Je zal er maar naast wonen…..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 15:51

CrazyCat schreef:
MarlindeRooz schreef:
:oo Wat een juicy verhaal zeg. Godzijdank voor jou dat ze weg zijn dan CrazyCat!

Ja juicy, maar ook ranzig. De buurman is tegen de 60 en niet aantrekkelijk voor zijn leeftijd.

Zulke relaties hebben vaak ook niets met aantrekkelijkheid van de *kuch*pedofiel*kuch* te maken, maar met een machtsspel in de vorm van manipulatie.

Hier zijn de aso buren inmiddels gescheiden en heeft de achtergebleven buurman en zoon de hele zomer uitgebreid gevierd met alcohol, drugs, vuurwerk, luide muziek en bijeenkomsten in de voor en achtertuin tot midden in de nacht. En de nachtelijke ruzies tussen vader en zoon waren ook luid en duidelijk aanwezig.
Ik hoop dat het rustig blijft nu de scholen en werk weer begonnen zijn.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 16:10

Ania schreef:
CrazyCat schreef:

Ja juicy, maar ook ranzig. De buurman is tegen de 60 en niet aantrekkelijk voor zijn leeftijd.

Zulke relaties hebben vaak ook niets met aantrekkelijkheid van de *kuch*pedofiel*kuch* te maken, maar met een machtsspel in de vorm van manipulatie.

Hier zijn de aso buren inmiddels gescheiden en heeft de achtergebleven buurman en zoon de hele zomer uitgebreid gevierd met alcohol, drugs, vuurwerk, luide muziek en bijeenkomsten in de voor en achtertuin tot midden in de nacht. En de nachtelijke ruzies tussen vader en zoon waren ook luid en duidelijk aanwezig.
Ik hoop dat het rustig blijft nu de scholen en werk weer begonnen zijn.

Ja precies het heeft met de macht te maken in die hij heeft in zijn positie als schooldirecteur waar ik zo van walg en ik zie het ook gewoon echt als een PF ook al is de minimum leeftijd hier 16.

Ik ga voor jullie ook duimen dat het rustig blijft als school en werk weer begonnen zijn.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-25 20:16

Wow CrazyCat das ook niet mis :oo
Hier gaat het helaas niet zo voorspoedig, vandaag werd ik weer begluurd door de buurman, dus heb er een foto van willen maken, echter dook hij zodra hij mij telefoon zag weg achter een boom. Dit gebeurde tot twee keer aan toe. Gelukkig heb ik een Iphone en maakt deze live foto’s dus werd het toch vastgelegd dat hij zat te gluren :=
Daarna werd hij boos, pakte zijn telelens en ging hij deze heel demonstratief op mijn gericht zetten. Dus dat heb ik ook vastgelegd. Daarna probeerde hij met de telelens achter een boom te kruipen en toch stiekem te filmen/fotograferen, dus wederom heb ik dit vastgelegd.

Voor wat betreft de advocaat en de brief, dit heb ik even ‘on hold’ gezet. Er is op dit moment zoveel gaande dat we even een pas op de plaats maken en geen extra olie op het vuur willen gooien. Hij is zo’n oorlog aan het voeren met ons en onze andere twee buren dat het de spuigaten uitloopt.
Onze overburen hebben dan ook wederom de politie gebeld.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 20:58

Pff wat ontzettend rot weer... In je eerdere berichten las ik dat er ook contact is geweest met de wijkagent. Heb jij het gluren zelf ook weer gemeld? Ik zou echt samen met de goede buren alles blijven melden, zodat er een goed dossier komt

Exitium

Re: Je zal er maar naast wonen…..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 21:42

Ik zou hier ook zeker melding van maken, inclusief de foto's

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 22:53

Jeetje wat een vreselijke buurman, hopelijk komt er verandering in!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 07:28

Alle drie niet he toch sterk staan?
Zeker als meerdere meldingen gedaan worden.

Wat een gedoe zoiets thuis. Stress ect.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 08:33

JJ4 schreef:
Wow CrazyCat das ook niet mis :oo
Hier gaat het helaas niet zo voorspoedig, vandaag werd ik weer begluurd door de buurman, dus heb er een foto van willen maken, echter dook hij zodra hij mij telefoon zag weg achter een boom. Dit gebeurde tot twee keer aan toe. Gelukkig heb ik een Iphone en maakt deze live foto’s dus werd het toch vastgelegd dat hij zat te gluren :=
Daarna werd hij boos, pakte zijn telelens en ging hij deze heel demonstratief op mijn gericht zetten. Dus dat heb ik ook vastgelegd. Daarna probeerde hij met de telelens achter een boom te kruipen en toch stiekem te filmen/fotograferen, dus wederom heb ik dit vastgelegd.

Voor wat betreft de advocaat en de brief, dit heb ik even ‘on hold’ gezet. Er is op dit moment zoveel gaande dat we even een pas op de plaats maken en geen extra olie op het vuur willen gooien. Hij is zo’n oorlog aan het voeren met ons en onze andere twee buren dat het de spuigaten uitloopt.
Onze overburen hebben dan ook wederom de politie gebeld.

Dat is toch afschuwelijk dat gegluur. Ergens wel fijn dat hij zo extreem is, dan klagen er tenminste genoeg mensen.
Ik duim voor jullie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 09:22

Het klinkt stom, maar het lijkt me haast een opluchting dat je niet de enige bent die overlast ervaart.

Wat een gedoe zeg. Waarom zijn sommige mensen zo.