Volgens mij wordt mijn cadeau via de brievenbus bezorgd want staat iets dat ik niet kan plaatsen. Maar vandaag is er niks bezorgd dus kom er morgen hopelijk achter
Haha, ja de postNL app!! Wij wonen in het buitengebied en dan is ie niet erg betrouwbaar helaas... Ik mis zelfs nog post van 8 december....... maar hier nog geen onbekende pakjes in de wacht
MJ Arlidge heb ik ook een boek van. Als dit hetzelfde genre is, dan is dit vast ook weer zo’n verknipt verhaal. Dat andere boek moet sowieso iedereen hebben
Dieuwke_
Geplaatst: 15-12-22 22:39
Wat een toffe boeken Zertab! Ik heb de hele Helen Grace serie op de plank staan, erg leuk!
Heel blij met de boeken die ik heb gekregen. Ik ben nog aan het uitzoeken wie mijn SS is maar ik wil je in iedere geval alvast bedanken voor deze prachtige boeken! Kan niet wachten om erin te beginnen.
Anoniem
Geplaatst: 15-12-22 23:33
Oooh, The Priory of the Orange Tree staat ook op mijn lijstje! Alleen al om de kaft, hahaha!
Leuke pakketten, xU_Blinghx en Zertab!
xoranlover
Geplaatst: 15-12-22 23:34
Ooh wat tof een M.J. Arlidge boek. Ik heb die hele serie die is echt goed vind ik.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 15-12-22 23:43
Leuk om te zien wat voor boeken er in de eerste pakketten zitten. Volgens mij zijn de boeken tot nu toe een goede match.
Neverland
Geplaatst: 16-12-22 07:10
Zertab schreef:
Neverland is mijn tweede verdachte
Ook niet.
Moondust
Geplaatst: 16-12-22 08:46
Wat een leuke pakketjes allemaal!
Die van mij is ook binnengekomen Klein misverstandje, blijkbaar dacht mijn vriend dat het zijn bestelde pakketje voor mij was. Dus die had het al vakkundig op zolder verstopt. Vanmiddag na mijn werk gelijk uitpakken!!