Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Change03 schreef:Wie weet er nog wat Horseflex vorig jaar aan korting had? Was dit 15 of 20%?
Even los van de andere kortingscode die nog toegepast kon worden.
SjonnieZ schreef:Wel effe uitkijken bij hypostore of het ook echt korting is of dat de basisprijs verhoogd is met het kortingsbedrag.
Ik zag laatst een kortingsactie op korte muckboots laarsjes en die waren in de basis exact het kortings bedrag hoger dan bij andere winkels
SjonnieZ schreef:Wel effe uitkijken bij hypostore of het ook echt korting is of dat de basisprijs verhoogd is met het kortingsbedrag.
Ik zag laatst een kortingsactie op korte muckboots laarsjes en die waren in de basis exact het kortings bedrag hoger dan bij andere winkels
Kaja schreef:Ik ben op zoek naar een nieuwe robotstofzuiger met een goede dweilfunctie. Iemand een goeie?
Kaja schreef:Super, dank je wel. Ik heb nu de Dreame aqua10 ultra roller compleet op het oog. Hopelijk heeft iemand hier ervaringen met deze robotstofzuiger.
fijn speelgoed! DemiSisa schreef:Change03 schreef:Wie weet er nog wat Horseflex vorig jaar aan korting had? Was dit 15 of 20%?
Even los van de andere kortingscode die nog toegepast kon worden.
Even teruggezocht:
Op donderdagavond was er vip korting en was er 15% korting, daarna 10%.
Ik heb toen inderdaad ook besteld voor een flink bedrag, alleen toen kon je codes + stapelkorting nog combineren. Dat kan intussen niet meer.. met dat in het achterhoofd heb ik de vitamine E olie maar alvast bij hypostore besteld met 25% korting..
Ik heb dit jaar vrijwel niks nodig. De vitamine E is dus al besteld en mijn outdoorlaarzen zijn helaas afgelopen weekend al kapot gegaan, dus die konden echt niet wachten. Als ik een leuke bodywarmer tegenkom wil ik die wel graag aanschaffen. En een fijne zwarte hoodie voor bij de paarden