Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Aan de andere kant, in de tuingaan de bloemen ook dood. Dan maakt t imo niet uit of je ze op tafel zet, of aan de plant laat. Ik zie de bloemen als een ongesteldheid bij de vrouw, zeg maar. Van verwelking van de bloemen gaat de plant of de bol niet dood.
Niobe schreef:_San87_ schreef:Aan de andere kant, in de tuingaan de bloemen ook dood. Dan maakt t imo niet uit of je ze op tafel zet, of aan de plant laat. Ik zie de bloemen als een ongesteldheid bij de vrouw, zeg maar. Van verwelking van de bloemen gaat de plant of de bol niet dood.
Wat diepzinnig voor de zondag!
Eigenlijk is dat met kinderen ook zo, je zet ze op de wereld om te sterven. Al is dat over het algemeen niet binnen een paar dagen
Fly_high schreef:_San87_ schreef:Aan de andere kant, in de tuingaan de bloemen ook dood. Dan maakt t imo niet uit of je ze op tafel zet, of aan de plant laat. Ik zie de bloemen als een ongesteldheid bij de vrouw, zeg maar. Van verwelking van de bloemen gaat de plant of de bol niet dood.
Ik hoef ook geen ongesteldheid op mijn tafel hoor![]()
![]()
Ja huisdieren (en kinderen) gaan uiteindelijk ook allemaal dood, maar iets in huis halen puur om actief op hele korte termijn te laten doodgaan vind ik toch meer storend. Maar goed het is het stukje (gebrek aan) milieu vriendelijkheid dat IMO einde van bloemenindustrie zou moeten betekenen, dat anderen geen moreel bezwaar hebben tegen langzame dood van een bosje tulpen kan ik me iets bij voorstellen
ikke schreef:Sanet schreef:Eens! En bovendien vind ik het stom dat ze eerst “vermoord” moeten worden zodat ze mij op tafel verder kunnen gaan sterven.
Ik vind kleurtjes mooi, maar bloemen vind ik echt dom
Er is niemand die je verbiedt om die tulp met bol en al op tafel te zetten.....
Hilli schreef:Fly_high schreef:Ik vind snijbloemen echt griezelig, iets levends op mijn tafel neerzetten om binnen paar dagen bewust te laten sterven is toch creepy
Groenten zijn nog erger! Die worden levend gekookt, soms daarna zelfs ook nog gepureerd en opgegeten...
Hilli schreef:Fly_high schreef:Ik vind snijbloemen echt griezelig, iets levends op mijn tafel neerzetten om binnen paar dagen bewust te laten sterven is toch creepy
Groenten zijn nog erger! Die worden levend gekookt, soms daarna zelfs ook nog gepureerd en opgegeten...
Fly_high schreef:Hilli schreef:
Haha, maar groenten zo gruwelijk vermoorden heeft tenminste nog een doelals iemand groenten voor de lol snijdt en kookt puur om direct daarna weg te flikkeren vind ik het ook best creepy
en vreselijke voedselverspilling, geef het liever aan mij dan
Niobe schreef:_San87_ schreef:Aan de andere kant, in de tuingaan de bloemen ook dood. Dan maakt t imo niet uit of je ze op tafel zet, of aan de plant laat. Ik zie de bloemen als een ongesteldheid bij de vrouw, zeg maar. Van verwelking van de bloemen gaat de plant of de bol niet dood.
Wat diepzinnig voor de zondag!
Eigenlijk is dat met kinderen ook zo, je zet ze op de wereld om te sterven. Al is dat over het algemeen niet binnen een paar dagen
marleen_88 schreef:Suliko schreef:Oftewel, bijna alle show kookprogramma's. Daar wordt zóveel weggeflikkerd.
Of het SBS6-programma "de Alleskunner" echt belachelijk hoeveel er gebruikt en weggeflikkerd wordt voor zo'n stom tv-programma.