Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 23:37

Je kan enorm gaan twijfelen als de andere partij doet alsof het onwijs normaal is. Je zou je nooit moeten afvragen of je partner er voor je is als je ouder komt te overlijden. Wat een zak hooi en wat goed dat je er vanaf bent.

Sommige mannen zijn minder empathisch en dat mag, maar jouw voorbeelden zijn ver over de grens van wat oké is. Mijn leuke ex zat qua empathie ook wat anders in elkaar dan ik, maar lang niet zo erg als die van jou en hij gaf gewoon toe dat hij daar wat minder goed in was en dan weleens onhandig kan zijn. Dat maakt al zo'n verschil als iemand het gewoon toegeeft en excuses aanbiedt.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 23:49

Dat ben ik ook absoluut met je eens. Het kan best zijn dat iemand wat minder empathisch vermogen heeft of het lastiger vindt om empathie te tonen, maar dan is het wel belangrijk dat je hierover kan praten met elkaar.

Mijn ex vond het ook gewoon erg moeilijk om met deze situatie om te gaan, wat ik overigens heel goed kan begrijpen. Het confronteerde hem toch met een grote angst, namelijk zijn eigen moeder verliezen, en ik kan me dat oprecht ook heel goed voorstellen. Het gaat naar omstandigheden goed met mijn moeder, maar het gegeven dat de prognose niet zo gunstig is grijpt mij ook maar de keel en daar kan ik ook niet altijd goed over praten. Ik heb er dus alle begrip voor dat iemand het lastig vindt om met deze situatie om te gaan en/of er voor mij te zijn, maar dat geeft je niet het recht om je op deze manier op te stellen vind ik. Als hij had gezegd “Ik snap dat je mijn steun wilt, maar ik vind het erg lastig om je die te bieden” dan was het al heel anders overgekomen dan aangeven dat je geen zin hebt in negativiteit in je leven. Vooral ook als je in gesprekken daarna aangeeft dat je al genoeg aan je hoofd hebt dus mijn sores er niet bij wil hebben. Dat vind ik toch wel iets verder gaan dan “wat minder empathisch vermogen” bij nader inzien. Maar gek genoeg duurde het even voordat dat tot mij doordrong doordat hij dat zo vol overtuiging kon brengen.

Laurora

Re: Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 01:59

Potverdorie, ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren, hele dikke knuffel voor jou en je moeder Lugea :knuffel:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 05:12

Wat een zak lugea. Hij klinkt heel egoïstisch en manipulatief. Niet iedereen kan goed omgaan met heftige situaties maar als je van elkaar houdt dan wil je er zijn voor je partner. Al had hij je maar gewoon stevig vast gepakt en was hij er gewoon geweest. Veel sterkte voor jou en je moeder

liedje89 schreef:
Mijn ex was nogal voetbal fanaat Hij vertelde me ooit eens dat ie het uitgemaakt had met een dame voor mij omdat ze op de dag dat 'zijn' club een kampioenswedstrijd zou spelen naar de verjaardag van haar vader gingen. Dat was een rode vlag die ik genegeerd heb denk ik. Tijdens ons eerste en enige romantische weekend weg moesten we 2,5 uur op de hotelkamer zitten om een voetbalwedstrijd te kijken.
Zelf vind ik voetbal echt de meest verpeste sport die er is. Soms gebeurt er gewoon 90 minuten lang helemaal niets en als er iets gebeurt is het meestal allemaal onsportief gedoe met mensen die struikelen over een dwarse grasspriet enzo.

Als mijn club ooit kampioen kan worden dan is er geen verjaardag die me tegenhoudt. Als dan iemand zegt je moet perse mee naar die verjaardag dan snapt die persoon niet wat dat voor mij betekent. Dat is een rode vlag idd.

Je hoeft elkaars hobby's niet leuk te vinden, maar je gunt elkaar toch wel een passie lijkt me.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 06:46

Lugea schreef:
Er zijn twee momenten geweest dat ik écht met m’n mond vol tanden stond door acties van mijn ex.

De eerste keer was op de dag dat ik te horen kreeg dat mijn moeder een hersentumor heeft. Mijn moeder was ‘s middags met de ambulance opgehaald nadat ze gevallen was door een epileptische aanval en in het ziekenhuis kwamen ze erachter dat er een hersentumor zat. Na zijn werk belde mijn ex me (dit was rond 19:00 uur) om te vragen wat er precies was en ik vroeg hem of hij misschien naar mij toe wilde komen omdat mijn vader en broertje bij mijn moeder in het ziekenhuis zouden blijven slapen. Zijn reactie was toen al best bijzonder achteraf: “Ja, natuurlijk schat. Ik rijd even naar m’n moeder om m’n was op te halen en kom dan zo snel mogelijk jouw kant op.” Toen hij er om 0:00 uur nog niet was en ook niet meer op m’n appjes reageerde besloot ik hem enigszins geïrriteerd op te bellen met de mededeling dat ik zou gaan slapen en dat hij niet meer hoefde te komen. Tijdens dit gesprek gaf hij aan er direct aan te komen en meneer kwam uiteindelijk om 01:00 uur ‘s nachts bij mij thuis aan. Toen ik hem de volgende dag aansprak op het feit dat dit mij echt heel veel pijn deed was zijn reactie: “Maar ik ben toch gekomen? En je weet hoe belangrijk het voor mij is om schone kleren te hebben en m’n moeder even te kunnen zien. Daarnaast was ik super moe van m’n werk en ben ik toch naar je toe gekomen zo laat, maar dat zie je weer niet. Ik vind dat je echt zeurt om niks”. Ik was zo verbaasd dat ik volgens mij echt minutenlang voor me uit heb gestaard en gedacht heb “Zegt hij dit nu echt?”. Ook toen ik er later nog eens over begon bleef hij bij zijn standpunt dat ik hem niets mocht verwijten en dat ik blij moest zijn dat hij wel geweest was.

Een paar weken later belde ik hem op met de vraag of ik ‘s avonds naar hem toe kon komen omdat ik er een beetje doorheen zat en wel even een knuffel kon gebruiken. Ik had die dag de euthanasieverklaring met mijn moeder opgesteld voor als de situatie onhoudbaar wordt, dus dat was best een emotionele gebeurtenis omdat dat niet echt iets is wat je als 24-jarige voor je moeder van 52 verwacht te moeten doen. Zijn reactie: “Ik snap dat je het vraagt, maar ik heb even geen zin in die negativiteit in m’n leven.”

Laat ik voorop stellen dat ik heel goed begrijp dat het best een lastige situatie is om mee om te gaan, maar iets meer empathisch vermogen was hier wel op z’n plek geweest.

Wauw, wat een lûl _-:(

Snap niet hoe sommige mensen zo kunnen zijn :n

Neem de reactie van een ex van mij, toen ik in een depressie zakte: "ik wil uit elkaar gaan, want ik wil hier niet mee dealen"

Nee, pisvlek, ik ook niet, maar ik heb geen keuze.
Afijn, die ben ik beter kwijt dan rijk. Al voelde dat toen niet zo.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 08:16

Wat erg zeg, je verdient een dikke knuffel en niet zo'n ontzettende piemel die alleen maar aan zichzelf denkt :(:)

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 08:21

Ah, exen. Ik vrees dat ik een week vakantie moet nemen om jullie alles over mijn laatste kwal te vertellen haha.

Het eerste wat me te binnen schiet: mijn mama woonde destijds over een speeltuin die "de bloementuin" heette. Tijdens een ruzie noemde mijn ex mijn mama de koningen en mij de prinses van de bloementuin. Ik denk dat het ruim 20 jaar geleden is dat wij nog in de speeltuin geweest zijn, geen flauw idee vanwaar die opmerking kwam :')

Hij was een narcistische klootzak. We zijn 6 jaar samen geweest, waarvan hij 5 jaar niet werkte. Hij had ook losse handjes.

Hij heeft een heleboel afschuwelijke dingen gezegd in die 6 jaar. Ik heb ze niet onthouden haha, het is erg om te zeggen maar je raakt relatief snel gewend aan een constante stroom van rotopmerkingen. Ze gaan het ene oor in en het andere weer uit. Dus ik heb er niet veel van onthouden :')

Opmerkingen als "je mag blij zijn dat ik je wil, als ik je dump kan je niemand meer krijgen" waren schering en inslag. De laatste jaren praatten we eigenlijk niet veel, of ik kan het me niet meer herinneren haha. Schelden was ook schering en inslag, maar meestal was ik vooral gefocused op zijn lichaamstaal in plaats van op de onzin die hij uitkraamde. Hij was verbaal nogal zwak, waardoor hij altijd héél snel fysiek werd. Dus misschien was er gewoon niet veel te onthouden haha, hij gebruikte niet echt veel woorden. Ik had meer oog voor het schuim op zijn mond en kloppende aders op zijn voorhoofd denk ik.

Ik moest als een landloper naar mijn werk/de paarden/eender waar, want als ik een jeans en iets anders dan een hoodie droeg zou ik vast een ander leren kennen. Fun fact: ik heb mijn huidige vriend leren kennen tijdens die zieke relatie. Ik was aan het werk als schoonmaakster in een winkel die auto-onderdelen en gereedschap verkocht, ik droeg een oversized hoodie en paarse crocks :') We zijn +7 jaar samen haha.

Ik heb een tv (en dat was geen flatscreen) naar mijn hoofd gekregen. Een prullenmand, koffiemok. Hij duwde me, trapte naar me, sloeg me.

Ooh, deze is grappig! Hij vond dat ik wiet moest gaan kopen voor hem. Ik rookte dat spul zelf niet, dus ik was het niet eens met zijn manier van denken. Hij besloot me daarom op te sluiten in de ruimte waarin ik me op dat moment bevond, dat was de keuken. De enige ruimte met een deur zonder klink, zonder slot; ik lachte me dood. Het was een schuifdeur met een uitsparing als klink, met in het midden mat glas dat dieper lag dan het hout. Dus probeerde hij een bezem te gebruikten om de deur mee te blokkeren, een 5-jarige had het waarschijnlijk beter gedaan.

Al bij al was het een trieste, toxische relatie. Geen idee waarom ik zo ontzettend lang bij die sukkel gebleven ben. Nou ja - toen had ik er natuurlijk mijn redenen voor, maar achteraf bekeken.. Idioot die ik was.

Fleurtjeuh, om op je vraag te antwoorden: ik wist het toen wel al hoor. Na 3 maanden al hadden we onze eerste ruzie - ik weet niet meer waarom. Hij werd woest en gooide een deel van onze huisraad naar mij. Echt naar mij gemikt, en geen dingen als de kussens uit de zetel oid. En ik had zoiets van: nee dankje, doei. Dus ik loop naar de slaapkamer om mijn spullen in te pakken, hij komt achter me aan en terwijl ik voorover gebukt in de kleerkast sta, stampt hij me in mijn rug zo die kast in.
Ik had zoiets van.. wat? Als ik toen naar mijn ouders was gegaan, had mijn moeder met mijn stiefvader moeten vechten over wie hem als eerste pijn zou mogen doen. Als ik dit thuis zou gaan vertellen, zou het echt over en uit zijn met de relatie. En hoewel dat uiteraard, achteraf bekeken, gewoon top zou zijn geweest, wilde ik niet uit elkaar gaan. Want ik hield van hem, en hij van mij, en ik zou hem kunnen veranderen, en ik wil ons sprookje (wat geen sprookje maar een hallucinatie was), en blablablablablabla. Doe daar een paar jaar bij, en dan denk je ook nog "maar we zijn al zo lang samen, en is het nou niet zonde om het nu nog weg te gooien", ... Dat verandert dan naar "whatever". Je hebt nog 0 vrienden, want die heeft hij al lang geleden weg gejaagd. Beetje bij beetje geraakt je steeds meer geïsoleerd. Je weet wel dat dit niet oké is, dat de relatie niet oké is, maar je maakt jezelf wijs dat het wel meevalt en dat hij wel zal veranderen. Je hebt het gevoel dat dit je leven is, en dat je daar verder niet veel aan kan doen.

Het was zo'n bevrijding om ein-de-lijk die klik te kunnen maken en daar te vertrekken. Ik voelde het al een tijdje aankomen. Beetje bij beetje begon ik steeds meer te fantaseren en na te denken over een leven zonder hem. Ik heb mijn kleren, toiletspullen, boeken en nog een paar spullen ingepakt, heb mijn ouders gebeld en gevraagd of ze me konden halen (mijn auto was kapot) en ben weer thuis gaan wonen. Daar was eigenlijk geen plaats meer, mijn ouders waren ondertussen ook verhuisd dus ben ik in het washok gaan kamperen - en dat was echt fantastisch haha. Het kon me niet schelen dat ik mijn hele huisraad heb moeten achterlaten, alles waar ik kei hard voor gewerkt had. Echt zo goed als alles in dat appartement was van mij. Alle meubels behalve de slaapkamer en de droogkast was van mij. En ik heb het allemaal met een dikke smile achtergelaten, ik had zoiets van "stik erin", ik begin lekker opnieuw, al duurt het nog eeuwen voor ik weer alleen kan gaan wonen, want uiteraard had ik dankzij hem een heleboel schulden op mijn naam staan. Mijn vrijheid was me zooooveel meer waard.

Het is niet makkelijk hoor, uit zo'n relatie stappen. Je zelfbeeld is totaal vertekend, daar zorgt zo'n partner wel voor. Ik zal dus proberen om nooit te oordelen als ik zoiets hoor in mijn omgeving. Ik moedig aan - "mensen zijn geen bomen..." Wij hebben het geluk dat we onszelf uit een bepaalde situatie/relatie kunnen verwijderen - maar dat is nog steeds 1000x makkelijker gezegd dan gedaan. Het is niet omdat je ooit voor iemand gekozen hebt, dat je dat ook vandaag nog steeds moet doen, als diegene dat absoluut niet waard is.

Ik ben er ook altijd heel open over. Huiselijk geweld is toch nog een taboe, omdat degene die het overkomt zich schaamt en denkt dat het zijn/haar eigen schuld is. Het is niet fijn om hardop te moeten gaan toegeven dat je partner je verbaal of fysiek misbruikt. Ik heb er heel veel van geleerd, en ben er alleen maar sterker van geworden. Ik ben wel allergisch aan woordwisselingen waarin gescheld wordt haha, dat is iets wat ik zelf nooit echt gekunnen heb en nu al helemaal niet meer. Ik kan iemand die ik graag zie niet de grond in boren, ook niet tijdens een ruzie waarbij ik heel kwaad ben. I went from zero to my own hero :)

Edit: als tiener had ik ook zo'n kwal. Ik was bijna 15 toen we iets begonnen, hij was 19. Hij was.. speciaal haha. Schold me verrot, kon ook eens een los handje krijgen. Achteraf gezien was hij zo depressief en onzeker als de pest. Ik vernoem hem hier, omdat hij jaren later een berichtje stuurde om zich te excuseren voor alles wat hij toen gedaan had. Hij was echt serieus. We hebben toen even over en weer geappt, en hij voelde zich duidelijk rot over wat er toen gebeurd was. Geloof het of niet, maar ik heb het hem vergeven. Naar mijn gevoel was hij oprecht, en het is nu niet zo dat ik er nog van wakker lag. Als ik hem vandaag tegenkom, zou ik zonder problemen een babbeltje met hem kunnen aangaan. Hij heeft ervan geleerd, dus da's fijn voor hem en zijn toekomstige :) Als hij mijn mama tegenkomt, zet hij het wel op een rennen hahaha.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 16:56

Toen ik 15 was had ik een vriendje wat ik niet zo heel leuk meer vond en ik wou het uitmaken, maar wist niet zo goed hoe..

Hij ging toevallig op vakantie en toen hij terug kwam had hij heel trots een van mijn beste vriendinnen verteld dat hij op vakantie vreemd was gegaan. Zij vertelde het mij direct en ik was zo opgelucht dat ik een makkelijke out uit de relatie had _/-\o_

Vervolgens tijdens het uit maak gesprek. “Ja maar, ik was op vakantie dus dan telt vreemd gaan niet!” :') Eh jawel.. Dat is nog steeds vreemd gaan sukkel :D En daarna moest hij huilen want hij wou niet dat ik het uit maakte :(:)

Ik moet er nog altijd een beetje om grinniken. Ik kan me zijn geschokte blik zo weer voor me halen :') Hopelijk heeft hij er van geleerd.

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 17:09

Ik heb over het algemeen lieve exjes, ook nog contact mee en komen zelfs op visite bij ons (mijn man en mij).

Maar ook ik heb er wel eentje waar ik snel van genezen was. Hij heeft de bijnaam skidmark gekregen. Hoef niet meer te zeggen toch? :r :evaw:

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 17:44

‘Ik wil wel een tweede kind, maar niet met jou!’. Na 18 jaar relatie en een dochter van 2 kreeg ik die voor m’n kiezen. Na de scheiding was hij bijna direct samen met een gezamenlijke vriendin (of daarvoor al….) en na 3 maanden was zij zwanger…. Hij meende duidelijk wat hij zei :x :x

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 17:47

Zwerte schreef:
‘Ik wil wel een tweede kind, maar niet met jou!’. Na 18 jaar relatie en een dochter van 2 kreeg ik die voor m’n kiezen. Na de scheiding was hij bijna direct samen met een gezamenlijke vriendin (of daarvoor al….) en na 3 maanden was zij zwanger…. Hij meende duidelijk wat hij zei :x :x

Neeee -O-

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 17:51

He? Er stond net een heel leuk verhaal van iemand die echt iets grappigs zei. Waarom is die weg?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 17:52

Rocamor schreef:
He? Er stond net een heel leuk verhaal van iemand die echt iets grappigs zei. Waarom is die weg?

Zelf weggehaald denk ik?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-22 19:37

capopjekop schreef:
liedje89 schreef:
Mijn ex was nogal voetbal fanaat Hij vertelde me ooit eens dat ie het uitgemaakt had met een dame voor mij omdat ze op de dag dat 'zijn' club een kampioenswedstrijd zou spelen naar de verjaardag van haar vader gingen. Dat was een rode vlag die ik genegeerd heb denk ik. Tijdens ons eerste en enige romantische weekend weg moesten we 2,5 uur op de hotelkamer zitten om een voetbalwedstrijd te kijken.
Zelf vind ik voetbal echt de meest verpeste sport die er is. Soms gebeurt er gewoon 90 minuten lang helemaal niets en als er iets gebeurt is het meestal allemaal onsportief gedoe met mensen die struikelen over een dwarse grasspriet enzo.

Als mijn club ooit kampioen kan worden dan is er geen verjaardag die me tegenhoudt. Als dan iemand zegt je moet perse mee naar die verjaardag dan snapt die persoon niet wat dat voor mij betekent. Dat is een rode vlag idd.

Je hoeft elkaars hobby's niet leuk te vinden, maar je gunt elkaar toch wel een passie lijkt me.

Als je partner je daadwerkelijk je passie misgunt dan is het inderdaad een prima reden om weg te gaan maar imo is het toch wel een beetje extreem om een relatie uit te maken omdat je een keer een probleem hebt met planning. Want het was zoals hij het vertelde niet eens een patroon ofzo die schoonvader was gewoon jarig die dag kon die toch 60 jaar eerder ook niet weten dat dat slecht uit zou komen. Ik heb tijdens 3 jaar relatie een hele keer gevraagd of hij die wedstrijd niet een keer later terug kon kijken wan ik had ook een paar honderd euro afgetikt voor die stedentrip en ik wilde die besteden aan dingen die we allebei leuk vonden en niet met een mokkende man zitten als ze verloren. Wat een heks ben ook zeg misgunde hem zijn passie totaal eigenlijk zou hij in dit topic moeten posten :roll:

Misschien in de minder controversiele hoek, een van me ex had ook een soort rare aversie voor witgoed. Hij had geen koelkast,wasmachine of stofzuiger en een prachtig fornuis wat hij 1,5 jaar lang niet heeft aangesloten. niet uit een of andere overtuiging en ook niet omdat ie er geld voor had ofzo. Gewoon omdat ie zijn was ook wel bij zijn ouders kon doen en hij het blijkbaar niet zo'n bezwaar vond om alleen maar lauwe rauwe dingen te eten en te drinken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:19

Geen heel heftige maar kijk er met een glimlach op terug:

Ik had toendertijd een muis in mijn huis die ik maar niet weg kreeg met lokmiddelen en vangen lukte ook niet. Daarom dacht ik, ik neem mijn vriend (nu ex) mee en dan kunnen we samen voor een oplossing kijken. Uiteraard had ik uitgelegd hoe hoog mij dit zat, dat die muis er was. Dat ik maar bleef schoonmaken en dat gif geen optie was vanwege mijn oudere hond. Hij zat vol begrip en vond het ook heel vervelend voor mij. Hij zou mij hoe dan ook helpen want zo kon het niet langer.

Eenmaal in het tuincentrum liep hij gelijk door naar een medewerker om zich uitgebreidt te laten adviseren over welke planten geschikt zouden kunnen zijn voor in zijn tuin. :x Dus ik kon alsnog alleen op zoek naar het juiste middel. En eenmaal thuis in mijn huis ..met muis :Y) , plofte hij op de bank met zijn telefoon waardoor ik alsnog in mijn eentje de kast in kon waar de vermoedelijke muis zat om alles in elkaar te zetten.

En dan ook nog vinden dat hij mij verschrikkelijk goed geholpen had natuurlijk. Graag gedaan hoor schat en zeker een kleine moeite, je weet toch op mij kun je altijd rekenen?

Maar zullen we nu naar mijn huis, want jij wil toch niet liever in jouw huis zitten met een muis?

Uiteindelijk kwam ik tot de ontdekking dat ik liever in mijn huis met muis zat dan in zijn luxe villa met hem zonder muis, dus heeft de relatie niet heel lang geduurd. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:10

Mag een verhaal over ex schoonmoeder ook?
Die was zo apart, als ik daar was (hij woonde nog thuis) en ik opstond: wat ga je doen?
Uhh plassen?
Ow pak dan gelijk even drinken voor mij.

Of als zijn wekker sochtends ging, stond zij al naast zijn bed: kom je er wel uit?
Maar dat deed ze dus ook bij mij, ik ben een type dat 20duizend keer snoost dus not amused.
Ook had ze al ons complete uitzet verzameld voor als we gingen samen wonen (servies waar mijn oma nog niet dood gevonden mee wou worden).
Zij had ook zijn pinpas in bezit en als we een avond gingen stappen pinde zij geld voor hem waar hij het die avond mee moest doen.
Zij kocht zijn kleren ook en beheerde zijn geld, en dan hebben we het over een volwassen kerel die fulltime werkte hè.

Toen we een vakantie gingen boeken, die moest betaald worden, wist hij niet eens hoe internetbankieren werkte en moest zijn moeder dat regelen. _-:(

Voor de rest eigenlijk wel prima exen, ook deze ex was op zich niks mis mee maar ik walsde over hem heen, net als zijn moeder trouwens.
Denk dat serieus de voornaamste reden dat ik het uitmaakte zijn moeder was.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:16

Of die volwassen kerel had gewoon moeite met financiën als in een flink gat in zijn hand hebben?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:20

Nou dit klinkt meer als een moeder die enorm claimt en niet haar kinderen los kan laten.

Want je zoon uit bed halen na een bepaalde leeftijd elke dan maar weer staat helemaal los van de financiën regelen.

Een vriend van mij zijn stiefmoeder is ook zo'n persoon wil het liefst ook overal inzicht in zelfs bij kinderen uit een ander huwelijk. Is erg frusterend als je je zaakjes goed op orde hebt en daar hoeft een stiefmoeder zich al helemaal niet mee te bemoeien. En dan echt te ver gaan als in zelfs via een rechtzaak het proberen voor elkaar te krijgen. Is uiteindelijk toch afgeblazen.

Maar ze bestaan zulke mensen die op de een of andere manier niks los kunnen laten.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:32

Nayomie schreef:
Dat ik zonder makeup niet mooi was. :+

Zucht.. zo een had ik ook alleen hij noemde het "onverzorgd" zonder make up

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 06:12

Niet het meest vreemde maar mijn ex wilde na het ontbijt zijn tanden niet poetsen (ook niet ervoor zoals sommigen doen) omdat hij de lekkere smaak van zijn ontbijt niet kwijt wilde. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 07:23

purny schreef:
Of die volwassen kerel had gewoon moeite met financiën als in een flink gat in zijn hand hebben?

Nope, die kans kreeg hij niet eens _O-
Dit was echt moeders die hem claimde, en mij ook probeerde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 07:25

thirteenn schreef:
Niet het meest vreemde maar mijn ex wilde na het ontbijt zijn tanden niet poetsen (ook niet ervoor zoals sommigen doen) omdat hij de lekkere smaak van zijn ontbijt niet kwijt wilde. :r

Ik snap sowieso niet waarom mensen tanden poetsen en dan ontbijten, dat vind ik zo ranzig :r
Na de tijd hoort gewoon

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 07:28

Romy1234 schreef:
thirteenn schreef:

Ik snap sowieso niet waarom mensen tanden poetsen en dan ontbijten, dat vind ik zo ranzig :r
Na de tijd hoort gewoon

Omdat je na het eten minimaal een uur moet wachten met poetsen, anders is het slecht voor je glazuur. Die tijd hebben veel mensen niet, daarom is het beter om ervoor te poetsen, volgens tandartsen :)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 07:51

verootjoo schreef:
Omdat je na het eten minimaal een uur moet wachten met poetsen, anders is het slecht voor je glazuur. Die tijd hebben veel mensen niet, daarom is het beter om ervoor te poetsen, volgens tandartsen :)

Iedereen die adviseert om tandpasta te gebruiken vlak voor koffie of sinaasappelsap, die mogen ze wat aandoen. Dat smaakt echt voor geen meter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 07:53

Zal best volgens die tandartsen, maar als ik mijn tanden heb gepoetst eet ik ff niet meer.
Vooral appels zijn zo ranzig qua smaak dan _O-