Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Uiteindelijk kom je op hetzelfde probleem dat kleine mensen op het veld dan weer niks kunnen zien..
de mooiste accomedaties zijn die waarbij de vloer iets oploopt richting het einde.
(in tegenstelling tot bijv (uit mn hoofd) goffert park waar kuilen in het veld zitten)
Naath86 schreef:@Jildau hoe was het bij jou in het vak bij Coldplay?
Ik heb nog wel aan dit topic gedacht gisteravond! Na de eerste 10 seconden stond de hele Arena volgens mij, bij ons in het vak in elk geval wel. En niemand is meer gaan zitten![]()
Maar het zal uiteraard per concert verschillen..
secricible schreef:[ [url=m/jaMbdP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik klik willekeurig wat aan...
En als ik willekeurig een poging doe om bijv nog tickets voor Coldplay te scoren staat daar toch ook
"Je zal naast elkaar zitten
En niet "je staat naast elkaar met toevallig een stoel achter je die zuiver optioneel bedoelt is"
_San87_ schreef:Ineke2 schreef:Is wel een zure reactie zeg. Ze zal vanaf haar staplaats alleen mensen hebben zien staan, dat is toch niet zo gek dat ze dan zegt.
Maar het is toch logisch dat iedereen die een staplaats heeft staat, en je dus iedereen ziet staan.
Fitzroy schreef:Tja, de artiest heeft het laatste woord denk ik. Als haar show zo verstoord wordt door diegenen die hem de hele tijd daar weg willen hebben, kan ik me voorstellen dat je daar klaar mee bent.
Off-topic, waar treedt Adèle eigenlijk op?