Howrse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jitskenienke

Re: Howrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 13:42

Oeh, als je nog over hebt hou ik me ook aanbevolen!

Ik heet h2o200 op howrse.

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 14:37

Ik zal er vanavond een paar verdelen :)

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 17:53

Promocode: SUP373FF6

Vul deze in op de pasjes pagina bij geschenkcode en je krijgt een pluto's perkament, een Ara en 25 paszaden.

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 18:16

Is dit voor iemand persoonlijk of kunnen we die code met meerdere gebruiken?

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 18:21

BlackClaw schreef:

Vul deze in op de pasjes pagina bij geschenkcode en je krijgt een pluto's perkament, een Ara en 25 paszaden.

Topper, gelijk ingeleverd!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-25 18:33

Afbeelding
Ik heb de hele dag al dit
Heel vervelend

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 18:57

BlackClaw schreef:

Hoe kom je aan zo’n code?

Gebruikt. Dank!!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 19:26

Ik heb een extra weide gekocht voor de pasjeszaden maar er staat dat dit niet het juiste seizoen is. Wanneer dan wel? En hoeveel meststof moet ik dan hebben?

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 21:13

Wat kun je met Goden eigenlijk?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 21:54

Sommige geven pasjes en sommige items.

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:25

Martie schreef:
Is dit voor iemand persoonlijk of kunnen we die code met meerdere gebruiken?

Kan iedereen gebruiken!

Heb het gezien via een groep op Facebook maar soms krijgen we ze via discord. Het verschilt een beetje.

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:26

Martie schreef:
Ik heb een extra weide gekocht voor de pasjeszaden maar er staat dat dit niet het juiste seizoen is. Wanneer dan wel? En hoeveel meststof moet ik dan hebben?

In herfst!

Welke maat wei heb je gekocht?

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:19

BlackClaw schreef:
Martie schreef:

In herfst!

Welke maat wei heb je gekocht?

De grootste, had ergens gelezen dat het alleen daar kon.
Waar kan ik zien welk seizoen het nu is?

Nog een andere vraag: Ik heb nu een paar gezelschapsdieren. Ik begrijp dat die met je paard meegaan bij verkoop of overlijden/rustoord. Dus dan kan ik ze het beste bewaren voor een goed jong paard, lijkt me? Evt. een paar fokrondes wachten of krijg je in het spel wel geregeld gezelschapsdieren?

En ik krijg net een nieuw doel: ik moet paarden van 7 verschillende rassen hebben. Ik heb nu Engels volbloed, Lusitano, Quarter, trekpaard (godje), rijpaard (godje). Ik weet niet of de godjes ook meetellen?
Ik moet dus nog een paar andere rassen verzamelen. Heeft iemand wat te koop?

Jintexx

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:14

Martie schreef:
De grootste, had ergens gelezen dat het alleen daar kon.
Waar kan ik zien welk seizoen het nu is?

Nog een andere vraag: Ik heb nu een paar gezelschapsdieren. Ik begrijp dat die met je paard meegaan bij verkoop of overlijden/rustoord. Dus dan kan ik ze het beste bewaren voor een goed jong paard, lijkt me? Evt. een paar fokrondes wachten of krijg je in het spel wel geregeld gezelschapsdieren?

En ik krijg net een nieuw doel: ik moet paarden van 7 verschillende rassen hebben. Ik heb nu Engels volbloed, Lusitano, Quarter, trekpaard (godje), rijpaard (godje). Ik weet niet of de godjes ook meetellen?
Ik moet dus nog een paar andere rassen verzamelen. Heeft iemand wat te koop?

Als je in de gereserveerde kan zet ik wel wat voor je klaar of kies er een uit die onder mijn kopje verkoop staan. Evt ben ik ook wel bereid om wat anders eruit te doen. Stuur maar even je naam

Gezelschapsdieren krijg je in het spel sowieso bij bepaalde acties, er zijn ook acties dat je gezelschapsdieren kan toevoegen om juist punten te halen.
Je bent z'n dier kwijt maar krijgt er dus ook weer. Ik zet ze vaak met die acties erop, en verder spaar ik ze op tot weer een actie

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:25

Ik kan helaas nog niet op de gereserveerde, nog even doorspelen.
Mijn naam daar is Allure.

Ik blijf gewoon de veilingen in de gaten houden. Ik heb vandaag voor een redelijke prijs een Fries veulentje gescoord!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:30

Ik wil voor een doel een paard oorkapje of beenbeschermers geven maar hoe krijg ik die om? Ik heb ze wel maar als ik bij een paard op bonus klik (naast tabje genetica), staan ze er niet bij.

Freekfuchs

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:37

Martie schreef:
Ik wil voor een doel een paard oorkapje of beenbeschermers geven maar hoe krijg ik die om? Ik heb ze wel maar als ik bij een paard op bonus klik (naast tabje genetica), staan ze er niet bij.

Dat kan bij uitrusting (staat in het tabje van kenmerken). Of als je voor het eerst een specialiteit van een paard hebt gekozen en hem dan uitrust

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:54

Gevonden, top!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:40

Ohhh nostalgie dit! Heb vroeger veel van dit soort spellen gespeeld, maar nooit Howrse gespeeld. Wat maakt een paard goed hier? Waar let je op?

@Martie; ik heb jouw naam opgegeven als sponsor bij het aanmelden, je was de eerste die ik tegenkwam in dit topic toen ik terug ging scrollen :=

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:16

Het was al mijn verwachting dat de grote uitdaging de nieuwe actie zou zijn. Alleen jammer dat er deze keer geen zebra en Jenny te winnen zijn :P

Ik heb best veel paarden te koop gezet vandaag. Als iemand iets leuks ziet, wil ik die best voor een lagere prijs op de gv zetten. Stuur maar een pb naar picocalypso :)
(Deze actie is wel handig met de verkoop lol)

Ook nog iets raars gehad vandaag. Ik wilde een paard te koop zetten, maar dat kan niet, want het is ineens een teampaard geworden. Terwijl ik er eerder vandaag nog Aphrodite's tranen op had gezet. Die is nu onbruikbaar, want ik kan er nu ook niet meer mee fokken 8)7