Bellatrix schreef:Gefeliciteerd met je appartement! Is het een beetje dichtbij waar je nu woont?
In Veenendaal dus goed te doen.
Het is een appartement van 55 m2 met 3 slaapkamers in een rustige wijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Qua centen snap ik dat je je paard verkoopt. En natuurlijk is je paard een levend wezen dat jouw zorg nodig heeft, dan kun je maar beter gemotiveerd zijn.
Maar in het algemeen zou ik zeggen: geef hobby's niet te gauw op. Ik heb dat zelf zo vaak gedaan tijdens depressieve perioden, en daar werd mijn leegte en somberheid alleen maar erger van. Volhouden heeft wel vaak geloond. Maar goed: dit is voor mij persoonlijk...
Selina schreef:Beetje op en neer. Vanavond slaap ik voor het eerst in m’n nieuwe appartement. Heb de week vrij genomen zodat als ik me poedersuiker voel ik geen masker hoef op te zetten op werk. (Wel leuk nieuwtje: ik heb werk gevonden dus financieel wel een opluchting. M’n uitkering stopte namelijk in oktober)
Ik heb ook wat minder leuk nieuws. Ik heb besloten mijn paard te verkopen. Ik was m’n motivatie kwijt en financieel was het toch ook op het randje op het in m’n eentje te kunnen redden. De normale dingen gingen dan wel maar als ik dan bv een deken had moeten kopen, dan had ik daar weer stress over gehad.