Veronica2 schreef:Selina schreef:En dat dan ook dagdagelijks blijven doen.Mensen die m’n naam verkeerd schrijven terwijl hij in m’n handtekening staat.
Veronica2 schreef:Het woord dagdagelijks.
Ehhhh ???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Mensen die "mijn kids" zeggen.
Lif, laf, lef () en al die rare teksten en bordjes in een huis.
Traaaage bestuurders die in de linkerbaan gaan rijden.
Watjes (wattenbollen, het gevoel er van brrrrr)
Vorken en lepels met rare vormen of van rot materialen zoals hout
purny schreef:Mensen die engelse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen
fjordjes schreef:Mijn kind is 24 maanden oud. Zeg gewoon 2 jaar. Kijk in het eerste jaar snap ik het nog wel maar daarna spreek je toch van 1 of anderhalf jaar!
Westhof schreef:Esmee_RS schreef:Sowieso LinkedInMensen die je niet kent die connectieverzoeken sturen op LinkedIn zonder bericht.
Dit idee zeg maar
[ Afbeelding ]
Westhof schreef:Esmee_RS schreef:Sowieso LinkedInMensen die je niet kent die connectieverzoeken sturen op LinkedIn zonder bericht.
Dit idee zeg maar
[ Afbeelding ]
Earth schreef:purny schreef:Mensen die engelse woorden gebruiken in Nederlandse zinnen
Dit, en ik gebruik ook Engelse woorden maar luister maar eens naar een interview van de zanger van Chef Special. Zoooooo irritant
'Ja want ik ben gewoon blessed dat ik de opportunity krijg om alle chances in live aan te pakken, with both hands weet je.'
Maar echt, ik overdrijf niet
xDenies schreef:prompter schreef:Mensen die de echte tijd "wintertijd" noemen
Maar het is ook de tijd van oorsprong volgens de zonstand.![]()
Ik ben wel weer blij met de wintertijd, maar als ik het topic zo eens lees ben ik daar vooral heel alleen inEn dat vind ik ook stom haha. Ik heb echt last van de zomertijd helaas, sorry.
rien10 schreef:Earth schreef:
Dit, en ik gebruik ook Engelse woorden maar luister maar eens naar een interview van de zanger van Chef Special. Zoooooo irritant
'Ja want ik ben gewoon blessed dat ik de opportunity krijg om alle chances in live aan te pakken, with both hands weet je.'
Maar echt, ik overdrijf niet
I kid you not zogezegd
AmyJamess schreef:Heel irritant ja.Als je een blikje energie drinkt en mensen gaan zeggen: 'weet je wel hoe slecht dat is'
Jaaa gerda, dat weet ik maar ik vind het lekker.
Westhof schreef:AmyJamess schreef:Heel irritant ja.Als je een blikje energie drinkt en mensen gaan zeggen: 'weet je wel hoe slecht dat is'
Jaaa gerda, dat weet ik maar ik vind het lekker.
Om in het drankenthema te blijven... Mensen die doen alsof de wereld vergaat als ik zeg dat ik geen koffie drink/lust. Laat mij genieten van mijn thee
Picopico schreef:Niet-werkende deurbellen zijn ook stom en komt echt zoooveeeel voor. Volgens mij heeft zeker een derde van Nederland geen werkende deurbel. En ja, dat vinden bezorgers stom, want kloppen horen mensen vaak niet en ze nemen ook de telefoon niet op, want dat is een onbekend nummer
Ik ben verbaasd dat nog niemand wespen genoemd heeft