Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Vriendin die blijft zeuren of ik mee ga naar nog een Linkin Park concert in Frankfurt terwijl ik al twee keer gezegd heb dat mijn geld even op is aangezien het concert in het Gelredome al 150 euro heeft gekost en ik in maart twee weken naar Japan ga.
Een keer nee moet toch duidelijk zat zijn
Nyaleti schreef:xPabloBokt schreef:Vriendin die blijft zeuren of ik mee ga naar nog een Linkin Park concert in Frankfurt terwijl ik al twee keer gezegd heb dat mijn geld even op is aangezien het concert in het Gelredome al 150 euro heeft gekost en ik in maart twee weken naar Japan ga.
Een keer nee moet toch duidelijk zat zijn
Oh ik ga wel mee! Architects als voorprogamma hallooo
Niobe schreef:Om één of andere reden kan ik nergens kindercontent ontwijkenelke social media die ik open, zie ik bovenaan zwangerschapsaankondigingen staan, baby’s die net geboren zijn, zogenaamde schattige kleine kinderen. Reclames zijn óf luiers óf zwangerschapstesten.
Ik wil geen kinderen en naar mijn weten is mijn algoritme er ook niet naar. Het komt me echt de neus uit.
Al had ik gisteren wel ineens een reclame over menopauzesupplementen ofzomisschien is verandering nabij
xPabloBokt schreef:Geen trui maar ik heb nog wel een enorm gaaf tweedelig pak van MS Mode te koop (bordeauxrood, 44) wat ik aan de straatstenen niet kwijtraak
Staat er nu voor 40 euro op, zullen mensen wel te duur vinden maar ben al gezakt van 60 en heb er 110 voor betaald. Pak is twee keer gedragen, kan zo terug de winkel in zoals het eruit ziet