Je zal er maar naast wonen…..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 14:51

CrazyCat schreef:
MarlindeRooz schreef:
:oo Wat een juicy verhaal zeg. Godzijdank voor jou dat ze weg zijn dan CrazyCat!

Ja juicy, maar ook ranzig. De buurman is tegen de 60 en niet aantrekkelijk voor zijn leeftijd.

Zulke relaties hebben vaak ook niets met aantrekkelijkheid van de *kuch*pedofiel*kuch* te maken, maar met een machtsspel in de vorm van manipulatie.

Hier zijn de aso buren inmiddels gescheiden en heeft de achtergebleven buurman en zoon de hele zomer uitgebreid gevierd met alcohol, drugs, vuurwerk, luide muziek en bijeenkomsten in de voor en achtertuin tot midden in de nacht. En de nachtelijke ruzies tussen vader en zoon waren ook luid en duidelijk aanwezig.
Ik hoop dat het rustig blijft nu de scholen en werk weer begonnen zijn.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 15:10

Ania schreef:
CrazyCat schreef:

Ja juicy, maar ook ranzig. De buurman is tegen de 60 en niet aantrekkelijk voor zijn leeftijd.

Zulke relaties hebben vaak ook niets met aantrekkelijkheid van de *kuch*pedofiel*kuch* te maken, maar met een machtsspel in de vorm van manipulatie.

Hier zijn de aso buren inmiddels gescheiden en heeft de achtergebleven buurman en zoon de hele zomer uitgebreid gevierd met alcohol, drugs, vuurwerk, luide muziek en bijeenkomsten in de voor en achtertuin tot midden in de nacht. En de nachtelijke ruzies tussen vader en zoon waren ook luid en duidelijk aanwezig.
Ik hoop dat het rustig blijft nu de scholen en werk weer begonnen zijn.

Ja precies het heeft met de macht te maken in die hij heeft in zijn positie als schooldirecteur waar ik zo van walg en ik zie het ook gewoon echt als een PF ook al is de minimum leeftijd hier 16.

Ik ga voor jullie ook duimen dat het rustig blijft als school en werk weer begonnen zijn.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-25 19:16

Wow CrazyCat das ook niet mis :oo
Hier gaat het helaas niet zo voorspoedig, vandaag werd ik weer begluurd door de buurman, dus heb er een foto van willen maken, echter dook hij zodra hij mij telefoon zag weg achter een boom. Dit gebeurde tot twee keer aan toe. Gelukkig heb ik een Iphone en maakt deze live foto’s dus werd het toch vastgelegd dat hij zat te gluren :=
Daarna werd hij boos, pakte zijn telelens en ging hij deze heel demonstratief op mijn gericht zetten. Dus dat heb ik ook vastgelegd. Daarna probeerde hij met de telelens achter een boom te kruipen en toch stiekem te filmen/fotograferen, dus wederom heb ik dit vastgelegd.

Voor wat betreft de advocaat en de brief, dit heb ik even ‘on hold’ gezet. Er is op dit moment zoveel gaande dat we even een pas op de plaats maken en geen extra olie op het vuur willen gooien. Hij is zo’n oorlog aan het voeren met ons en onze andere twee buren dat het de spuigaten uitloopt.
Onze overburen hebben dan ook wederom de politie gebeld.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 19:58

Pff wat ontzettend rot weer... In je eerdere berichten las ik dat er ook contact is geweest met de wijkagent. Heb jij het gluren zelf ook weer gemeld? Ik zou echt samen met de goede buren alles blijven melden, zodat er een goed dossier komt

Exitium

Re: Je zal er maar naast wonen…..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 20:42

Ik zou hier ook zeker melding van maken, inclusief de foto's

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 21:53

Jeetje wat een vreselijke buurman, hopelijk komt er verandering in!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 06:28

Alle drie niet he toch sterk staan?
Zeker als meerdere meldingen gedaan worden.

Wat een gedoe zoiets thuis. Stress ect.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 07:33

JJ4 schreef:
Wow CrazyCat das ook niet mis :oo
Hier gaat het helaas niet zo voorspoedig, vandaag werd ik weer begluurd door de buurman, dus heb er een foto van willen maken, echter dook hij zodra hij mij telefoon zag weg achter een boom. Dit gebeurde tot twee keer aan toe. Gelukkig heb ik een Iphone en maakt deze live foto’s dus werd het toch vastgelegd dat hij zat te gluren :=
Daarna werd hij boos, pakte zijn telelens en ging hij deze heel demonstratief op mijn gericht zetten. Dus dat heb ik ook vastgelegd. Daarna probeerde hij met de telelens achter een boom te kruipen en toch stiekem te filmen/fotograferen, dus wederom heb ik dit vastgelegd.

Voor wat betreft de advocaat en de brief, dit heb ik even ‘on hold’ gezet. Er is op dit moment zoveel gaande dat we even een pas op de plaats maken en geen extra olie op het vuur willen gooien. Hij is zo’n oorlog aan het voeren met ons en onze andere twee buren dat het de spuigaten uitloopt.
Onze overburen hebben dan ook wederom de politie gebeld.

Dat is toch afschuwelijk dat gegluur. Ergens wel fijn dat hij zo extreem is, dan klagen er tenminste genoeg mensen.
Ik duim voor jullie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 08:22

Het klinkt stom, maar het lijkt me haast een opluchting dat je niet de enige bent die overlast ervaart.

Wat een gedoe zeg. Waarom zijn sommige mensen zo.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-25 17:38

Oooow ik heb zo’n fijne update, die wilde ik jullie niet onthouden. :D :D

Onze buren gaan VERHUIZEN !!!!!
Het huis staat sinds vorige week op funda !!!!!
*\o/* *\o/* *\%/* *\%/* *\o/* *\o/*

Het huis moet natuurlijk nog verkocht worden en het proces zal ook nog wel even wat tijd in beslag nemen, maar jeetje, wat voelen we ons al lichter in ons hoofd.
Alsof er een deken is afgetrokken.

Vooral de laatste weken waren de hel, hij schoot op ons huis en schutting met een luchtdruk pistool, keek elke keer heel intimiderend bij ons naar binnen. Begluurde onze visite, viel onze buurtjes van in 80 lastig, met eisen die hij stelde m.b.t. de omgang met ons en de overige buurtgenoten. Keiharde muziek draaien en ons telkens een Hitler groet geven wanneer hij oogcontact met ons maakte.
Onze overburen werden wederom getrakteerd op rookwolken van de vuurton en hij knipte takken weg aan zijn kant zodat hij ze beter kon begluren, uitjouwen en fotograferen. _-:(

Ik verwacht nog wel een uitsmijter als ze daadwerkelijk vertrekken, dus we zijn heel erg op onze hoede nu, maarrrrrr……. Het einde is in zicht…… :)F

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 17:39

Och jeetje wat een topnieuws! Gelukkig zeg. Ik heb medelijden met hun nieuwe buren. Als ze maar niet hierheen komen.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 17:40

*\o/* *\o/* *\o/*

Al heb ik nu wel heel veel medelijden met de toekomstige buren van deze terrormensen.

Is toch echt bizar , wat ze allemaal uitspoken -O-

Edit : iedereen nu druk om zich heen aan t kijken of er niets vrij komt in de buurt ....hopelijk niet..
Laatst bijgewerkt door Getup op 24-09-25 17:41, in het totaal 2 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 17:40

Wauw, dat is fijn!!!!

Ja inderdaad nu al medelijden met de nieuwe buren.
Dat ze maar ergens gaan wonen met heeeeel veel land om ze heen.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 17:42

Beste nieuws ooit voor jullie!! Super!!!

MarlindeRooz

Jeeej gefeliciteerd!

Hopelijk komt hij naast mensen te wonen die nog erger zijn. _O-

Kunnen ze elkaar vermaken.

Getup

Is het nu wel allemaal rond / geregeld ook qua omheining icm juiste afmetingen ?

Dat het voor de nieuwe buren alles duidelijk is qua grond wat waar ophoudt

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-25 17:42

Wij leven ook mee met hun nieuwe buren, maar we hebben een zorgvuldig dossier laten opbouwen bij politie en gemeente, dus dit zal ze blijven achtervolgen. Als ze weer in dit gedrag vervallen, hebben de nieuwe buren, direct rugdekking.
Laatst bijgewerkt door JJ4 op 24-09-25 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 17:44

Maar poeh wat fijn dat ze gaan verhuizen en hopelijk is het huis heel snel verkocht

Waar heb je je paarden nu staan ?

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-25 17:47

Getup schreef:
Is het nu wel allemaal rond / geregeld ook qua omheining icm juiste afmetingen ?

Dat het voor de nieuwe buren alles duidelijk is qua grond wat waar ophoudt

Nee, dat gaan we met de nieuwe buren tzt bespreken, want we willen hun wel wat extra ruimte geven voor hun woonkamerraam langs, zoals we altijd bereid waren te doen. De Gouden regens nemen we hier ook in mee.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-25 17:47

Getup schreef:
Maar poeh wat fijn dat ze gaan verhuizen en hopelijk is het huis heel snel verkocht

Waar heb je je paarden nu staan ?

In de paddock en ons eigen weiland.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-25 21:52

MarlindeRooz schreef:
Jeeej gefeliciteerd!

Dat zou het beste scenario zijn! :=

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 22:15

JJ4 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Jeeej gefeliciteerd!

Dat zou het beste scenario zijn! :=

Stille meelezer.

Wat heerlijk, dit laatste scenario!
Maar voordat het huis verkocht is, even je onderschrift aanpassen.

;-)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 07:12

Deze mensen klinken echt gestoord zeg.... beschieten, begluren, foto's en ga maar door. Hoe kunnen die mensen een gezellig leven en huwelijk hebben? Zo achterlijk en verbitterd??

Maar wauw. Wat een feest dat ze gaan vertrekken!!!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 07:15

Dat is inderdaad geweldig nieuws. Hopen dat ze het huis snel verkopen!

tienus63Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 07:58

Je zou haast denken dat de buurman wordt opgenomen (vaste gezet) en dat het een gedwongen verkoop is.
Dat zo’n persoon nog rond mag lopen.

Je moet toch niet willen wachten tot hij met finale actie komt, wil hij zijn huidige acties overtreffen, want moet ie dan doen? Brandstichting, een explosie veroorzaken, zijn buren letsel bezorgen?