Ben ik verantwoordelijk v kasverschil van Expert winkel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-26 22:13

Stoken is ook een vak, dit is je enige bijdrage :')
Als je niks helpends of aardigs kunt zeggen, kun je vaak beter niks zeggen :Y)
Afbeelding
Afbeelding

pmarena

Re: Ben ik verantwoordelijk v kasverschil van Expert winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 08:52

Wat een treurnis jongens, wat gaat ons die mails nu aan.... en dan nog serieus mensen die het willen zien ook :=

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 08:58

Ik snap dat ook niet.
Waarom zou de ts willen liegen over zoiets?
Bovendien heb je dan wel een heel creatieve gedachtegang :D

Blij dat jij je fijn voelt bij de oplossing ts, dat is het belangrijkste.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-26 09:00

Update
Eindelijk toch een maniertje gevonden om de bonnen aan jullie te laten zien
https://ibb.co/6RVg57pN
https://ibb.co/DgHs9L08

https://ibb.co/5WjkqZ86

En ja ik zit 4 meter vd tv af :)

Verders eigenlijk geen update sinds ik de "oplossing" heb aangenomen"
zal vandaag weer even diegene uit mn mail contacten met nogmaals de vraag wanneer het binnen komt.
Laatst bijgewerkt door shilady op 23-02-26 09:08, in het totaal 2 keer bewerkt

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 09:04

Helemaal niet nodig ts.
Je bent aan niemand verantwoording verschuldigd.
Als je tevreden bent met de geboden oplossing, is dat okay.
Succes verder.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 09:06

senna21 schreef:
Helemaal niet nodig ts.
Je bent aan niemand verantwoording verschuldigd.
Als je tevreden bent met de geboden oplossing, is dat okay.
Succes verder.

Precies dit!!
Succes verder en hopelijk heb je snel je spulletjes binnen.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 09:09

Ik vind vooral de mensen die complotdenken dat TS het allemaal expres deed heel bijzonder. Want stel je bent expres lokale ondernemers aan het oplichten, dan ga je daar toch niet extra aandacht voor vragen dmv een topic openen op bokt?

TS fijn dat je tot een oplossing bent gekomen die acceptabel voor je is!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-26 09:17

Lara schreef:
Ik vind vooral de mensen die complotdenken dat TS het allemaal expres deed heel bijzonder. Want stel je bent expres lokale ondernemers aan het oplichten, dan ga je daar toch niet extra aandacht voor vragen dmv een topic openen op bokt?

TS fijn dat je tot een oplossing bent gekomen die acceptabel voor je is!

Klopt vond ik ook heel vreemd
Vooral de omslag van eerst roepen dat ik zelf opgelicht word en dat het niet echt kan zijn
en dan ineens alles draaien naar dat het jiet klopt vanuit mijn kant en dat ik lieg/oplicht.
Tja :')

Had dit zelf ook nooit kunnen bedenken
Want ik heb altijd gedacht dat kas verschil bij het bedrijf blijft en al helemaal niet dat ze dagenlang kunnen bellen naar een klant om extra/geld als nog in het kasje te krijgen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 09:26

shilady schreef:
Update
Eindelijk toch een maniertje gevonden om de bonnen aan jullie te laten zien
https://ibb.co/6RVg57pN
https://ibb.co/DgHs9L08

https://ibb.co/5WjkqZ86

En ja ik zit 4 meter vd tv af :)

Verders eigenlijk geen update sinds ik de "oplossing" heb aangenomen"
zal vandaag weer even diegene uit mn mail contacten met nogmaals de vraag wanneer het binnen komt.

Dat hoef je helemaal niet te doen hoor.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 09:53

Maar TS, ben je nu nog wel of niet naar het filmpje wezen kijken? Of heb ik daaroverheen gelezen?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 09:56

Het is gewoon een raar bedrijf, ik zou er voortaan weg blijven.
Denk ook dat het er slecht gaat. Het zou natuurlijk niet de eerste elektriciteitszaak zijn die omvalt.
Dan ben je je garantie overigens ook kwijt met wat pech.

Ts vind het zo opgelost, en daar gaat het toch om?
Zij geeft aan er zo vrede mee te hebben, ook al zegt ze dat als ze beelden zou kijken te zien zou zijn dat de kassière ze zonder tellen in de kassa stopt.

Ik zou daar dus geen genoegen mee hebben, maar dat ben ik. Niet ts.
Dus snap al die vragen om mails ook niet.
Het is opgelost voor ts

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:17

DuoPenotti schreef:
Het is gewoon een raar bedrijf, ik zou er voortaan weg blijven.
Denk ook dat het er slecht gaat. Het zou natuurlijk niet de eerste elektriciteitszaak zijn die omvalt.
Dan ben je je garantie overigens ook kwijt met wat pech.

Ts vind het zo opgelost, en daar gaat het toch om?
Zij geeft aan er zo vrede mee te hebben, ook al zegt ze dat als ze beelden zou kijken te zien zou zijn dat de kassière ze zonder tellen in de kassa stopt.

Ik zou daar dus geen genoegen mee hebben, maar dat ben ik. Niet ts.
Dus snap al die vragen om mails ook niet.
Het is opgelost voor ts

Nou ja, als het bedrijf echt over beelden beschikt waarop duidelijk te zien is dat de TS te weinig betaalt, zou ik als bedrijf daar ook toch zeker een paar belletjes aan wijden. Ik vind dat niet zo raar.
Vervolgens zegt TS dat ze de volgende dag met partner de beelden gaat bekijken en ineens is er een oplossing waarbij TS maar 50% uit coulance hoeft te betalen. Persoonlijk vind ik dat pas een raar verhaal, maar dat ben ik :D
En ik zou - net als jij - wel hebben willen kijken naar het filmpje. Zeker als ik ergens vals van beschuldigd wordt. Dus dat de TS het zo ineens wel goed vindt verbaas ik me echt over.

Wat ik ook vreemd vind is dat het voor de TS blijkbaar heel gewoon is contant af te rekenen en dan niet alleen kleinere bedragen maar ook hele grote, van meer dan 3000. Wie doet dat nog in deze tijd? Ik heb daar wel zo mijn bedenkingen bij.

Alles bij elkaar geteld twijfel ik ook aan de oprechtheid van de TS en ik zie hier ook dat ik niet de enige ben. Volgens mij mag dat best gezegd.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:24

Ach ik had dat in het begin, bij het lezen van de titel ook. Die eerste indruk van oh iemand weet dat (het best zou kunnen dat) ze te weinig betaald heeft en vraagt zich af of ze na het verlaten van de winkel daar nog op teruggefloten kan worden.

Maar TS verduidelijkte het zelf allemaal al en als zij en winkel tevreden zijn met deze oplossing dan is dat toch helemaal aan hun. Ik zou toch wel heel nieuwsgierig zijn naar de beelden maar kan het me ook wel voorstellen dat iemand er wel klaar mee is. Vind het ook wel knap eigenlijk dat het dan niet blijft knagen, ben ik wel een beetje jaloers op :))

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:26

Tja dat zij veel contant geld heeft doet er toch niet toe en al helemaal niet hoe ze eraan komt, er zijn heus wel meer mensen die dat hebben.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:28

@babootje
Maar als het is zoals ts zegt, ze geeft de briefjes op elkaar, weet dat zeker, dan is het toch een raar bedrijf?
Ook dat mag gezegd worden.
Elke kassière telt ze, stopt ze in in dat ding voor echtheid. En stopt ze niet zo in de kassalade.
En dan ook nog een mail krijgen duidelijk met ai gemaakt, gezien de dubbele streepjes. Ja dan vind ik het een raar bedrijf.

En ja ik zeg dan, ik ga die beelden wel kijken want dat bewijst mijn onschuld.
Maar zie eens hoeveel er zeggen, dat doe ik niet heb wel wat anders te doen...

Blijkbaar toch 2 soorten reacties.

En ja uiteraard kan ts goed weten dat ze te weinig heeft betaald.
Maar dan vind het bedrijf weer raar als ze eerst op hoge poten dat geld eisen in ineens er op terug komen.
Maak er dan een leerproces voor je werknemer van en klaar.

En ja dan kan ook nog ts alles bij elkaar hebben verzonnen... ja dat gebeurt op bokt ook.
We weten het niet :D

Ik weet wel dat ik zowat alles pin, dus dit gaat mij niet overkomen. :+
Maar ik weet wel als ik valselijk beschuldigt word of zie dat een ander dat gebeurt ik mij daarin vastbijt, want heb daar een hekel aan.
Maar blijkbaar zeggen er ook mensen: boeiuh...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:29

Eerlijk gezegd vind ik het meerdere keren blijven bellen wel bijzonder. Als die beelden er waren en zo overduidelijk lieten zien dat de ts te weinig heeft betaald had de winkelier haar toch meteen kunnen voorstellen om daar naar te kijken en dit dan samen op te lossen?
Maar wat DuoPenotti schrijft: als de ts tevreden met deze oplossing is, is het nu goed en deze zaak opgelost. Als dit mij had overkomen had ik er een onprettig gevoel aan over gehouden. Maar dat ben ik.

Enige tip die ik zou mee willen geven aan de ts is dat ze beter zicht heeft op wat ze aan cash geld in haar portemonnee heeft als ze ergens een grote aankoop doet, zorgt dat ze het geld goed en duidelijk uittelt en het ook door de caissière laat natellen. En anders pinnen zodat je een betaalbewijs hebtin de vorm van het afgeschreven bedrag.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:31

Ik ben nu vooral benieuwd naar friezenfan haar reactie op de bonnen? _O- kan er nu misschien dan een verontschuldiging vanaf? :=

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-26 10:48

BrankaZ schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het meerdere keren blijven bellen wel bijzonder. Als die beelden er waren en zo overduidelijk lieten zien dat de ts te weinig heeft betaald had de winkelier haar toch meteen kunnen voorstellen om daar naar te kijken en dit dan samen op te lossen?
Maar wat DuoPenotti schrijft: als de ts tevreden met deze oplossing is, is het nu goed en deze zaak opgelost. Als dit mij had overkomen had ik er een onprettig gevoel aan over gehouden. Maar dat ben ik.

Enige tip die ik zou mee willen geven aan de ts is dat ze beter zicht heeft op wat ze aan cash geld in haar portemonnee heeft als ze ergens een grote aankoop doet, zorgt dat ze het geld goed en duidelijk uittelt en het ook door de caissière laat natellen. En anders pinnen zodat je een betaalbewijs hebtin de vorm van het afgeschreven bedrag.

Klopt en daar kwamen ze na 3 dagen pas mee met het noemen van beelden.
Dus toen dacht ik eigenlijk van nou denk dat het bluf is in de hoop dat ik dan zal zeggen van nou dan is het waar en kom ik nog wat geld erbij geven. Want ik wist gewoon wat ik weet en dat is dat het geld op elkaar is gegeven en de kassa dame heeft het op elkaar in de kas gestopt het geld is niet op de toonbank uit elkaar gehaald en dan kun je op canera ook niks tellen.
Ik had dag 3 ook sochtends contact gehad met het hoofdkantoor en die zeiden dat ik moest wachten op reactie v de eigenaar/directeur vd lokaties in mijn regio. Paar uren erna belde die manager vd winkel weer en heb ik hem ook gelijk gezegt dat ik verder niet meer met hem wil telefoneren ivm ik met het hoofdkantoor contact heb gehad en toen begon die dus over beelden.

En toen een dag later kreeg ik dus reactie vd directeur en toen konden ze wel inerns het bedrag laten voor wat het is?
Dacht ik ook van waarom kan dat nu ineens wel ? Als het eerst zo duidelijk vast stond ?

Maar ik ga vanaf nu zeker weten goed mn geld tellen en uit tellen zodat ik voor mezelf als kassa dames het duidelijk heb

@Babootje wat is er niet oprecht aan 3.911.85 contant afrekenen?
Laatst bijgewerkt door shilady op 23-02-26 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:50

De tweede bon is ruim een jaar oud, ik snap niet wat die bon daar doet?

Maar fijn dat het voor jouw gevoel is opgelost.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-26 10:52

purny schreef:
De tweede bon is ruim een jaar oud, ik snap niet wat die bon daar doet?

Maar fijn dat het voor jouw gevoel is opgelost.

Omdat daar ook mensen van zeiden dat het een leugen was

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:53

Maar die verkoper heeft dan toch ook zitten slapen? Dat is toch hun verlies?

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 10:59

Nee hoor geen excuses van mijn kant.

Dit hele gedoe had opgelost kunnen zijn door ze gewoon te uploaden via de bokt foto optie.

Jullie allemaal ook nog een fijne maandag :wave:

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 11:02

En het gaat ook helemaal niet over bonnen.

Ts heeft geld niet geteld en ontvanger heeft geld niet geteld in bijzijn van elkaar.
Later blijkt er kas verschil te zijn en ziet winkel op camera beelden de wijze van betaling en ws de enige " grote" contante betaling van die dag.
Dus dan moet daar het verschil in zitten .

En Ts heeft blijkbaar geld genoeg om het niet op te merken .( of juist niet en is daarom nu blij)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 11:04

friezenfan2 schreef:

Dit hele gedoe had opgelost kunnen zijn door ze gewoon te uploaden via de bokt foto optie.

Ik snap echt totaal niet wat er nu "meer" opgelost is nu die bonnen geupload zijn. Behalve dan jou argwaan...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-26 11:07

friezenfan2 schreef:

Dit hele gedoe had voorkomen kunnen worden had jij niet gelijk van het kwade uitgegaan. Heb je altijd zoveel last van achterdocht en wantrouwen?
Ik zie namelijk in meerdere topics dat jij gelijk reageert met "leugens/fake"... Lijkt me een lastig leven zo... :knuffel: