Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Nee maar ik vind alles met koffiesmaak heel smerig behalve koffie.
DuoPenotti schreef:Wat dat aangaat is geen gips inderdaad wel praktischer, maar ik wil gewoon dat mensen 'get well soon' op mijn knalroze gips schrijven.Mkango schreef:Ik heb in mijn drie decennia lange bestaan drie keer iets gebroken, maar nooit gips gehad.Zo teleurstellend.
Vooral leuk als ze je met 30 graden, lekker bezweet bent, uiteraard in het zand gevallen.
En je dan zonder te wassen in gipsen hand tot stuk boven de elleboog....![]()
Zal niet hoeven te vertellen hoe de geur was toen het er af ging.....
Ik ben 3 keer onder narcose geweest en ben 3 keer aan het wachten geweest tot ze zeiden tel nu maar terug vanaf 10.... en dan werd ik weer wakker en hadden ze dat weer niet gevraagd. En ik maar denken dat dat de standaard was.....
Marije_jiplover schreef:Wat doen ze bij een gebroken bovenarm, ook een mitella?Mkango schreef:Ik heb in mijn drie decennia lange bestaan drie keer iets gebroken, maar nooit gips gehad.Zo teleurstellend.
Ik heb een keer een bovenarm gebroken en een keer 5 ribben, maar idd, ook nooit gips
DuoPenotti schreef:[l
Ik ben 3 keer onder narcose geweest en ben 3 keer aan het wachten geweest tot ze zeiden tel nu maar terug vanaf 10.... en dan werd ik weer wakker en hadden ze dat weer niet gevraagd. En ik maar denken dat dat de standaard was.....
Suliko schreef:Lol, ik vind LinkedIn zoooooo overrated. Zeker nu tegenwoordig al die "professionals" ook het hele hebben en houden uit hun gezinsleven erop zetten. Nee, het interesseert me niet dat je kind moet leren lezen op school en niet alleen maar mag kleuren van de juf of dat je gisteren bent uitgegleden over een drol van Fikkie toen je onderweg was naar je lease-Audi.Ja klopt, snapchat werd ook gebruikt toen ik op de middelbare zat (tijd van de blackberry’s enzo). Maar ik had tot mijn 19e een nokia, wilde geen smartphone
Had wel een ipod en was op mijn 14e behoorlijk twitterverslaafd, dat was wel mijn social media dieptepunt denk ik. Toen ook msn en hyves. Vanaf mijn 16e eigenlijk alleen facebook gehad (was ook vet cool alternatief natuurlijk), pas toen ik 21 was kwam daar whatsapp en instagram bij. En laatst linkedin, dat moest van mijn vriend als ik verwacht ooit professioneel te worden.
secricible schreef:Enige probleem is dat er een borst in de weg zit.Mag ik alle gebroken ribben hier aanraden een fysio te vragen ze te tapen? Wat een verademing was dat, beter dan de sterkste pijnstillers.
Ik heb ondertussen wel gips gehad, maar ik vond het echt de hel
Suliko schreef:Als je wat te vertellen hebt, kan het best nuttig zijn inderdaad, maar zoveel mensen die gewoon mensen toevoegen om het toevoegen. "Dan heb ik een netwerk." Uhuh, en hoe vaak spreek je die mensen?![]()
Ik weet dat mijn vriend er wel echt veel wereldwijde connecties uithaalt en alleen werkgerelateerde dingen deelt (engineering).
Ik gebruik het nu vooral om ongegeneerd professoren en docenten van de uni toe te voegen. Dat zou ik op facebook niet gauw doen.
Cer schreef:Je LinkedIn link moeten invullen, naast het formulier met al je ervaring, opleidingen etc. dat je al hebt ingevuld én dat pdf'je met je cv dat je ook al hebt geüpload.Vertel dat maar aan de hippe HR mensen.. 'je linkedin is wel erg summier he?' - serieus, je hebt mn cv toch liggen?
Of bij sollicitaties "vul hier je linkedin link in"
Sorry, off topic![]()
Ik heb best wel wat dingen nog nooit gedaan, maar dat durf ik allemaal wel toe te geven...