Black Friday 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prima2Donna

Re: Black Friday 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:59

Lookfantastic heeft in de app nu 30% korting ivm singles day. Is dat tijdens black friday hoger, weet iemand dat?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:21

Ik zie net de vooraankondiging van ruitershop Boxmeer waar ook KEP in genoemd wordt. Weet iemand wat de aanbieding vorig jaar ook alweer was?

Edit: al gevonden, vorig jaar 20%

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:06

Ik zoek een Senseo Koffieapparaat, dat wil ik graag scoren met Black Friday, haha

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:12

Oh joh ik heb er net 1 besteld voor mijn moeder omdat die van haar stuk was. Ze hebben nu op een aantal modellen een cashback actie die volgens mij best aantrekkelijk is.

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:34

Change03 schreef:
Wie weet er nog wat Horseflex vorig jaar aan korting had? Was dit 15 of 20%?

Even los van de andere kortingscode die nog toegepast kon worden.

Even teruggezocht:
Op donderdagavond was er vip korting en was er 15% korting, daarna 10%.

Ik heb toen inderdaad ook besteld voor een flink bedrag, alleen toen kon je codes + stapelkorting nog combineren. Dat kan intussen niet meer.. met dat in het achterhoofd heb ik de vitamine E olie maar alvast bij hypostore besteld met 25% korting..

Ik heb dit jaar vrijwel niks nodig. De vitamine E is dus al besteld en mijn outdoorlaarzen zijn helaas afgelopen weekend al kapot gegaan, dus die konden echt niet wachten. Als ik een leuke bodywarmer tegenkom wil ik die wel graag aanschaffen. En een fijne zwarte hoodie voor bij de paarden :D

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:59

Ik wil graag een Uvex Exxential III cap kopen. Er is nu 25% korting bij Hypostore. Denken jullie dat de korting met Black Friday nog hoger zal zijn?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:01

Alleen de avond ervoor 30%

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:48

Wel effe uitkijken bij hypostore of het ook echt korting is of dat de basisprijs verhoogd is met het kortingsbedrag.
Ik zag laatst een kortingsactie op korte muckboots laarsjes en die waren in de basis exact het kortings bedrag hoger dan bij andere winkels

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:06

SjonnieZ schreef:
Wel effe uitkijken bij hypostore of het ook echt korting is of dat de basisprijs verhoogd is met het kortingsbedrag.
Ik zag laatst een kortingsactie op korte muckboots laarsjes en die waren in de basis exact het kortings bedrag hoger dan bij andere winkels

Dat doet Hypostore niet. Daar hebben ze zelf ook eens uitgebreid op gereageerd in een topic.
Zal dan misschien toeval geweest zijn.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:59

SjonnieZ schreef:

Dat doet Hypostore niet idd.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:34

De muckboots die ik wil zijn lekker afgeprijsd met 50% alleen komen er weer €20 verzendkosten bij. Ga nog even kijken of het dan wel interessant is nog