Zertab schreef:Er is een pakketje naar kij onderweg maar ligt al drie dagen bij het sorteercentrum...
Het is maandag, dus zo gek is dat niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Er is een pakketje naar kij onderweg maar ligt al drie dagen bij het sorteercentrum...
Eske_B schreef:Ik heb iets gekocht via Vinted uit België via DHL. Verkoper heeft het netjes afgeleverd, maar staat niet in de DHL-app dat het is aangemeld. Ze is zelfs navraag gaan doen bij het pakketpunt en volgens hun systeem is het in het sorteercentrum. Dus hoop dat ik m'n pakketje nog krijg en het niet kwijt is, was toch iets van 50 euro
_Lorette_ schreef:Ik heb een zadel verkocht via Vinted. Het wordt opgehaald door UPS. Ben echt heel benieuwd hoe het gaat.
_Lorette_ schreef:Hoe ging het ophalen met UPS? Ik vind het best lastig dat het tijdvak zo ruim is (hele dag).
Ook een uitdaging om grote dozen te vinden voor het verpakken.
Eske_B schreef:Ik heb iets gekocht via Vinted uit België via DHL. Verkoper heeft het netjes afgeleverd, maar staat niet in de DHL-app dat het is aangemeld. Ze is zelfs navraag gaan doen bij het pakketpunt en volgens hun systeem is het in het sorteercentrum. Dus hoop dat ik m'n pakketje nog krijg en het niet kwijt is, was toch iets van 50 euro
Marjo schreef:Eske_B schreef:Ik heb iets gekocht via Vinted uit België via DHL. Verkoper heeft het netjes afgeleverd, maar staat niet in de DHL-app dat het is aangemeld. Ze is zelfs navraag gaan doen bij het pakketpunt en volgens hun systeem is het in het sorteercentrum. Dus hoop dat ik m'n pakketje nog krijg en het niet kwijt is, was toch iets van 50 euro
Heeft zij geen T&T gekregen?
Justme_Lisaa schreef:Eske_B schreef:Ik heb iets gekocht via Vinted uit België via DHL. Verkoper heeft het netjes afgeleverd, maar staat niet in de DHL-app dat het is aangemeld. Ze is zelfs navraag gaan doen bij het pakketpunt en volgens hun systeem is het in het sorteercentrum. Dus hoop dat ik m'n pakketje nog krijg en het niet kwijt is, was toch iets van 50 euro
Via je account en bij die bestelling moet je even kijken naar de traceergegevens, die wijzen je vervolgens door naar Bpost. Bpost verzorgd het tot de grens en pas daarna neemt dhl het over. Op die manier kan je het wel volgen
Eske_B schreef:Justme_Lisaa schreef:Via je account en bij die bestelling moet je even kijken naar de traceergegevens, die wijzen je vervolgens door naar Bpost. Bpost verzorgd het tot de grens en pas daarna neemt dhl het over. Op die manier kan je het wel volgen
Ik kom dan steeds bij DHL uit, of kijk ik dan verkeerd?
Eske_B schreef:Dan kom ik nog steeds op DHL en krijg ik melding dat hij retour gaat, maar wel naar mij. Denk dat ik nu alleen kan afwachten, want de DHL chatbot weet ook niks
C_arola schreef:Bij boeken kun je nu op taal selecteren mochten meer mensen dat handig vinden. De subgenres zijn jammer genoeg niet meer te selecteren zag ik maar hopelijk komt dat weer terug.Eske_B schreef:Dan kom ik nog steeds op DHL en krijg ik melding dat hij retour gaat, maar wel naar mij. Denk dat ik nu alleen kan afwachten, want de DHL chatbot weet ook niks
Zie je in de chat met de verkoper wel dat het verstuurd is? Zo ja dan krijg je via Vinted ook bericht wanneer het voor je klaar ligt.