Gecondoleerd. Wat een zware tijd voor je, al zal de gedachte dat ze weer samen zijn hopelijk ook troost bieden.
Gecondoleerd en heel veel sterkte na deze moeilijke tijd en de tijd die nog gaat komen Is niet niks hoor
Eindelijk heeft hij zijn rust mogen vinden. Heel veel sterkte voor jou, wat een enorm gemis moet dit zijn.
Voor altijd samen...Ik hoop dat je daar troost uit kan halen.Want wat ga je door een zware periode op dit moment.Sterkte!
Gecondoleerd.Om je beide ouders te verliezen in zo'n korte tijd lijkt mij zo zwaar.Heel veel sterkte gewenst
Wat een enorm gemis zal dit voor je zijn. Maar wat je zegt is ook heel mooi, ze zijn weer samen. Echte liefde...
Gecondoleerd, dat zal zwaar zijn om ze zo snel na elkaar te moeten verliezen. En nog snel gegaan. Heel veel sterkte!
Gecondoleerd fijn dat hij omringd door liefde is weggegleden en weer is herenigd met zijn geliefde meisje. Heel veel sterkte met alles
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Hij weer samen met zijn grote liefde, jij weer een groot gemis. Dikke knuffel
Gecondoleerd! Wat een heftige tijd voor jou, jij ouders hebben rust maar daarmee een extra groot verlies voor jou.
Gecondoleerd en heel veel sterkte, voor je vader is er nu rust.Een moeilijke periode voor jullie zeker zo kort na je moeder maar je vader had leven opgegeven om weer bij je moeder te zijn.Sterkte met het afhandelen van alles.
Ik kom dit topic nu pas tegen en toen ik zag dat het oorspronkelijk al even loopt, was ik al bang voor de uitkomst.Wat een super mooi gebaar van jou maar ook van alle lieve Bokkers dat hij nog een hele leuke verjaardag(sweek) heeft mogen beleven.Ik wil je heel veel sterkte wensen met her verlies van je beide ouders op zo'n korte tijd.
Ik zag je topic in het [VN] Virtuele bloemetjes: BusyMissy, Lotusje555, DideH, Pikeur langskomen, wat een ontzettend heftige periode zeg, je beide ouders zo kort op elkaar verliezen. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte
Zie je topic nu pas, wat mooi van alle bokkers en wat een verdriet. Veel sterkte voor jou en de rest van je familie.