Amber_anne schreef:Het schijnt heel Nederlands te zijn om mensen niet voor het eten uit te nodigen. Ik zou denk ik ook niet meer teruggaan daarna
Als je voor de ceremonie uitgenodigd bent dan ook voor het eten. Als je ze niet persoonlijk genoeg vindt voor een diner, waarom dan wel bij het intieme moment zijn. Laat ze dan gewoon voor het feest komen
Same, ik zou dan naar de ceremonie gaan en dan naar huis of enkel naar het feest..
Wat ik zelf ook wel vervelend vind op bruiloften is als er te lang niks gebeurd omdat het bruidspaar nog foto's maakt o.i.d. en de bar/buffet ofzo nog niet open is. Dus dat je dan gerust 1 of 1,5 uur aan het wachten bent.
Wij kiezen er daarom voor om in de namiddag te trouwen en direct het programma van ceremonie, receptie, eten en feest achter elkaar te doen. En de paar mensen die alleen voor het feest zijn uitgenodigd krijgen gewoon een apart kaartje met 'welkom vanaf 20.00 uur'
. Omdat ik deze keuze zelf als gast altijd het leukste vindt, besloten het zelf ook zo te doen.