Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrankaZ schreef:Als ergeen keus is leg je dus iets op. Daar hou ik niet van. Ieder zijn eigen keuze.
Dorine92 schreef:Ja alleen maar vlees kan niet, omdat vegetariërs dan niks kunnen eten. Alleen maar plantaardig kan wel, omdat 99 van de 100 niet-vegetariers nog andere dingen eten dan vlees
Kinke schreef:ik vind dat er nogal wat verschil zit in of het bij een feestje is van een persoon, of dat het een bedrijf betreft. Ik zou het ook echt niet waarderen als mijn werkgever opeens op de vega tour zou gaan.
Daarbij vind ik ook dat er voor vegetariërs dan ook een ruime keus moet zijn in gerechten
verootjoo schreef:Hoezo door je strot gedouwd, je kiest toch zelf of je het in je mond stopt, of ben je verplicht te eten?
Ik zou dat dus echt niet erg vinden, ook al hou ik erg van vlees.
Wie betaalt bepaalt wat er te eten komt toch?
Op een feestje van een glutenvrije kennis is ook alleen glutenvrij eten, en mijn vegetarische vrienden serveren ook enkel vegetarisch op hun verjaardag.
Maakt me echt helemaal niks uit.
Dorine92 schreef:Ik vind het vooral heel ondankbaar dat je gegeven eten zo negatief opvat. Ze hoeven het niet te doen he? Het is een cadeautje. En maar ondankbaar mokken dat je vlees wilt
Dorine92 schreef:Ik vind het vooral heel ondankbaar dat je gegeven eten zo negatief opvat. Ze hoeven het niet te doen he? Het is een cadeautje. En maar ondankbaar mokken dat je vlees wilt
purny schreef:Dorine92 schreef:Ik vind het vooral heel ondankbaar dat je gegeven eten zo negatief opvat. Ze hoeven het niet te doen he? Het is een cadeautje. En maar ondankbaar mokken dat je vlees wilt
Dus omdat ik vanwege principes niet naar een bedrijfsfeest wil omdat er plantaardig voedsel wordt opgedrongen ben ik ondankbaar?
Stel ik zou vegans uitnodigen, dan vraag ik ten eerste of ze vlees of vega zijn of dieetwensen hebben..
Ik ben benieuwd hoe jullie vegans zouden reageren als ik een uitnodiging de deur uit zou gooien met daarin de mededeling dat er geen plantaardig voedsel wordt geserveerd.
DuoPenotti schreef:DuoPenotti schreef:In mijn vrienden/kennissen kring ken ik dat gedram ook niet.
Maar wel bijvoorbeeld bij instanties die ineens alleen nog maar vegetarisch serveren. Om het later weer in te trekken want werknemers gingen buiten de deur eten.
Dat soort acties.
Daar kan ik niet goed tegen.
Dat is ook gedram.
https://archive.is/3xvzI
Deze bedoelde ik bijvoorbeeld.
Dat is ook gewoon gedram
Biedt beide aan, en ook geen probleem met meer gerechten vegetarisch dan met vlees/vis.
Want uiteindelijk kan iedereen vegetarisch eten en andersom niet.
Maar schrappen, nee dat niet.
Dat is je (algemeen) overtuiging door de strot duwen.
purny schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie vegans zouden reageren als ik een uitnodiging de deur uit zou gooien met daarin de mededeling dat er geen plantaardig voedsel wordt geserveerd.
purny schreef:Dus omdat ik vanwege principes niet naar een bedrijfsfeest wil omdat er plantaardig voedsel wordt opgedrongen ben ik ondankbaar?
Stel ik zou vegans uitnodigen, dan vraag ik ten eerste of ze vlees of vega zijn of dieetwensen hebben..
Ik ben benieuwd hoe jullie vegans zouden reageren als ik een uitnodiging de deur uit zou gooien met daarin de mededeling dat er geen plantaardig voedsel wordt geserveerd.
DuoPenotti schreef:Dorine92 schreef:Ik vind het vooral heel ondankbaar dat je gegeven eten zo negatief opvat. Ze hoeven het niet te doen he? Het is een cadeautje. En maar ondankbaar mokken dat je vlees wilt
Overdrijven is je niet vreemd.
Ik heb gelukkig enkel gewekt waar ze het niet zo deden.
En het gaat niet om het eten, maar de manier waarop het dan gebracht word.
Maar goed dat blijven herhalen is zinloos.
Lijkt men niet te willen lezen.
Dus ik kom straks weer eens kijken hoe de verdere data vervuiling van dit topic verder gaat