Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ik ben even benieuwd hoeveel kalenders jullie aanschaffen? Die dingen kunnen best prijzig zijn afhankelijk van wat het is. Ik heb alleen de Notenshop en dat vind ik genoeg. December is al duur genoeg.
Bellatrix schreef:Ik ben even benieuwd hoeveel kalenders jullie aanschaffen? Die dingen kunnen best prijzig zijn afhankelijk van wat het is. Ik heb alleen de Notenshop en dat vind ik genoeg. December is al duur genoeg.
Century schreef:Ik ben op zoek naar een thee-kalender. Ik heb al een aantal jaar Pickwick gehad en denk aan iets anders nu. Iemand ideeën?
nevica schreef:Ik heb er altijd veel, zijn mijn kerstcadeaus aan mezelf.Heb nu staan;
Douglas
Yankee candle
Notenshop
Cote d'or
Lindt
Boek advent
Krijg nog;
Woodwick
Ferrero rocher
Pickwick
En wellicht rituals als die nog ergens goedkoop komt met bf.
Justme_Lisaa schreef:Bellatrix schreef:Ik ben even benieuwd hoeveel kalenders jullie aanschaffen? Diedingen kunnen best prijzig zijn afhankelijk van wat het is. Ik heb alleen de Notenshop en dat vind ik genoeg. December is al duur genoeg.
Tot nu toe 18
veertje99 schreef:Century schreef:Ik ben op zoek naar een thee-kalender. Ik heb al een aantal jaar Pickwick gehad en denk aan iets anders nu. Iemand ideeën?
Kom ff binnen vallen, lees tot nu toe alleen maar mee haha. Ik heb 2 jaar geleden van StudioT de advent kalender besteld. Krijg je losse zakjes met verse thee. Ik kon zo met 1 zakje 4 koppen thee zetten. Echt heel veel variatie. Ook krijg je er een formulier bij met de dagen waarop je zelf de thee smaak en het cijfer in kunt vullen, ideaal want ik weet echt op dag 20 niet meer hoe dag 1 smaakte