Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 13:07

Dan ga je toch niet?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 13:09

Blijkbaar heb ik afgelopen dinsdag (terecht) boos getoeterd naar m’n baas. Het gebeurde toen ik van werk weg reed. Hij reed in zijn Tesla en sneed mij toen af. Hij had de verkeerde baan en wilde snel nog wisselen. Hij had geen knipperlicht uit en ik zat in z’n dode hoek. Hij dacht al dat ik het was (mijn auto is niet super generiek). Maar hij heeft het blijkbaar terug gekeken en ik was het echt.

Ik herinner me echt NIKS!!! _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 13:12

Ik moet voor een klant een machine translation nakijken en waar nodig verbeteren. Maar de MT output is zo verschrikkelijk slecht, hele zinnen zijn verhaspeld en sommige woorden slaan nergens op. Hij heeft bijvoorbeeld van 'monkeys' zelfs 'monsleutels' gemaakt :7

En dat zou grappig zijn als dit geen tekst van 6000 woorden was die ik nu from scratch mag gaan vertalen -O-

Heb de klant maar gemaild dat het later wordt, en dat ze ook nog meer mag gaan betalen. Ze zal niet blij zijn, maar dat is niet mijn probleem :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 13:56

Die eeuwige, chronische verveling. 90% van wat ik doe is maar gewoon bezigheidstherapie. Om dan maar weer te zitten wachten op 1 telefoontje of 1 afspraak die pas volgende week staat. Nekt me echt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 14:09

Gisteren avond nog, maar nu hakte de tramadol er wel flink in. Had een vlieg in huis vlak voor ik in slaap viel.

Geen vlieg meer, maar kon wel puinruimen wegens plant onderste boven. En niks gemerkt. :')

Maar eigenlijk teveel gedaan. Dinsdag broertje een app gestuurd dat ik rust moet houden betreffende boodschappen van mijn oom. Geen reactie dus gisteren maar boodschappen gedaan voor mijn oom.

Kon hem niet zonder boodschappen laten zitten. -O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 14:41

Ik ben echt kapot moe en moet vanavond nog naar een bruiloft :+

Ik dacht ga ik nu eventjes liggen maar heb hier 3 kinderen(2 van mezelf)rond lopen dus dat werkt ook niet

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 14:42

M'n onzin aankopen rekening was leeg, maar ik zag wat leuks, dus ik stuurde dit aan mijn moeder.
Afbeelding

M'n gebeden zijn verhoord *\o/* Dat ik NU ineens geld krijg, moet een teken zijn.
Afbeelding

Nope, foutje, geld is niet voor mij bedoelt en nu baal ik dat m'n ouders me nog een soort van opgevoed hebben :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 16:05

Die €1,88 die er nog stond doet het 'm wel Daphne :') (no hate, we've all been there)
Wel echt gek toeval en extra banketstaaf dat het dan niet voor jou is!
Wat is dat voor drankje?

-
Zoooo onrustig en ben alleen maar aan t dagdromen maar hoor volgende week pas meer over iets belangrijks. Ga 3 weken in bed huilen denk ik als het toch niks wordt.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 16:37

Kat eet slecht en valt veel af dus laten checken bij de dierenarts. Conclusie: nierfalen :( en moet dus over op nierdieet. Ik hoop echt dat er een merk is dat die lekker vind want hij mag echt wel wat aankomen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 16:58

Oh, altijd lastig als je over moet op ander voer...als ze het maar eten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 17:28

TheNovelist schreef:
Kat eet slecht en valt veel af dus laten checken bij de dierenarts. Conclusie: nierfalen :( en moet dus over op nierdieet. Ik hoop echt dat er een merk is dat die lekker vind want hij mag echt wel wat aankomen

Hills heeft 'lekker' vlees dieetvoer, onze hond had ook nierfalen en dit was de enige die hij uiteindelijk nog lustte.

Nu is een hond geen kat, maar over het algemeen wordt Hills goed gegeten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 17:36

Hills vonden die van mij dan weer niets. :+
Het is heel persoonlijk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 18:03

Ik heb t specifiek over het nierdieet. Maar ja, het kan dat het niet gegeten wordt. Het is een tip om te proberen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 18:23

Mijn merrie hangt echt enorm aan haar vriendin/buurvrouw(waar wij regelmatig ook voor zorgen als eigenaresse niet kan, afgelopeb jaren), door verlatingsangst moet Luik altijd dicht als buurvrouw weggaat en dan op slechte dag gaat de mijne alsnog rondjes draaien, steigeren en blijft ze schreeuwen tot buurvrouw terug is. Laatste tijd ging het eindelijk wat beter nadat ze enorme terugval had gehad tijdens haar blessure/breuk. Toen kon ze nog geen minuut op stal staan als die ander er niet was. Maakt niks uit dat de rest allemaal ook binnen staat, het draait om die ene merrie. Nu was dat extreme weg, maar alsnog wel altijd opletten en dus luik dichtdoen.

Nu is die merrie vanochtend ingeslapen ;( Zo enorm sneu voor eigenaresse, want niet helemaal verwacht. Maar ook echt sneu voor mijn merrie. Ze heeft afscheid mogen nemen, maar daar reageerde ze heel anders op als wat ik verwacht had en ook wel apart. Ook daarna toen ik haar naar het land bracht was ze anders als normaal.
Maar ik weet niet of ze het echt snapt en dus rustig blijft... We zijn haar net zelf binnen gaan zetten vanuit het land en flink ruwvoer gegeven, maar maak me wel zorgen voor vanavond en vannacht. En eigenlijk de komende tijd.

Voor de buurvrouw de beste beslissing, maar wat zou ik graag willen dat je paarden uit kon leggen wat er was en dat ze konden praten zodat ik wist hoe mijn merrie zich voelde. Vond het verdrietig, maar moest pas huilen toen de mijne afscheid nam en zich zo anders gedroeg

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 18:23

Bellatrix schreef:
Dan ga je toch niet?

Ja, heb net afgemeld, maar nu erger ik me dus aan het feit dat ik me heb afgemeld :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 18:28

Niet doen, je mag af en toe ook voor jezelf kiezen. :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 19:29

Net een grote slag geslagen qua opruimen in de schuur en ik heb het zó warm nu :') Onvoorstelbaar wat voor zooi een mens verzamelt in al die jaren.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 19:36

Ik zeg altijd dat je eigenlijk een keer per jaar moet doen of je gaat verhuizen :j
Wij hadden de laatste verhuizing zo veel dat weg kon/moest, gingen van een huis met 4 slaapkamers naar een driekamerappartement, was echt moeilijk maar voor een goed doel!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 20:18

Ik heb al 4 weken geen chips gekocht en mag van mijzelf niets meer eten na 19.30 maar het is vrijdagavond, ik wil een film kijken met wat lekkers maar ik mag niets en ik heb eigenlijk ook niets in huis. :')

Ik mag echt hopen dat ik hiervan af ga vallen anders doe ik iemand wat. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 20:23

Bellatrix schreef:
Ik heb al 4 weken geen chips gekocht en mag van mijzelf niets meer eten na 19.30 maar het is vrijdagavond, ik wil een film kijken met wat lekkers maar ik mag niets en ik heb eigenlijk ook niets in huis. :')

Ik mag echt hopen dat ik hiervan af ga vallen anders doe ik iemand wat. :')

Zo herkenbaar :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 20:27

Goddank ben ik hier niet alleen in dan. :')
Ik ga de film maar aanzetten en niet aan eten denken.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 20:27

Mij was een relaxt weekend beloofd, maar nu komen ze morgenochtend vroeg verkoopfotos maken van het huis. Ik heb al een halve fles rose op :+ .. f my life

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 20:31

Last minute afgesproken Sinatra? Succes :=

Ik had helemaal zin in een self care avondje, m'n haar zit al in de olie. Nu ben ik ingekakt maar moet nu dus wel m'n haren wassen.
Ik heb wel chips dus het is oké.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 21:05

Kreeg net berichtje dat merrie wel aan het hinniken is zodra ze een paard over het erf hoort lopen. Dat deed ze altijd net zolang bij het horen van een paard tot buurvrouw weer op stal stond. ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 21:22

Heb je ook een paard die je in geval van nood kan lenen om erbij te zetten.Toen het maatje van mijn ruin met verlatingsangst werd ingeslapen had ik een leenpony voor nood die gebracht kon worden. Dat was gelukkig bij de 3 keer dat het gebeurde niet nodig.Wel had ik binnen 2 dagen al een nieuw maatje voor hem erbij.Wij hebben hem ook alle 3 de keren afscheid laten nemen.Nu heb ik er nog een derde paard bij omdat ik niet meer die stress wil hebben om er een nieuw paard in pension bij te vinden.Vooral de laatste keer was erg stressvol.