Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calanddra schreef:In Houten is er een UFO landingsbaan gemaakt
Citaat:In Houten vind je een landingsbaan voor ufo’s, pardon, buitenaardse culturen. Altijd handig voor als het ooit zover mag komen, zou je denken.
Karin schreef:...en als je denkt dat je alles hebt gezien...![]()
Manneken Pis draagt oranje pak vanwege bezoek koning Willem-Alexander
[ [url=m/5Pfqt0.png]Afbeelding[/url] ]
Babootje schreef:3 van deze "vuilnisbakken" stonden in het Zuiderpark in Den Haag. Je zou zeggen dat het vuilnisbakken zijn die de jaarwisseling niet hebben overleefd.![]()
![]()
Niets is minder waar. 2 van de 3 kunstwerken zijn gestolen in 2018. Vermoedelijk omdat ze van brons zijn. De laatste is uit voorzorg weggehaald en opgeslagen tot er een goede plek is gevonden.
[ [url=m/stz7qN.png]Afbeelding[/url] ]
Babootje schreef:Op dit groepje paardenbeelden in het winkelcentrum(pje) De Stede in Den Haag heb ik me als kind uitstekend vermaakt. Toen zat er nog geen Jumbo maar volgens mij een Hema of V&D of C&A.
Dan ging mn moeder boodschappen doen en ik ging "paardrijden"![]()
Ik vind ze (nog steeds) enig! Dat is met brons. Ze zijn er in al die jaren alleen maar mooier op geworden.
[ [url=m/3XjCVt.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PGDbo2.png]Afbeelding[/url] ]
Babootje schreef:Dit werkelijk spuug en spuuglelijke ding staat in de Droogscheerdersgaarde in Den Haag. Het heet Fix ademvrij. De enige associatie die ik me kan bedenken is de kleur van de wikkels van het overbekende hoestsnoepje.
[ [url=m/RP1rTO.png]Afbeelding[/url] ]
Babootje schreef:Dit werkelijk spuug en spuuglelijke ding staat in de Droogscheerdersgaarde in Den Haag. Het heet Fix ademvrij. De enige associatie die ik me kan bedenken is de kleur van de wikkels van het overbekende hoestsnoepje.
[ [url=m/RP1rTO.png]Afbeelding[/url] ]
Snadrem schreef:Babootje schreef:Op dit groepje paardenbeelden in het winkelcentrum(pje) De Stede in Den Haag heb ik me als kind uitstekend vermaakt. Toen zat er nog geen Jumbo maar volgens mij een Hema of V&D of C&A.
Ik vind ze (nog steeds) enig! Dat is met brons. Ze zijn er in al die jaren alleen maar mooier op geworden.
Mijn opa en oma woonden hier vlakbij !! Toen zat er een Konmar, vond ik toen nog zo speciaal omdat je dan met de roltrap naar die supermarkt onder de grond moestmaar op die paardjes heb ik dus ook heel vaak gezeten, wat grappig!
Babootje schreef:3 van deze "vuilnisbakken" stonden in het Zuiderpark in Den Haag. Je zou zeggen dat het vuilnisbakken zijn die de jaarwisseling niet hebben overleefd.![]()
![]()
Niets is minder waar. 2 van de 3 kunstwerken zijn gestolen in 2018. Vermoedelijk omdat ze van brons zijn. De laatste is uit voorzorg weggehaald en opgeslagen tot er een goede plek is gevonden.
Babootje schreef:Op dit groepje paardenbeelden in het winkelcentrum(pje) De Stede in Den Haag heb ik me als kind uitstekend vermaakt. Toen zat er nog geen Jumbo maar volgens mij een Hema of V&D of C&A.
Karin schreef:...en als je denkt dat je alles hebt gezien...![]()
Manneken Pis draagt oranje pak vanwege bezoek koning Willem-Alexander
[ [url=m/5Pfqt0.png]Afbeelding[/url] ]
![]()