Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 11:38

wyoming schreef:
Vanavond is de opa van mijn kinderen overleden. (Ex schoonvader) Ik vind het zo erg voor mijn zoon, die had zo’n sterke band met zijn opa. En dat arme mannetje heeft al zoveel verliezen/ pech gehad in zijn jonge leventje. Vandaag heeft hij de hele dag gevraagd of opa al was overleden (hij heeft gisteren gehoord dat dat vandaag zou gebeuren en ook afscheid genomen) en nu moet ik het hem dus morgen gaan vertellen dat het nu echt gebeurt is.

Jeetje veel sterkte :knuffel:

Bij tandarts geweest en moest naar spoed tandarts gaan, vermoedelijke wortelkanaal ontsteking ;( gaat nog een duur geintje worden…

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 11:40

Dat het stalgeld binnenkort omhoog gaat en ik daardoor mijn paard niet meer kan houden... |(

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:07

xPabloBokt schreef:
Sintara schreef:
Hoe eerder je dit eerlijk verteld tegen je vriendin, hoe makkelijk zij het kan begrijpen/ accepteren :knuffel:

Ja dat is zeker waar.. is alleen rot dat ik haar heel weinig in het echt zie en ik het dus waarschijnlijk over WhatsApp moet doen en dat voelt zo banketstaaf :7

Als je je niet comfortabel voelt bij bellen kan je eventueel ook een spraakmemo sturen. Is toch wat persoonlijker dan appen.

Sintara

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:10

Doen wat die vriendin het meest waardeert. Misschien toch een keer in het echt afspreken.

Zelf hou ik echt niet van bellen, en spraakmemo s zijn al helemaal de hel. Misschien dat zij het wel prettig vindt en dat is prima.. Er is niet 1 ding het beste voor iedereen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:13

Wyoming sterkte nog.

Nog niks gehoord over de afrekening blokverwarming. En normaal heb ik die voor afrekening gas/elektrische.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:17

M_D_H schreef:
xPabloBokt schreef:

Ja dat is zeker waar.. is alleen rot dat ik haar heel weinig in het echt zie en ik het dus waarschijnlijk over WhatsApp moet doen en dat voelt zo banketstaaf :7

Bellen, dat is toch net wat persoonlijker :)

Ja is waar, maar als je een "relatie" hebt waarbij je elkaar nooit belt is dat toch altijd ongemakkelijk vind ik. Eerste wat ik denk, als iemand me voor voor het eerst belt in jaren vriendschap, is dat er iemand dood is :+ .

Anderszijds, voor alles moet een eerste keer zijn :D .

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:17

Siggislief schreef:
Urbanus schreef:
Maar als douchegel heb je nergens last toch? Alleen als shampoo?

Maar dan is het toch vreemd als ik geen reactie op de hoofdhuid heb en dan wel op de voorhoofd.

Nee hoor. Ik kan als douchegel een hoop gebruiken, maar op mijn gezicht en hoofdhuid absoluut niet. Had ook exceem ervan zelfs. Maar diezelfde kan ik op de rest vab lijf nog steeds gebruiken.

Wyoming en ineke sterkte zeg

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:20

Wyoming en Ineke gecondoleerd en heel veel sterkte! :(:)

Pablo: Ik zou het ook zsm face to face zeggen of even bellen. Dan heb jij het achter de rug en is het voor je vriendin makkelijker om te schakelen.

Fjordjes: Wat heftig! Is er niets goedkopers in de buurt qua stallen?
Hoeveel gaat het per maand omhoog?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-05-23 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:20

JudithGigi schreef:
Menino schreef:
Ik moet dalijk afspreken met mijn projectgroepje (die vervelende, die overduidelijk niet op me zaten te wachten). En ben gewoon zenuwachtig :+ Hoop dat ik zo min mogelijk met ze samen hoef te doen.

Ja herkenbaar! Ik ben geplaatst in een groepje met 3 mensen die al jaren bevriend zijn en alle projecten samen gedaan hebben, dat is zo naar -O-

Jij ook sterkte man. Het is echt mentally draining, vind ik. Maar "this too shall pass" denk ik altijd maar.

Ze gaan kennelijk ook met elkaar op vakantie enzo, dus ze zijn wel echt dik met elkaar. Maar tijdens een bespreking, met 4 mensen (dus niet echt ruimte tekort), consequent met je rug naar me toe zitten - ook als je iets tegen me zegt - is gewoon.. Niet nodig.. En precies niet groots genoeg om iets van te zeggen.

Nouja, het is wat het is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:22

fjordjes schreef:
Dat het stalgeld binnenkort omhoog gaat en ik daardoor mijn paard niet meer kan houden... |(

:knuffel:

Geen opties elders in de buurt?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:23

Sinds ik werk (4 dagen) zie ik m’n vriend veel minder en nu mis ik hem vaak als ik op kantoor ben.

Ik walg van mezelf. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:24

fjordjes schreef:

Oh jeetje, overheen gelezen, dat lijkt me echt de allernaarste reden om je paard te moeten verkopen. Denk graag mee aan een oplossing, mocht er iets mogelijk zijn maar wsl heb je alles zelf ookal opties overwogen :(:) .

Ik duim dat er een onverwachtse oplossing komt -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:26

MarlindeRooz schreef:
Sinds ik werk (4 dagen) zie ik m’n vriend veel minder en nu mis ik hem vaak als ik op kantoor ben.

Ik walg van mezelf. :=

:D
Nouja wel beter dan dat je denkt "lekker rustig" en baalt als je weer naar huis moet :)) .

Maar 't is wel lekker klef idd :)) .

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:28

Cayenne schreef:

Pablo: Ik zou het ook zsm face to face zeggen of even bellen. Dan heb jij het achter de rug en is het voor je vriendin makkelijker om te schakelen.

Ik ben aan het rondkijken maar het valt zo tegen, of veel te ver weg of niet wat past in mijn visie op een paard houden of alsnog gewoon te duur.
Het gaat in augustus 50 euro omhoog.

DuoPenotti, ben aan het rondkijken maar het is lastig. Rondje marktplaats gedaan maar er staat niks tussen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:33

Wat zijn je eisen en budget? Misschien weet iemand wat voor je?
Eventueel oproep op Facebook plaatsen?
Dit zou wel heel zuur zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:36

Kun je niet (evt. tijdelijk, weet niet of je nog bv. salarisverhogingen in het verschiet hebt in de toekomst?) tijdelijk de staleigenaar helpen met klusjes om zo je stalgeld wat te verminderen?

Als ik het zo zeg klinkt het een beetje vreemd :+ (betalen in natura wekt niet de meest fantastische associaties op) . Maar ik bedoel gewoon stallen mesten, of paarden buiten zetten of zoiets....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:39

Siggislief schreef:
Urbanus schreef:
Maar als douchegel heb je nergens last toch? Alleen als shampoo?

Maar dan is het toch vreemd als ik geen reactie op de hoofdhuid heb en dan wel op de voorhoofd.

Ja, dat is wel apart...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 12:45

Menino schreef:
Kun je niet (evt. tijdelijk, weet niet of je nog bv. salarisverhogingen in het verschiet hebt in de toekomst?) tijdelijk de staleigenaar helpen met klusjes om zo je stalgeld wat te verminderen?

Als ik het zo zeg klinkt het een beetje vreemd :+ (betalen in natura wekt niet de meest fantastische associaties op) . Maar ik bedoel gewoon stallen mesten, of paarden buiten zetten of zoiets....

Nee dat is niet mogelijk, ik ben nog herstellende van mijn overspannenheid dus dat zit er ook even niet in voor mij.

DuoPenotti ik zoek een pensionstal met volpension, waar paarden het jaarrond naar buiten kunnen minimaal 8 uur per dag, liever meer, veel hooi, Brok niet nodig. Ik zelf ben blij met een buitenbak, meer heb ik niet nodig. Wel 1 die fatsoenlijk te rijden blijft. Budget is 300 euro.
Ik zoek geen pp of 24/7 buiten, vind mijn paard geen geslaagd idee.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:06

Dat ik maar geen datum weet om op vakantie gaan maar wil wel deze zomervakantie gaan -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:12

fotolijstje schreef:
Dat ik maar geen datum weet om op vakantie gaan maar wil wel deze zomervakantie gaan -O-

Heeft je moeder eindelijk toestemming gegeven? :)

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:12

fjordjes schreef:
Cayenne schreef:

Ik ben aan het rondkijken maar het valt zo tegen, of veel te ver weg of niet wat past in mijn visie op een paard houden of alsnog gewoon te duur.
Het gaat in augustus 50 euro omhoog.

DuoPenotti, ben aan het rondkijken maar het is lastig. Rondje marktplaats gedaan maar er staat niks tussen.

Is er niet iets waar je nog op kunt inleveren? Minder op vakantie, een aquarium minder?

Of heb je normen/standaarden/richtlijnen wat je in je leven wil hebben en kies je bijvoorbeeld de vakantie en huisdieren boven het paard?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:16

Menino schreef:
JudithGigi schreef:

Ja herkenbaar! Ik ben geplaatst in een groepje met 3 mensen die al jaren bevriend zijn en alle projecten samen gedaan hebben, dat is zo naar -O-

Jij ook sterkte man. Het is echt mentally draining, vind ik. Maar "this too shall pass" denk ik altijd maar.

Ze gaan kennelijk ook met elkaar op vakantie enzo, dus ze zijn wel echt dik met elkaar. Maar tijdens een bespreking, met 4 mensen (dus niet echt ruimte tekort), consequent met je rug naar me toe zitten - ook als je iets tegen me zegt - is gewoon.. Niet nodig.. En precies niet groots genoeg om iets van te zeggen.

Nouja, het is wat het is.

Deze mensen waren letterlijk de eerste week van het blok ook op vakantie met elkaar :')
Kreeg via Teams een banketstaaf berichtje... Maar inderdaad het gaat voorbij! Nog een paar weken en dan is het zomervakantie :D komt goed

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:18

Voor budget 300 moet je hier in de omgeving zeker wat kunnen vinden :j

Ik zou eens een advertentie plaatsen op Facebook.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:19

fleurtjeuh schreef:
fotolijstje schreef:

Heeft je moeder eindelijk toestemming gegeven? :)

jaa!!!! *\o/* *\o/*
Zij dacht dat ik een drankvakantie wilde doen, maar ik ga een stedentrip maken :j
Dan ergernis nummer twee, waar ga ik in vredesnaam naar toe :Y)

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 13:22

Siggislief schreef:

Krijg je tijdens het douchen iets op je voorhoofd? Heb je bodylotion die je op je voorhoofd smeert? Smeer je iets op je voorhoofd? Ik hoop zo voor je dat het niet aan de shampoo ligt.