Sheran schreef:Weet iemand een leuke (paardvriendelijke) plek waar je last minute buitenritten kan maken?
Ik zit een beetje in een bluh-stemming, ik zou morgen op vakantie maar degene met wie ik zou gaan zag het toch niet meer zitten en heeft gecanceld. Dat is al de tweede deze week.
Dus in plaats van thuis sippen ben ik op zoek naar leuke dingen om zelf te doen en weer eens lekker paardrijden of buitenrijden lijkt me wel heel fijn. Maar het zou dan echt gaan om morgen, zeg maar ;')
Ik woon in Leiden maar ben flexibel qua reizen. 1.78 en 60 kilo, 37 jaar (mocht dat uitmaken).
Ik hoop op een beetje Boktmagie!
In Noordwijk/Noordwijkerhout zaten altijd aardig wat maneges die buitenritten deden, maar of die paardvriendelijk zijn weet ik niet.
Verder in Zandvoort De Baarshoeve, al zijn die meestal wat minder flexibel in plannen. Je hebt kans dat er al een buitenrit is en je mee kan rijden.
Heb daar jaren gereden en gingen voor een manege erg goed met hun paarden om!
Mocht je wandelen in het duin ook leuk vinden? Ik ben morgen (kan vanaf 18:00-22:00) op stal (Vogelenzang) voor de 2 paarden.
Kunnen wel samen gaan wandelen.
Rijden gaat wat lastiger, omdat ik geen eigenaar ben maar bijrijder. Maar met iemand erbij wandelen mag altijd
.