Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 19:52

De thermostaatkraan in de douche zoemt nog steeds -O- Hele ding eraf gehaald, ontkalkt etc maar hij zoemt nog steeds als je de warme kraan aan zet bij een bepaalde druk ^)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 10:15

Vriendin die blijft zeuren of ik mee ga naar nog een Linkin Park concert in Frankfurt terwijl ik al twee keer gezegd heb dat mijn geld even op is aangezien het concert in het Gelredome al 150 euro heeft gekost en ik in maart twee weken naar Japan ga.

Een keer nee moet toch duidelijk zat zijn :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 10:17

Hoofdpijn.

En m'n pony niet zichzelf, en zit gelijk weer in de stress dat ze weer koliek heeft/krijgt. Enige dat ze nu vertoont is dat ze niet zoals normaal mee draaft naast mij, maar blijft stappen. Maar toch al niet m'n pony dus toch wel zorgen zo.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 10:19

xPabloBokt schreef:
Vriendin die blijft zeuren of ik mee ga naar nog een Linkin Park concert in Frankfurt terwijl ik al twee keer gezegd heb dat mijn geld even op is aangezien het concert in het Gelredome al 150 euro heeft gekost en ik in maart twee weken naar Japan ga.

Oh ik ga wel mee! Architects als voorprogamma hallooo :~

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 10:20

Nyaleti schreef:
xPabloBokt schreef:

Oh ik ga wel mee! Architects als voorprogamma hallooo :~

Ja, I know -O- ik had ook écht heel graag gewild, Gelredome is Spiritbox (ook wel leuk) maar Architects had ik nog vetter gevonden. Maar ja, staan in Gelredome al in de LPU Pit dus dat is al een aanslag op de portemonnee geweest. :+ en we gaan daar met een groep van zes man, dus je verkoopt ook niet even je kaartje om dan alsnog naar Frankfurt te gaan i.p.v. Arnhem. Oh ja, en de dag na Frankfurt ben ik bij Imagine Dragons en er moet ook nog gewerkt worden. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 10:23

Ja die voel je nog wel even := Belachelijke prijzen!

De prijs + Gelredome + nieuwe album waar ik niks van vind, hebben besloten dat ik niet ga. Maar man wat ga ik FOMO krijgen.
Gelukkig sta ik die avond old skool op Bullet for my valentine te rocken op een festival :+ ook leuk

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 10:24

Het nieuwe album moest bij mij ff opwarmen maar nu heb ik hem bijna elke dag op in de auto van/naar werk :Y)

Maar mijn favoriet blijft A Thousand Suns.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 12:55

Zit pal naast de verwarming op het werk maar ik krijg het maar niet warm :brr:

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 12:59

Ik ben echt net een zombie vandaag, het is net alsof ik niet helemaal wakker kan worden

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:19

Hoe was Within Temptations nog geweest, Nyaleti?

Zoveel te doen, maar krijg mezelf niet aangeslingerd

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:22

Wat is het enorm koud buiten met die regen en die wind. Even met de honden lopen is echt geen pretje.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:26

Mijn paard moest vandaag gewassen worden tegen de luizen. Het is een buitenpaard, maar ze moest eerst drogen.

Stal vol met stro , brokjes , wortels en een hele berg hooi. Deken op en gezelschap van mij en ze is heel onrustig.

Ze staat nog liever buiten in de kou dan zo op stal. En ik mij maar druk maken over het koud krijgen , maar daar is zij totaal niet mee bezig.

Dus daarover druk gemaakt om niks. Maar ik wou tussendoor eigenlijk naar huis om even te douchen ( dat spul stinkt behoorlijk) maar nu wil ik haar niet met zweetdeken om alleen laten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:35

Om één of andere reden kan ik nergens kindercontent ontwijken :') elke social media die ik open, zie ik bovenaan zwangerschapsaankondigingen staan, baby’s die net geboren zijn, zogenaamde schattige kleine kinderen. Reclames zijn óf luiers óf zwangerschapstesten.

Ik wil geen kinderen en naar mijn weten is mijn algoritme er ook niet naar. Het komt me echt de neus uit.

Al had ik gisteren wel ineens een reclame over menopauzesupplementen ofzo _O- misschien is verandering nabij :))

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 14:47

Schijt declaratie waar ik nu al twee maanden mee bezig ben en waar telkens weer iets over omhoog komt. Nu verdorie nog een fout van mezelf ook |o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 15:04

Niobe schreef:
Om één of andere reden kan ik nergens kindercontent ontwijken :') elke social media die ik open, zie ik bovenaan zwangerschapsaankondigingen staan, baby’s die net geboren zijn, zogenaamde schattige kleine kinderen. Reclames zijn óf luiers óf zwangerschapstesten.

Ik wil geen kinderen en naar mijn weten is mijn algoritme er ook niet naar. Het komt me echt de neus uit.

Al had ik gisteren wel ineens een reclame over menopauzesupplementen ofzo _O- misschien is verandering nabij :))

Ik kreeg ineens reclame voor religieus getinte sportkleding en idem dito datingapps -O-

Ik ben atheïst/agnost en heb al negen jaar een relatie. :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:06

Zoek een leuke nieuwe trui op Vinted maar ik vind niks leuks |(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-24 15:07

Geen trui maar ik heb nog wel een enorm gaaf tweedelig pak van MS Mode te koop (bordeauxrood, 44) wat ik aan de straatstenen niet kwijtraak -O-

Staat er nu voor 40 euro op, zullen mensen wel te duur vinden maar ben al gezakt van 60 en heb er 110 voor betaald. Pak is twee keer gedragen, kan zo terug de winkel in zoals het eruit ziet -O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:27

Ohh zo vervelend is dat. Ik heb ook nog een vrijwel niet gebruikt wedstrijdjasje erop staat maar die krijg ik ook voor zelfs 40 euro niet weg... Net als een galajurk, die staat er ook al jaren op.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:31

Dat mijn vader niet snapt hoe onze rechtsstaat werkt.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:46

Mijn mestbak zou in theorie vandaag omgeruild gaan worden. Normaal gesproken komt ie dan al in de ochtend. Dus ik sta al een poosje op scherp. Heb de paarden nu binnen staan, omdat er altijd even een draadje aan de kant moet en ik liever niet heb dat de paarden los op het erf kunnen komen :+ Ik ben thuis aan het werk voor de baas en kan niet altijd direct erbij weg om dat even snel te doen voor de chauffeur en de paarden op afstand te houden. Maar hij is er nu nog steeds niet en mijn bak is echt wel vol :7 twijfel of ik al moet gaan bellen (of wellicht is dit bericht plaatsen al voldoende :D ).

Denk dat ik ze zo maar weer naar buiten doe. Uurtje zonder eten redden ze ook wel, dan moet de paddock maar even dicht. Normaal hebben ze vrije keus tussen paddock en stuk erf aangesloten aan de stallen, daar hangt ivm het slechte weer steeds nu ook het ruwvoer en daar kunnen ze ook drinken. Irritant dit, anders zijn ze zo mooi op tijd. Ben wel blij dat het vandaag gebeurt, vorige week was ik niet thuis geweest, nu ben ik nog wat flexibel.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 15:50

Aaargh ik heb teveel tabbladen open in mijn hoofd, ik heb error en probeer daar orde in te scheppen. :7 teveel gaande tegelijkertijd.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 16:32

Het heeft gewerkt. De mestbak is omgeruild *\o/*

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 16:43

xPabloBokt schreef:
Geen trui maar ik heb nog wel een enorm gaaf tweedelig pak van MS Mode te koop (bordeauxrood, 44) wat ik aan de straatstenen niet kwijtraak -O-

Staat er nu voor 40 euro op, zullen mensen wel te duur vinden maar ben al gezakt van 60 en heb er 110 voor betaald. Pak is twee keer gedragen, kan zo terug de winkel in zoals het eruit ziet -O-

Ik zag deze voorbij komen, klinkt interessant, maar hoe valt de lengte van de broek? Heb je een linkje voor mij?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 17:08

Ik ben zo in twijfel of het tijd is om mijn kat in te laten slapen.

Hij heeft een gezwel onder zijn oog.
Helaas niet meer te opereren omdat het gezwel al een deel van zijn bot heeft opgenomen.

Het gezwel groeit ontzettend snel.
Hij zit nu op het randje van wanneer ga je de beslissing maken.

Hij lijkt er weinig hinder van te hebben tot zover.
Al zit zijn oog bijna dicht en krijgt hij wel pijn medicatie.
Een kat houdt zich vaak ook groter.
Dus of hij echt weinig pijn heeft weet ik niet.

Ik ben zo in twijfel van wanneer is het tijd.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 17:24

Oh wat lastig Daantje..

Maar het gezwel heeft een deel van het bot ingenomen? Zit het er omheen of is echt het bot al aangetast? Want dat is enorm pijnlijk.. Katten kunnen zo ongelooflijk hard voor zichzelf zijn!

Dit is een heel fijn boekje, online te lezen. "Zijn we niet te vroeg?". Het gaat over de keuze waar jij nu voor staat.
https://dieren-rust.nl/boekje/