geruild 3 stretchbroeken van maatje 40 zomerbroeken netjes gestreken en opgevouwen passen echt wel in zo'n grote enveloppe.
Heb nu net het hele topic gelezen, had ook al veel foute dingen over P gehoord en later dus ook over C.
Ik stuur zelf altijd netjes de spullen op als mensen geld hebben overgemaakt en heb tot nu toe ook altijd netjes mijn spullen gekregen van bijv. pjotr en arabianfriend
Had ook een keer bijna een deken van P gekocht, maar had me bedacht omdat ik dus verhalen doorkreeg, gelukkig heb ik die deken niet gekocht
[/quote]ik heb gelukkig met jou ook goede ervaringen.
ik heb zo vaak iets via bokt gekocht en verkocht en is allemaal goed gegaan.
soms duurde het wat langer. maar altijd ging het goed.
[quote="pollytje schreef:pjotr ik heb een verzoek je zegt dat je de broeken naar me toe heb gestuurd in een envelop. Oke dan wil ik het zo doen ik kom samen met me vriend naar hoogvliet en sorry het verzenden is volgens mij 5,50 en geen 3 euro. Ik verzoek je dan die code aan mij tegeven en dan gaan we uitzoeken waar de broeken zijn gebleven want ik heb ze niet