Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:In de schuur een vreemde crimescene...
Een renspin en een wesp, beide hebben het niet overleeft.
En de renspin had een stuk web-achtig ding aan 1 poot wesp met de angel uit![]()
[ Afbeelding ]

Little_Gift schreef:Gisterenavond weer verrast door een trilspin on the move![]()
Ik begrijp niet hoe jullie hier zeggen dat deze in een hoekje zitten en daar nooit uitkomen hoor, ik kom ze altijd ergens tegen 's avonds na donker op de wandel in de gang over de muur of deuren...
En het zijn dan telkens echt gigantisch grote trilspinnen (met poten de grootte van je handpalm)![]()
Wat doe ik verkeerd????
daarom vind ik ze in de slaapkamer minder ideaal
Kathleen_vW schreef:Nou, ik had er ook eentje op de muur zitten hoor. Die kroop achter het beeldscherm van m'n man vandaan terwijl hij aan het gamen was. Hij was echt gigantisch. Manlief heeft hem met z'n hand gepakt omdat hij niet in het luciferdoosje paste. Ik heb heel hard gegild.
[ Afbeelding ]
Echt brrr
chanicha schreef:In ons oude huis hadden we een parketvloer en op een avond bij zagen we een spin over het parket lopen![]()
Dat was me toch een joekel!
Te groot voor maat 40 dus er kwam een telefoonboek bij te pas, kan je nagaan hoe lang geleden maar ik heb nooit meer zo’n monster gezien en no way dat ik die opgepakt had