KB12 schreef:Schuur_ schreef:TS, ben je ook al bij de winkel zelf geweest om het hierover te hebben? Allicht dat ze dan wel tot een oplossing komen of misschien het verhaal wel willen snappen.
Als het via via en ook nog over de mail gaat kan ik best inkomen dat je overkomt als een stampvoetende zeurklant.
Overigens: je had tijdens het afrekenen de klantendienst aan de telefoon? Wat zei de verkoopster dan van die opmerking dat alle prijzen gelijk moeten zijn?
Er was niet echt een antwoord op, behalve take it or leave it. Dat ik eigenlijk niet moest zeuren want het was maar 70 euro. En dat er nog genoeg andere waren blablabla. Uiteindelijk is de manager nog gebeld en die zei hetzelfde. Er viel niet over te discussiëren. Ik wil wel naar de winkel maar het is dezelfde klantenservice die reageert op mijn mailtjes, en die mijn vriendin hebben gebeld. Ik vrees dat ik er met hun echt niet uit ga komen. Ik zou graag willen dat de algemene klantenservice mij helpt, en niet steeds doorstuurt naar dezelfde mensen die het probleem hebben veroorzaakt.
Nogmaals, ik vind dat je gelijk hebt hoor, maar ik denk dat daar een beetje de kneep zit: als jij m niet neemt wil iemand anders die tas waarschijnlijk wel voor die 70 euro meer. Dat gebruiken ze als een soort pressiemiddel…. De klantenservice van het hoofdkantoor zal blijven verwijzen naar het filiaal, betekent niet dat je ze niet kunt blijven benaderen met je klacht (al zal het misschien tot niks leiden)